Nou hierbij nog mijn reactie

!
Eerst maar 's de tracklist:
Eerlijk is eerlijk, zeker geen slechte lijst en ook lekker origineel! Ook vet dat je Disk Warrior gebruikt, los van het feit dat ik liever de origineel zie

. De opbouw is niet helemaal mijn ding, Liberate had wel wat eerder gemogen en dat geld ook voor Thunderstyle. Rotten From The Inside wat later en Chaos vind ik niet echt een afsluit plaat . Maarja, met de tracklist zit het wel goed dus, nu maar 's kijken naar 't mixwerk.
1 --> 2. Was al vergeten te zeggen dat je met een heerlijke energieke plaat begint, ken deze plaat niet echt uit m'n hoofd maar volgens mij heb je deze aardig gepitcht

. Niet verkeerd, zeker lekkere opener met zo'n lekkere zweverige melodie! De overgang gaat prima! Goede beatmatch en sounds passen goed bij elkaar, dit geld ook voor de drive.
2 --> 3. Bomb MF wel een keer gehoord, was d'r toen niet helemaal weg van maar t klinkt niet eens zo heel erg gek, ook maar 's aanschaffen denk ik! Nu ben ik benieuwd hoe je Little Red Noisy Thing er in gaat gooien, want met de mid van deze track kun je hele leuke dingen doen mits deze een beetje aansluit met de outro van de vorige track. Met de beatmatch is weer niks mis, en de overgang is ook prima dus eigenlijk mag ik niet klagen maar wellicht kun je volgende keer kijken naar die mid-intro van LRNT, verder prima!
3 --> 4. Paar kleine teasjes, niet heel erg hoorbaar maar wel leuk! Flangertje er bij, prima (ik ben d'r zelf nog wel 's te ruig mee

). De overgang vind ik zelf iets te ruig, maar niet erg storend ofzo. Misschien had je de bass switch net wat later kunnen doen, denk dat de overgang dan net wat vloeiender was gegaan!
4 --> 5. Was Oldskool For The New Fool alweer vergeten, lekkere mid heeft deze! Origineel dat je deze gebruikt! Word weinig gedraaid! Overgang is heel erg lekker, zag deze niet aankomen! De kicks + reverse passen lekker bij elkaar, heerlijk tempo! Zo hoor ik 't graag
5 --> 6. Rotten From The Inside blijft lekker, toch vind ik de plaat harder dan Thunderstyle

. Geeft verder niks, ik stoor me d'r niet zo aan bij deze! Overgang is qua beatmatch weer prima in orde, ondanks dat je er 2 sec een klein beetje naast zat. Niet storend ofzo, direct weer goed hersteld en daarna lekkere bass-switch

. Goede overgang!
6 --> 7. Thunderstyle blijft wel een dikke track, Alphaverb zou vaker op grotere feesten of mainstages moeten staan! Ook hier is weer je beatmatch prima, ook lekkere tease van ''Do you feel it'', lekker! Bass-switch ging niet helemaal vlekkeloos dacht ik, maar nu ben ik wel heeeeel erg kritisch

. lekkere overgang!
7 --> 8. Liberate kun je niet mooi inmixen, dus ik verwacht geen aparte overang, dat alvast eerst! Liberate zelf ben ik ook geen fan van, de melodie is best wel mooi, met gevoel en al, maar de kicks passen er totaaaal niet bij. Maarja, jouw smaak dus prima. Had al gehoopt dat je deze in de 2e climax d'r in zou gooien, en dat doe je ook! Heerlijk! Zo word de overang nog wat beter als je 't mij vraagt. Prima dus weer!
8 --> 9. Liberate weet je al, en ook van Out With A Bang ben ik niet zo'n grote fan. De overang is erg netjes, vlot en energiek!

. Wel jammer dat je de kick van de outro van Liberate nog effe laat horen want die kick met de sounds van de outro maken de outro het beste van het hele nummer

. Maargoed, ik ben fan van sneller overgangen dus helemaal prima!
9 --> 10. Ook Chaos ben ik niet zo'n fan meer van zoals velen hier op het Forum zijn, maar dat neemt niet weg dat het zeker een dikke plaat is! Ook een plaat die wat moeilijker is in te mixen aangezien deze geen normale mix-intro heeft. De overgang is net als de vorige weer heeeeel erg lekker! Goede trackkennis hier weer, en de mid van Chaos precies goed er op gegooid zodat je weer zo'n lekkere vlotte overgang krijgt als dit! Erg dik weer

. De flanger is hier ook weer leuk toegepast

. Chaos is niet echt een afsluitplaat naar mijn mening, dus wellicht kun je dat de volgende keer anders doen

.
Alles bij mekaar denk ik dat dit een betere mix is dan die van mezelf, aangezien het hier allemaal net wat strakker klinkt en minder rommelig is. Dit laat zien dat jouw mix ook gewoon 100 x beter is dan die van de Bass Chaserzzzz! Alleen maar lof dus en ik neem vaker setjes van jouw mee aangezien ik hier ook weer wat dingen van geleerd heb

! Ik zeg: Laten we samen 's een keer wat opnemen :p .
Owja, en qua tracklist zat ik hier en daar wat te zeuren over de opbouw. Ik had de opbouw persoonlijk dan zo gedaan denk ik:
01. Geck-E - Snap 88
02. K-Traxx - Little Red Noisy Thing (Wildstylez Remix)
03. Ivan Casten - Bomb MF
04. Alphaverb - Thunderstyle (Remastered Club Mix)
05. B-Front & Alpha Twins - Liberate
06. The Raiders - Disk Warrior (The Nasty Boyz Remix)
07. Dweazle - Oldskool For The New Fool
08. CO2 & Geck-O - Rotten From The Inside
09. Donkey Rollers - Chaos
10. Chain Reaction - Out With A Bang
Top gedaan gozer!