Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 19:47 
 

Gunz For Hire @ Hardbass 2016



Tracklist:
Gunz For Hire - Plata O Plomo
Gunz For Hire - Swagger
Imagine Dragons - Warriors (Gunz For Hire bootleg)
Gunz For Hire - Kings of the Underground
Gunz For Hire - Executioner Style
Gunz For Hire - This is Los Angeles
Gunz For Hire - I’m a Criminal
Gunz For Hire - May God Be With You All
Gunz For Hire - No Mercy
Gunz For Hire - Military

Ik zag hem nog niet staan. Mocht ik het mis hebben excuus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

TBA - TBA is gewoon Military maar oke. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 20:30 
 

Mitzinator schreef:
TBA - TBA is gewoon Military maar oke. xd


Heb de tracklist klakkeloos overgenomen maar nu je het zegt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De tracks vind ik stuk voor stuk wel allemaal vet maar er zat totaal geen drive in deze set :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 22:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was heel vet! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2016 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind alleen I'm A Criminal en Military vet. Verder was het BPM lager dan de set van team yellow, dus de drive zat er niet echt in, maar de vele breaks en het roepen door de microfoon maakt het er niet beter op :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 01:25 
 
Hardtraxx Elite

No Mercy is wel een dikke plaat hoor :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 02:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Totaal geen drive in de set met ellenlange breaks. Vervolgens ook nog Adaro & Ran-D die er weer een 101barz sessie van maakten in iedere break. Werd gewoon vervelend. Enige leuke vond ik Military.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 17:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blijf die outro van Executioner Style echt gruwelijk vinden :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch weer kippenvel bij die intro en plata o plomo, wat een sfeer heeft die track.
Vind dit toch wel een van de zo niet de beste live act in de hardstyle :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gunz For Hire 2x gezien en 2x redelijk teleurgesteld, niet echt iets voor mij dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2016 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij is het juist het tegenovergestelde geweest, laatste twee keer heel weinig verwacht, en was beide keren enorm vet. Begint weer interessanter te worden!

Vooral Criminal :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2016 11:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gewoon vet.

Er hing toen gewoon een dikke sfeer in de zaal en persoonlijk kan ik alle G4H platen altijd wel waarderen.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle