Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:42 

Hardtraxx Addict

Lenny schreef:
hoebedoelje schreef:
Het is goed om te zien dat 'jullie' wakker zijn geworden en hier ook 'klaar' mee zijn. :thumbsup:

iMark schreef:
Zo ongelofelijk overrated act als G4H heb ik nog nooit meegemaakt. Met het zogenaamd exclusief houden van tracks die zo standaard as fuck zijn.

Vergeet Moridin niet he!

Net zo, of nog meer, overrated.

Jij bent overal al klaar mee? Dus waarom neem je nog de moeite om in dit topic te kijken? Om nog even te melden dat jij hier allang klaar mee was...?

Haha precies :yes: :lol: zijn hier nog wel meer die alleenmaar lopen te zeiken :sleep: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:45 

Hardtraxx Veteran

En jij loopt alleen maar te beuken. xd Ik ben er ook klaar mee btw, het is totaal niet speciaal meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:49 

Hardtraxx Elite

Ik begin er ook klaar mee te worden, had veel meer verwacht van G4H op Qlimax...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 18:11 

Hardtraxx Veteran

ik ben er ook klaar mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 18:59 

Hardtraxxer

Het is niet bijzonder, het lijkt op elkaar en het is allemaal vrij nep op het podium.
Natuurlijk is het niet écht live ook, en inderdaad van tevoren is alles al precies klaargezet.

Wel vaak is de show wat specialer en hoor je dus geen fouten in de mix.
Ook heb ik altijd het idee ( het is dus niet zo ) dat als je ze bij een feest hoorde kick me
lekkerder klinkt, alsof ze dan een andere kick eronder gooien ofzow.
En op de een of andere manier vermaak ik me altijd prima tijdens de set.

Zelf luister ik op Sorrow na de platen ook eigenlijk nooit.

*edit: die nieuwe track The Storm ofzow klinkt wel heeeul dik hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 20:49 

Hardtraxx Veteran

ttthijss schreef:
Het is niet bijzonder, het lijkt op elkaar en het is allemaal vrij nep op het podium.
Natuurlijk is het niet écht live ook, en inderdaad van tevoren is alles al precies klaargezet.

Ook heb ik altijd het idee ( het is dus niet zo ) dat als je ze bij een feest hoorde kick me

Het is nou eenmaal een heel erg populair gegeven, en veel mensen hebben het idee dat ze dat "graag een keer mee willen maken" zeg maar.

had ik in het begin ook best wel!

maar de doorgewinterde feest ganger heeft ze inmiddels zo vaak gezien, en afgezien van een paar kleine veranderingen heb ik in de 2(?) jaar dat ik ze denk ik wel 6 of 7 keer heb gezien, te weinig verandering gezien.

maarja, zou waarschijnlijk wel lekker cashen zijn zo'n live-act, hangt toch iets exclusiefs aan (ook al is dat niet meer zo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 23:14 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
ttthijss schreef:

Het is nou eenmaal een heel erg populair gegeven, en veel mensen hebben het idee dat ze dat "graag een keer mee willen maken" zeg maar.

had ik in het begin ook best wel!

maar de doorgewinterde feest ganger heeft ze inmiddels zo vaak gezien, en afgezien van een paar kleine veranderingen heb ik in de 2(?) jaar dat ik ze denk ik wel 6 of 7 keer heb gezien, te weinig verandering gezien.

maarja, zou waarschijnlijk wel lekker cashen zijn zo'n live-act, hangt toch iets exclusiefs aan (ook al is dat niet meer zo)

Klopt als een bus, heb ze in eh 2011 dacht ik heeeul vaak gezien, 2012 maar 1 of 2 keer, en dit jaar in de afgelopen 5 weken alleen al 3 keer haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:13 

Hardtraxx Veteran

Op Decibel 2011 waren ze wel vetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 01:01 

Hardtraxx Addict

Tracks als Inside my head, Swagger en Bassdrum Junkie worden soms niet eens meer live gedraaid alsof ik naar Gunz for Hire kom om King of the underground of Bolivia mee te maken want dat zijn namelijk super dikke platen :sick: maar een preview van een van de onbekende tracks? neeeee homaar :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 01:13 

Hardtraxx Addict

ik weet niet wat iedereen klaagt. Maar bij Storm is Coming, die kick is zo ongelofelijk dik.
En die anti :drool:

ook al is dit een MQ filmpje, holy hell, wat een sfeer was het. Mooi dat men dit opneemt zodat ik kan nagenieten.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 13:24 

Hardtraxx Veteran

Beter dan eerdere G4H platen, maar ik ga geen kick op een MQ beoordelen. Het principe 'Live is alles harder' zal wel weer van toepassing zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 21:59 

Hardtraxx Addict

nja tuurlijk niet oordelen daarop. Maar je kan me niet vertellen dat op deze MQ deze kick niet gruwelijk klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 16:47 

Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
En de beste platen hebben ze thuis laten liggen (The Cycle & Evolution Comlete imo). :/ Hoe lang kunnen ze hier nog mee doorgaan?

Of de weg kwijt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 21:45 

Ik vind The Cycle trouwens zeker niet een van hun beter platen. Waarom vindt iedereen dat precies? Evolution Complete vind ik dan weer wél een bazenplaat!

Die goeie ouwe tijd dat ze nog Under Attack draaiden :cry: (of heb ik dat gewoon niet meegekregen de afgelopen tijd :$)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 22:48 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
En de beste platen hebben ze thuis laten liggen (The Cycle & Evolution Comlete imo). :/ Hoe lang kunnen ze hier nog mee doorgaan?

In elk geval tot ze langer dan een halfuur gaan draaien. Ik denk dat het vrij vervelend gevonden zou worden wanneer de meerderheid van de set niet uit exclusieve tracks bestaat (gebeurd nu al) door het draaien van inmiddels uitgebrachte tracks.
Van mij mogen ze dan ook The Massacre en Bolivia (en Sorrow, maar iedereen schijnt die geweldig te vinden...) achterwege laten die er tegenwoordig ook standaard in zitten, die heb ik inmiddels wel gehoord!

AndyAsteroids schreef:
Die goeie ouwe tijd dat ze nog Under Attack draaiden :cry: (of heb ik dat gewoon niet meegekregen de afgelopen tijd :$)

Qbase '13 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 23:33 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
JeftaElachouri schreef:

In elk geval tot ze langer dan een halfuur gaan draaien. Ik denk dat het vrij vervelend gevonden zou worden wanneer de meerderheid van de set niet uit exclusieve tracks bestaat (gebeurd nu al) door het draaien van inmiddels uitgebrachte tracks.
Van mij mogen ze dan ook The Massacre en Bolivia (en Sorrow, maar iedereen schijnt die geweldig te vinden...) achterwege laten die er tegenwoordig ook standaard in zitten, die heb ik inmiddels wel gehoord!

AndyAsteroids schreef:

Qbase '13 :thumbsup:

Ik mis vaak de uprising bootleg, toen met thrillogy werd ie niet gedraaid , vind dat samen met sorrow de beste platen van ze.. ( achteraf gehoord dat ran-d hem in zijn set met frontliner gedraaid had)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle