Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 14:40 

Hardtraxx Veteran

Download Gangsterdwerg - No More Rehab
http://www66.zippyshare.com/v/79663372/file.html

Middag! Net even een setje opgenomen die ik graag met jullie deel. Heb geprobeerd een zo logisch mogelijke opbouw te maken, is volgens mij aardig gelukt behalve dat State of Your Mind en T.B.A. misschien omgedraaid hadden mogen worden. Mixwerk is her en der aardig gewaagd, en ook prima gelukt imo. Over de titel: Tsja.. Ik was gestopt met blowen, nu niet meer. Mag gevierd worden met een lekkere set en een dikke joint!
Zoals altijd gemixt op 2x CDJ-800 en 1x DJM-700 Cheers! :thumbup:

Tracklist:

01) Arkaine – Intelligence
02) DBSTF vs. Deepack – The Dream Goes On
03) Profite – Split Second
04) Code Black – Red Planet
05) B-Front & Slim Shore – Charger
06) The R3belz – Open Your Mind
07) Digital Punk & Noisecontrollers – Blue Horizon
08) B-Front – Face The Truth
09) The Machine – State Of Your Mind
10) Noisecontrollers – CTRL ALT DEL
11) Crypsis – The Demand
12) Chain Reaction – Lellebel
13) Alphaverb – T.B.A.
14) Ran-D – Inner Child
15) Jack Of Sound – This Kinda Music
16) Digital Punk & Waverider – Death Sentence

Enjoy en comment! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 14:41 

Hardtraxx Veteran

Mee! :corn:
Edit: Staat aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 14:54 

Hardtraxx Addict

Ik neem em mee, mooi lijstje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 15:06 

Hardtraxx Veteran

deze gaat mee, lekker lijstje
staat nu aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 15:14 

Hardtraxx Veteran

Niet helemaal mijn lijst maar ik vind dat je ook wel een keer een uitgebreide comment verdient dus ik neem em mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 15:19 

Hardtraxx Elite

Opbouw van je TL vrij logisch... Alleen persoonlijk vind ik MiM platen harden dan bijv een fusion plaat als This Kinda Music..maar denk dat dit persoonlijk is dus de opbouw is logisch. Mixwerk ga ik even meenemen en als ik tijd heb ff feedback geven :thumbsup: maar verwacht eigenlijk een strak setje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:17 

Hardtraxx Veteran

Zo, daar gaat tie dan!
Arkaine, opzich prima om mee te openen, niet mijn ding maar snap wel dat men hier naar kan luisteren. Nu het nummer wat verder is, wat een boutkicks :x
Dream Goes On mix je prima in, goed met je eq gewerkt, maar ook Dream Goes On heeft van die foeilelijke kicks, vervolgens wat dubstep ook niet aan mij besteed ^^.
Ik vind het persoonlijk irritant dat je Dream Goes On te ver wegfade, daardoor vind ik de overgang wat minder klinken. Voor de rest ligt tie er netjes op :thumbup:
Ook split Second is niet mijn plaat, qua producerniveau gewoon nog onder de maat voor mij persoonlijk qua kicks, melodie zit wel goed in elkaar overigens.
Red Planet mix je vetjes in, screeches lopen lekker mee en het klinkt als 1 geheel.
Charger komt een beetje vreemd in, klinkt op sommige stukjes ook niet zo lekker met elkaar.
Je kiest ze wel uit, het eerste stel platen, ik vind ze allemaal niks haha!
Volgende overgang gooide je volgensmij ff het verkeerde kanaal dicht, zonde, voor de rest een prima overgang.
Overgang naar Blue Horizon is een prima overgang!
Denk wel dat je deze wat eerder in de set had kunnen plaatsen.
Vocals door elkaar heen, zonde! Misschien dat je face The Truth in de break had in moeten mixen dat het dan beter uit de verf kwam...
Voor de rest wel een prima overgang, vind het alleen ook niet zo lekker klinken als je blue horizon wegkegelt...
De High van State of Your Mind klinkt over het geheel iets te High als je het mij vraagt, volgensmij gooi je face the truth ook wat vroeg weg, klinkt een beetje abrupt.
Ik wou je net de tip gaan geven om een keer in de break in te mixen en dat doe je bij CTRL ALT DLT, maar vind het persoonlijk niet klinken, daarvoor verschillen de kicks teveel denk ik.
The Demand kun je lekker teasen, laat je ook horen! Lekker
OEHHH, wat mix je The Demand gaar in zeg, veel te abrupt, weet ook totaal even niet waar je Ctrl Alt Delete laat... zonde van deze overgang want tot nog toe zet je qua overgang een prima set weg.
Lellebel mix je erg lekker in, daar leent hij zich ook voor en je maakt er optimaal gebruik van!
Vervolgens laat je The Demand nog even meelopen, klinkt goed.
T.B.A. tease je de vocal goed van en mix je vervolgens goed in, lang niet meer gehoord ook!
Inner Child, tsjaa, vette plaat.
Maar dan de overgang, ja ... Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, naar mijn idee staat Inner Child te hard t.o.v. T.B.A daardoor klinkt het niet lekker.
This Kinda Music, ten eerste wat doet die plaat daar? Ten tweede, ligt alles recht en dan ligt tie hier scheef.... Toch jammer ookal corrigeer je het. Voor de rest een beetje drukke overgang.
Ik had persoonlijk een andere afsluiter gepakt, Death Sentence is een vette plaat maar haalt totaal het tempo eruit, tevens vind ik deze plaat vrijwel altijd raar of vreemd klinken met inmixen, hij komt ook wat hard bij op een gegeven moment. Dat heb ik namelijk ook altijd als ik hem inmix.

Zo, een uitgebreide comment waar je hopelijk wat mee kan!
Je begon heel sterk maar het zwakte daarna wel ietsjes af, al met al gewoon een dikke set, totaal niet mijn tracklist maar dan alsnog.
Hier en daar zijn er toch wat puntjes van kritiek, zie het als opbouwende kritiek van man tot man ;)
Ik heb er iig mijn best op gedaan haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:32 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Charger komt een beetje vreemd in, klinkt op sommige stukjes ook niet zo lekker met elkaar.
Vond het zelf wel een toffe mix, vooral omdat de intro van Charger zo lang en saai is. Maar het klinkt idd ff vreemd als je het de 1e x hoort.

Citaat:
Vocals door elkaar heen, zonde! Misschien dat je face The Truth in de break had in moeten mixen dat het dan beter uit de verf kwam... Voor de rest wel een prima overgang, vind het alleen ook niet zo lekker klinken als je blue horizon wegkegelt...
Jammer van de vocals over elkaar idd.. Verder vond ik hem qua timing wel lekker omdat Blue Horizon nog een overbodige 2e climax heeft.

Citaat:
De High van State of Your Mind klinkt over het geheel iets te High als je het mij vraagt, volgensmij gooi je face the truth ook wat vroeg weg, klinkt een beetje abrupt.
Mee eens over de high. Verder vond ik de bass switch wel lekker

Citaat:
Ik wou je net de tip gaan geven om een keer in de break in te mixen en dat doe je bij CTRL ALT DLT, maar vind het persoonlijk niet klinken, daarvoor verschillen de kicks teveel denk ik.
Mee eens

Citaat:
The Demand kun je lekker teasen, laat je ook horen! Lekker
OEHHH, wat mix je The Demand gaar in zeg, veel te abrupt, weet ook totaal even niet waar je Ctrl Alt Delete laat... zonde van deze overgang want tot nog toe zet je qua overgang een prima set weg.
Vond zelf ook deze overgang wel lekker met die basswitch meteen. Hij kwam er wel een beetje hard in ja.

Citaat:
Maar dan de overgang, ja ... Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, naar mijn idee staat Inner Child te hard t.o.v. T.B.A daardoor klinkt het niet lekker.
Mee eens, en hij stond inderdaad te hard, na de mix zelf gecorrigeerd.

Citaat:
This Kinda Music, ten eerste wat doet die plaat daar? Ten tweede, ligt alles recht en dan ligt tie hier scheef.... Toch jammer ookal corrigeer je het. Voor de rest een beetje drukke overgang.
Ook mee eens, was de slechtste mix van de set.

Citaat:
Ik had persoonlijk een andere afsluiter gepakt, Death Sentence is een vette plaat maar haalt totaal het tempo eruit, tevens vind ik deze plaat vrijwel altijd raar of vreemd klinken met inmixen, hij komt ook wat hard bij op een gegeven moment. Dat heb ik namelijk ook altijd als ik hem inmix.
Hmm bij het 3e "blokje" van 32 beats komt hij er inderdaad hard bij.. Verder is de basswitch wel lekker.

Citaat:
Zo, een uitgebreide comment waar je hopelijk wat mee kan!
Je begon heel sterk maar het zwakte daarna wel ietsjes af, al met al gewoon een dikke set, totaal niet mijn tracklist maar dan alsnog.
Hier en daar zijn er toch wat puntjes van kritiek, zie het als opbouwende kritiek van man tot man ;)
Ik heb er iig mijn best op gedaan haha!
Vond ook zelf het mixwerk aan t begin beter dan aan t eind. Tof dat je hem beoordeeld hebt! Meeste kritiek kan ik me in vinden. Zal er binnenkort eens 1 van jou beluisteren. Voor wat betreft de tracklist: Wilde toch even wat nieuwe releases draaien voor op mijn tel, bij de volgende Not An Ordinary Tracklist doe ik weer wat originelers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 16:48 

Hardtraxx Veteran

lekkere mix, wat de overgangen betreft ben ik het eens met Piaaa :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:02 

Hardtraxx Veteran

Your Welcome Gangster :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 16:34 

Hardtraxx Veteran

Nog meer mensen die hem geluisterd hebben en wat te melden hebben?
[e-penis enlargement] Gezien het aantal mensen dat mij als beste amateur DJ heeft genoemd bij de HT Awards heb ik volgens mij nog een aantal reacties te goed :cool: [/e-penis enlargement]
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 18:06 

Donateur

Heb em wel beluisterd, maar weet niet meer wat ik er van vond :lol: was onder 't leren :innocent:

Maarja vast wel goed, anders had ik hem wel uitgedrukt xd Sowieso CTRL ALT DEL is leuk :evil: :bomb:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle