Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 15:07 

Hardtraxxer

Guilded - Promo Mix [Raw]

Beste lezer,

Een mix om mijzelf te promoten.
Heb de tracks gekozen die me op dit moment het meest aanspreken,
en gemixt op mijn beste techniek.

Voel je vrij om feedback te geven, dat word erg gewaardeerd!

Met vriendelijke groet, Guilded

Tracklist:
Tracklist:
1. Secret Unity & MVA - Scars (Guilded's intro edit)
2. Luna & E-force - Second Nightmare
3. Zany - Causing Hysteria
4. Titan - Born to Fight
5. B-Front & Frequencerz - Night Colours Black (E-Force Remix)
6. Crypsis - Main Mf
7. Chain Reaction - Lellebel
8. Activator - Deep Red
9. Dj Thera - Don't Back Down
10.Zirkum & Exit Mind - The Shadow
11.Warface - Mashup 2.0
12.Chain Reaction - The Record Breaking (Jason Payne & Guilded vinden dat het harder kan Edit)
13.Acti & Jajox - Satana
14.Donkey Rollers - Total Domination
15.Frequencerz - We Won't Attention The Bitch Revolution (Dan-E Mashup)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 21:39 

Hardtraxx Addict

net geluisterd, lekker setje hoor! mix werk was goed. alleen toch niet helemaal fan van de tracklist. Op dat vlak kan je er nog meer uithalen ik vond hem persoonlijk nog vrij standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 22:24 

Hardtraxxer

phoenix schreef:
net geluisterd, lekker setje hoor! mix werk was goed. alleen toch niet helemaal fan van de tracklist. Op dat vlak kan je er nog meer uithalen ik vond hem persoonlijk nog vrij standaard.

Bedankt voor je feedback! Oke, en wat versta je dan onder een niet-standaard tracklist?! Zou het graag van je horen! Groetjes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 22:30 

Hardtraxx Newbie

Denk dat er met standaard TL bedoeld wordt dat het veel tracks zijn die regelmatig gebruikt worden door de grotere namen in de scene. Probeer te zoeken naar nummers die niet vaak meer te horen zijn, eventueel oudere nummers van een paar jaar geleden!

Mixwerk was weinig op aan te merken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 08:42 

Hardtraxxer

jeroentjuhk1990 schreef:
Denk dat er met standaard TL bedoeld wordt dat het veel tracks zijn die regelmatig gebruikt worden door de grotere namen in de scene. Probeer te zoeken naar nummers die niet vaak meer te horen zijn, eventueel oudere nummers van een paar jaar geleden!

Bedankt voor je feedback! Oke, het eerstvolgende wat ik hierop post zal ik proberen te differentiëren, Goed idee!

Grts! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 08:49 

Hardtraxx Elite

Guildednl schreef:
jeroentjuhk1990 schreef:

Bedankt voor je feedback! Oke, het eerstvolgende wat ik hierop post zal ik proberen te differentiëren, Goed idee!

Grts! ^^

Het is geen wiskunde haha, Ik vind de tracklist wel fijn, er staan een paar nummertjes bij die niet zo vaak gebruikt worden en van de nummers die vaak gebruikt worden staan er een paar edit's bij. Echter wil ik je wel meegeven dat er ook genoeg oude nummers zijn die leuk zijn voor een een mix. Deze kun je combineren met de nieuwere nummers. Denk bijv. aan The Beholder vs Zany - Midnight ofso :thumbsup: Anyway nice job :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 10:14 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dit anders niet een heel standaard lijstje en zal hem vanmiddag eens opzetten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 13:27 

Hardtraxxer

Het is geen wiskunde haha, Ik vind de tracklist wel fijn, er staan een paar nummertjes bij die niet zo vaak gebruikt worden en van de nummers die vaak gebruikt worden staan er een paar edit's bij. Echter wil ik je wel meegeven dat er ook genoeg oude nummers zijn die leuk zijn voor een een mix. Deze kun je combineren met de nieuwere nummers. Denk bijv. aan The Beholder vs Zany - Midnight ofso :thumbsup: Anyway nice job :thumbup:[/quote]

hahah, Hoe kom ik nou weer bij dat woord xD! Denk dat ik 't van 't engelse woord Different heb gehaald. oggod, iig, Ja daar heb ik ook nog veel van liggen. Gebruik bijv. nog wel eens The First Cut o.i.d. in setjes, doen 't altijd goed! Maar bedankt voor je comment/feedback! Word gewaardeerd en opgenomen voor de volgende mix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 19:25 

Hardtraxxer

Ziet er goed uit, wordt beluisterd!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle