Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 02:36 

Hardtraxxer

Guido - Rauw Op Je Dak Warm-Up Mix

Jeej, een nieuwe Warm-up mix van mijn kant.
Het mixwerk is een stuk verbeterd t.o.v. de vorige mixen, met name omdat het met mijn gear en software sinds eerder deze week mogelijk is een track te 'pre-listenen', wat toch wel handig is om platen recht te leggen. :P
Veel van mijn gekozen platen zie je terug in mijn vorige sets, maar goed, het is een warm-up mix en van deze nummers warm ik lekker op!

[zippy]http://www58.zippyshare.com/v/961996/file.html[/zippy]
http://www58.zippyshare.com/v/961996/file.html

Tracklist:

01. Jack Of Sound - Kaylee's Nightmare
02. Adaro ft. Danny Scandal - For The Streets
03. Crypsis - Cryptology
04. Open Source - 2012 (Catatonic Overload Remix)
05. E-Force - Freakz At Night
06. Radical Redemption & Chain Reaction - Helpless
07. DJ Thera & Frequencerz - Incoming
08. Regain - Play A Game
09. E-Force - Shockerz
10. Warface - Cosmic Sin
11. Catatonic Overload - The Sexual Thrill
12. Crypsis & Radical Redemption - Drug 'N Roll
13. Chris One & The Machine - Different Kind of Therapy (Different Mix)
14. Meccano Twins & Art Of Fighters - The Dark Universe
15. Delete - Syndrome
16. Degos & Re-Done - This Mind
17. Freakshow - Death Wish
18. Main Concern - Dark Universe
19. Wavolizer - Sympho
20. Art Of Fighters - Redemption
21. Main Concern - Last Resort
22. Dione - Come Here And Die
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 16:39 

Hardtraxxer

Toffe lijst, zal 'm ff beluisteren

Guido schreef:
een track te 'pre-listenen', wat toch wel handig is om platen recht te leggen.

Een track 'pre-listenen' zoals jij dat noemt, heeft niks te maken met de plaat recht leggen. Voorbeluisteren doe je voor het aantal blokken/beats zodat je weet hoe je uitkomt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 16:48 

Hardtraxxer

Sensive schreef:
Toffe lijst, zal 'm ff beluisteren

Guido schreef:
een track te 'pre-listenen', wat toch wel handig is om platen recht te leggen.

Een track 'pre-listenen' zoals jij dat noemt, heeft niks te maken met de plaat recht leggen. Voorbeluisteren doe je voor het aantal blokken/beats zodat je weet hoe je uitkomt :P

Dan moet ik het anders verwoorden. :P
Ik kon mijn 'cue' channel niet over mijn 'master' channel heen projecteren via mijn koptelefoon, waardoor ik niet goed kon horen of de track ernaast lag voordat ik deze inmixte, zegmaar. xd
Nu gelukkig wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 20:26 

Hardtraxxer

Iemand nog verdere feedback? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 19:31 

Als ik later vanavond tijd heb zal ik deze nog even beluisteren. Lijstje ziet er wel leuk uit namelijk en ik geef graag feedback :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 16:53 

Hardtraxxer

Ik hoor het graag van je. Afbranden mag. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 01:24 

Platenkeuze is precies wat ik leuk vind. Een deel recente knallers, een deel wat onbekendere platen en een paar wat oudere platen. Heerlijk. Openen met Kaylee's Nightmare verdient sowieso al een pluspuntje van mij :thumbsup:
Het mixwerk is wel oké, ik hoor niet veel fouten maar sommige overgangen gaan wel heel abrupt. Dat had van mij wel iets geleidelijker gemogen hier en daar.
Vette overgangen: Play A Game -> Shockerz, This Mind -> Death Wish, Death Wish -> Dark Universe
Mindere overgangen: The Sexual Thrill -> Drug'N Roll, Sympho -> Redemption
Teasertjes zijn wel leuk en netjes gedaan allemaal, waarvoor hulde.
Opbouw ook niks op aan te merken, behalve misschien This Mind die iets eerder had gemogen. Maar dat is ook voor een groot deel smaak. BPM gaat ook mooi geleidelijk omhoog en is nergens te hoog of te laag.
Verder vond ik het mixwerk over het algemeen wat aan de langzame kant. Mag van mij wel iets sneller. Aan het eind van de mix hoorde ik al wel een paar wel snellere overgangen, wat ik wel erg lekker vind om naar te luisteren.
Dikke voldoende :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 20:59 

Hardtraxxer

AndyAsteroids schreef:
Feedback!

Kijk, hier heb ik wat aan. :D

Blij dat je mijn tracklist kan waarderen! Kan me vinden in je feedback, sommige overgangen waren inderdaad niet zoals ik gepland had, ik ga vaak de mist in bij intro's van 36 sec. Ga er zeker op letten en zal de rest van de feedback voor de volgende keer meenemen. Erg bedankt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 01:27 

Guido schreef:
AndyAsteroids schreef:
Feedback!

Kijk, hier heb ik wat aan. :D

Blij dat je mijn tracklist kan waarderen! Kan me vinden in je feedback, sommige overgangen waren inderdaad niet zoals ik gepland had, ik ga vaak de mist in bij intro's van 36 sec. Ga er zeker op letten en zal de rest van de feedback voor de volgende keer meenemen. Erg bedankt! :thumbsup:

Geen probleem :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle