Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:01 

HARD JOEREAUX! - Raw Hardstyle Mix 11-12-2013

1. Prefix & Density - La Musica
2. Ran-D & Adaro - My Name Is Hardstyle
3. Jack Of Sound - Kaylee's Nightmare
4. Frequencerz - Rockstar
5. Digital Punk - Invasion
6. Ran-D & Adaro - Rebel To The Grave
7. Phuture Noize vs Prefix & Density - Masters
8. Radical Redemption & Kold Konexion - The Motherload
9. Exit Mind - Lost
10 Crypsis - Strike

Bij deze mijn 2e mixje dat ik op hardtraxx gooi. 1 kut overgang, 6-7 namelijk, de rest was allemaal wel leuk. Niet op gear gemixt, want dat heb ik (nog) niet. Ook geen hele interessante tracklist maar gewoon een verzameling van (voornamelijk) recente nummers die ik lekker vind, had dit namelijk gewoon gemaakt voor op de fiets naar school etc. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, hou er rekening mee dat ik een noob ben ;)
Trouwens, hij staat inderdaad al anderhalve maand op soundcloud maar heb besloten om hem toch ook hier even aan te prijzen. Vandaar dus.
Trouwens trouwens, ik haat het label 'raw' hardstyle maar ik moet er toch een naam aan geven...

Ly :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:45 

Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, hou er rekening mee dat ik een noob ben ;)

Gooi hem dan gewoon in het "oefensets met commentaar"-topic, waar hij hoort. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:49 

Dat topic is nogal dood.. En ik ben er wel van overtuigd dat het best goed is dus wou ik het toch liever hier kwijt. Kan hem altijd verplaatsen als dat per se moet natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 21:02 

Hardtraxx Addict

AndyAsteroids schreef:
Dat topic is nogal dood.. En ik ben er wel van overtuigd dat het best goed is dus wou ik het toch liever hier kwijt. Kan hem altijd verplaatsen als dat per se moet natuurlijk

Doe maar hier, is niks mis mee vind ik :). Heel vet dat je opent met La Musica! Die plaat is zo ondergewaardeerd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 16:39 

Jonas schreef:
AndyAsteroids schreef:

Doe maar hier, is niks mis mee vind ik :). Heel vet dat je opent met La Musica! Die plaat is zo ondergewaardeerd...

Klopt, heerlijke plaat vind ik dat! Iemand nog tips/commentaar/wat dan ook? Zou het erg op prijs stellen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 02:15 

Iemand feedback? :kiss2:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle