Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:02 

Hardtraxx Veteran

Download HARD With STYLE: Episode 43:

Tracklist:
01 Wasted Penguinz - Bitterness
02 Brennan Heart ft. Jonathan Mendelsohn - Follow The Light
03 Darren Styles & Re-Con ft. Matthew Steeper - Rest Of Your Life (Da Tweekaz Remix)
04 Wasted Penguinz - Paradise Is Lost
05 Rebourne - Scr34M
06 Neilio ft. Miss Judged - Trapped
07 Max Enforcer - Rise Up (Official Rebirth Anthem 2015)
08 Wasted Penguinz & Rebourne - Tba
09 Wasted Penguinz & Sylence - Tba
10 Headhunterz - Psychedelic
11 Josh & Wesz - Retrospect
12 Headhunterz - Sacrifice
13 Festuca - Pressure Waves
14 Dj Stephanie - Ecstacy
15 Crisis Era - Make It Pop
16 Wasted Penguinz feat. Mc Apster - #Grabmeabeer
17 Makj & Lil' Jon - Let'S Get Fucked Up (Zatox Hardstyle Bootleg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:04 

Hardtraxx Veteran

Tot zover HWS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:07 

:clap: :loving: Maar waarom nou weer eindigen met die plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 17:11 

Hardtraxx Veteran

Psychedelic, Retrospect en The Sacrifice. Goede zaak. De rest doet me zoals gewoonlijk weer helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 17:31 

Hardtraxx Veteran

Dit is de melodieuze hardstyle van tegenwoordig? Ik zou me d'r bijna dood voor schamen zeg.. Allemaal van die Hardwell en Martin Garrix synthjes met slappe kicks. Het zou dan wel weer smaak zijn, maar als het overgrote deel van deze lijst de Hardstyle van tegenwoordig moet representeren moet ik toch maar 's wat anders gaan zoeken. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 18:00 

Hardtraxx Veteran

Ga hem straks maar even luisteren. Benieuwd naar de nieuwe plaatjes. Kan me altijd wel bekoren WP! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 18:19 

Hardtraxx Veteran

Eens met G1LL. De melodieuze hardstyle van tegenwoordig kan mij ook echt niet meer bekoren om bovengenoemde redenen. Doe mij maar meer plaatjes als Retrospect, hoe geweldig zou het zijn als de melodieuze producers deze kant weer op zouden gaan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 18:35 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Dit is de melodieuze hardstyle van tegenwoordig? Ik zou me d'r bijna dood voor schamen zeg.. Allemaal van die Hardwell en Martin Garrix synthjes met slappe kicks.

Precies dit! Euforische kant boeit me, op een enkele plaat na af en toe, niets meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 18:56 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Dit is de melodieuze hardstyle van tegenwoordig? Ik zou me d'r bijna dood voor schamen zeg.. Allemaal van die Hardwell en Martin Garrix synthjes met slappe kicks. Het zou dan wel weer smaak zijn, maar als het overgrote deel van deze lijst de Hardstyle van tegenwoordig moet representeren moet ik toch maar 's wat anders gaan zoeken. :sleep:

Aan beide kanten is het gewoon teveel naar het uiterste gegaan, de melodieuze hardstyle lijkt veel teveel op house, en de raw hardstyle teveel op hardcore...

Het is wachten tot dit weer een beetje minder wordt, vooral aan de raw kant gaat het langzaamaan weer de goede richting op (Artifact - World is Mine :love: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 19:00 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
G1LL schreef:

Aan beide kanten is het gewoon teveel naar het uiterste gegaan, de melodieuze hardstyle lijkt veel teveel op house, en de raw hardstyle teveel op hardcore...

Het is wachten tot dit weer een beetje minder wordt, vooral aan de raw kant gaat het langzaamaan weer de goede richting op (Artifact - World is Mine :love: )

euphoric gaat ook weer goede kant op hoor ;) Josh & Wesz, Noisecult
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 19:03 

Hardtraxx Addict

Citaat:
11 Josh & Wesz - Retrospect
13 Festuca - Pressure Waves

Enige behoorlijke nummers. Echt leuk zelfs. De rest kan ik niet verdragen. Ik download hem wel gewoon niet. Treurig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 19:42 

Hardtraxx Crew

Nee, ik heb zo weinig met WP en de daaraan hangende artiesten dat ik dit niet ga luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 19:58 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:

Dit is afgeven op de mainstream hardstyle, je weet zelf best dat namen als Atmozfears, Code Black, Audiofreq, Max Enforcer en Wildstylez wel kwaliteit maken met originele sounds.

Wasted Penguinz beschrijven hun muziek als Trance op 150 bpm, dan weet je toch dat je dit kan verwachten. Alsof de Wasted Penguinz kenmerkend en toonaangevend zijn voor de melodieuze scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 21:22 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Dit is afgeven op de mainstream hardstyle, je weet zelf best dat namen als Atmozfears, Code Black, Audiofreq, Max Enforcer en Wildstylez wel kwaliteit maken met originele sounds.

Kwaliteit, mee eens. Origineel? Verre van, wellicht Wildstylez ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 21:39 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
01 Wasted Penguinz - Bitterness

DIE KICKS :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 02:57 

Hardtraxxer

[quote="G1LL"]Dit is de melodieuze hardstyle van tegenwoordig? Ik zou me d'r bijna dood voor schamen zeg.. Allemaal van die Hardwell en Martin Garrix synthjes met slappe kicks. Het zou dan wel weer smaak zijn, maar als het overgrote deel van deze lijst de Hardstyle van tegenwoordig moet representeren moet ik toch maar 's wat anders gaan zoeken. :sleep:[/quot

Man dit loop ik al de hele tijd al te zeggen :list: , Dit heeft totaal niks meer met hardstyle te maken!! :sick:
Ze moeten zich allemaal dood schamen dj,s die dit draaien :evil: HARD with STYLE Ze weten niet eens waar het voor staat xd Wordt alleen maar erger met dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 10:05 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 10:55 

HardSZtyLllBOYYYY to the rescue :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 11:26 

Waarom doe je dit nou xd Het ging net de goede kant met je op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 11:55 

Hardtraxx Veteran

Tracklist ziet er goed uit. In tegendeel tot de rest hier. Begin ik tegenwoordig steeds meer euforische hardstyle te luisteren, omdat raw beetje beu ben. Deze gaat dalijk zeker op
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 12:38 

Pipa schreef:
In tegendeel tot de rest hier. Begin ik tegenwoordig steeds meer euforische hardstyle te luisteren, omdat raw beetje beu ben.

:list: uhhum

OT: net geluisterd, heerlijk lijstje maar waren de WP dronken toen ze dit opname, godverdimme he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 13:33 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Nee, ik heb zo weinig met WP en de daaraan hangende artiesten dat ik dit niet ga luisteren.

Helemaal mee eens...
Slechts 2 of 3 interessante tracks in deze set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 17:59 

Hardtraxx Veteran

Al een aantal keer beluisterd, lekker hoor! Vind een aantal reacties hier een beetje overtrokken, maarja, had ook niet anders verwacht. Zonde dat weinig mensen hier deze set en/of de Wasted Penguinz kunnen waarderen. Als ik Paradise is Lost luister krijg ik kippenvel, nu snap ik dat dit puur te maken heeft met smaak, maar hou het ook bij het feit dat iedereen een andere smaak heeft en serveer dit niet af als anti-hardstyle of te weinig creativiteit, want dan moet je beter luisteren. Aan mensen die naar de lijst kijken en dan al gaan zitten zeiken heb ik geen boodschap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 01:07 

Hardtraxxer

FRArnold schreef:
Al een aantal keer beluisterd, lekker hoor! Vind een aantal reacties hier een beetje overtrokken, maarja, had ook niet anders verwacht. Zonde dat weinig mensen hier deze set en/of de Wasted Penguinz kunnen waarderen. Als ik Paradise is Lost luister krijg ik kippenvel, nu snap ik dat dit puur te maken heeft met smaak, maar hou het ook bij het feit dat iedereen een andere smaak heeft en serveer dit niet af als anti-hardstyle of te weinig creativiteit, want dan moet je beter luisteren. Aan mensen die naar de lijst kijken en dan al gaan zitten zeiken heb ik geen boodschap.

+1 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 09:17 

Hardtraxx Addict

hardstylboy schreef:
Man dit loop ik al de hele tijd al te zeggen :list: , Dit heeft totaal niks meer met hardstyle te maken!! :sick:
Ze moeten zich allemaal dood schamen dj,s die dit draaien :evil: HARD with STYLE Ze weten niet eens waar het voor staat xd Wordt alleen maar erger met dit

Dacht dat er een steen voor je grot gerold was? :/ Verder geen interessante lijst/set voor mij, buiten Retrospect om natuurlijk ^^
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle