Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 17:38 

Download:

Tracklist:
1. Headhunterz & Noisecontrollers - Robot's Dream
2. Rebourne - Daybreak
3. Ran-D - #MyWay
4. Noisecontrollers - So High
5. Outlander - Devotion
6. Code Black - Brighter Day
7. Brennan Heart ft. Jonathan Mendelsohn - Imaginary
8. Wasted Penguinz - Falling
9. D-Block & S-Te-Fan - From The Hard
10. Zatox - Winter
11. Frontliner - Weekend Warriors (Defqon.1 2013 Anthem)
12. Atmozfears - Control
13. Zany - Squared
14. Digital Punk & Adaro - Everyday
15. Scope DJ & Audiofreq - Robot
16. Audiofreq & Kutski - Outlaw

Eerste mixje dat ik hier maar eens in de groep gooi. Gewoon zomaar voor de lol gemaakt.

Gemaakt met Virtual DJ. Reden: Ik wil op termijn echte gear gaan kopen maar daar heb ik het geld nog niet voor. Dus ben ik nu gewoon simpel aan het oefenen met VDJ. Brand me daar please niet op af :cry:

Ik probeerde alles zo snel mogelijk door te mixen deze keer, zoals je ziet. 16 nummers in 34 minuten is aardig snel vind ik. Maar laat me asjeblieft weten of het allemaal een beetje klinkt, ik weet dat de bass soms overlapt of juist helemaal verdwijnt, maarja ik kan ook maar aan 1 knopje tegelijk draaien :P

Paar (kleine) foutjes, maar over het algemeen was ik wel tevreden over het eindresultaat. Feedback zou geäpprecieerd worden! :thumbsup:

PS: ik heet op soundcloud Joereaux, afgeleid van mijn naam -> Joeri. Hoe mn vrienden en ik daarbij zijn gekomen geen idee, maar niet dat jullie denken dat ik het niet ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 18:02 

leuk ga m luisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 18:09 

Nice!

Zit m ff terug te luisteren, en tussen Everyday -> Robot zit wel ff echt een tenenkrommend moment :sick: Maargoed afgezien daarvan ben ik er tevreden mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 16:34 

Iemand feedback? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 03:21 

Hardtraxxer

Een mix van een naamgenoot (zelfs op dezelfde manier gespeld) kan ik natuurlijk niet skippen, heb het eerste kwartiertje geluisterd, klonk niks storends bij mij, zal hem later nog helemaal luisteren en evt feedback geven (let wel, ben zelf nog maar een rookie haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 05:40 

Thanks man! Maakt niet uit wat je erover te zeggen hebt, positieve of negatieve feedback is allemaal welkom. Als ik merk dat het gewaardeerd wordt zal ik meer van dit soort mixjes hier op het forum posten. Ik doe het namelijk niet voor niks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 00:56 

Hardtraxxer

Heb naar de set geluisterd.
Qua tracklist niet helemaal mijn ding, ben niet echt van de euforische hardstyle, vanaf 8 doet het me iets meer.
Dat is niks negatiefs, do no worry, het is een kwestie van smaak. :)
Paar vlotte overgangen (From The Hard > Winter, Robot > Outlaw) en wat mindere (Devotion > Brighter Day (lag er net naast), Weekend Warriors > Control (2 melodieën door elkaar klonk wat rommelig)).
Je mixt wel lekker snel door! Zoals je zelf al aangaf 2 keer een dubbele bass gehoord wat bij 16 nummers ook erg mee valt.
Ik kan je zeker aanraden gear te kopen, omdat je in VDJ vrij beperkt ben in wat je kunt doen, maar om mee te beginnen is het prima.
Al met al prima set. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 23:32 

Guido schreef:
Heb naar de set geluisterd.
Qua tracklist niet helemaal mijn ding, ben niet echt van de euforische hardstyle, vanaf 8 doet het me iets meer.
Dat is niks negatiefs, do no worry, het is een kwestie van smaak. :)
Paar vlotte overgangen (From The Hard > Winter, Robot > Outlaw) en wat mindere (Devotion > Brighter Day (lag er net naast), Weekend Warriors > Control (2 melodieën door elkaar klonk wat rommelig)).
Je mixt wel lekker snel door! Zoals je zelf al aangaf 2 keer een dubbele bass gehoord wat bij 16 nummers ook erg mee valt.
Ik kan je zeker aanraden gear te kopen, omdat je in VDJ vrij beperkt ben in wat je kunt doen, maar om mee te beginnen is het prima.
Al met al prima set. ^^

Thanks voor de moeite! Tracklist snap ik. Ik hou ook van het hardere werk maar ik wou dit eens proberen voor de verandering. Vervelende muziek vind ik het ook niet, haha.
Kan me goed vinden in het commentaar, die 2 melodieen door elkaar had ik nog niet eens zo gemerkt maar inderdaad, het is rommelig. Zal ik op letten in het vervolg.
En ja ik kan niet wachten tot ik genoeg geld heb om gear te kopen :drool: Komt allemaal nog wel!

Nogmaals erg bedankt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 14:06 

helemaal geluisterd, lekker snel gemixt :D zo'n mix van een uur zou nog vetter zijn + op echte gear :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle