Zo, daar gaat tie dan!
Arkaine, opzich prima om mee te openen, niet mijn ding maar snap wel dat men hier naar kan luisteren. Nu het nummer wat verder is, wat een boutkicks
Dream Goes On mix je prima in, goed met je eq gewerkt, maar ook Dream Goes On heeft van die foeilelijke kicks, vervolgens wat dubstep ook niet aan mij besteed

.
Ik vind het persoonlijk irritant dat je Dream Goes On te ver wegfade, daardoor vind ik de overgang wat minder klinken. Voor de rest ligt tie er netjes op
Ook split Second is niet mijn plaat, qua producerniveau gewoon nog onder de maat voor mij persoonlijk qua kicks, melodie zit wel goed in elkaar overigens.
Red Planet mix je vetjes in, screeches lopen lekker mee en het klinkt als 1 geheel.
Charger komt een beetje vreemd in, klinkt op sommige stukjes ook niet zo lekker met elkaar.
Je kiest ze wel uit, het eerste stel platen, ik vind ze allemaal niks haha!
Volgende overgang gooide je volgensmij ff het verkeerde kanaal dicht, zonde, voor de rest een prima overgang.
Overgang naar Blue Horizon is een prima overgang!
Denk wel dat je deze wat eerder in de set had kunnen plaatsen.
Vocals door elkaar heen, zonde! Misschien dat je face The Truth in de break had in moeten mixen dat het dan beter uit de verf kwam...
Voor de rest wel een prima overgang, vind het alleen ook niet zo lekker klinken als je blue horizon wegkegelt...
De High van State of Your Mind klinkt over het geheel iets te High als je het mij vraagt, volgensmij gooi je face the truth ook wat vroeg weg, klinkt een beetje abrupt.
Ik wou je net de tip gaan geven om een keer in de break in te mixen en dat doe je bij CTRL ALT DLT, maar vind het persoonlijk niet klinken, daarvoor verschillen de kicks teveel denk ik.
The Demand kun je lekker teasen, laat je ook horen! Lekker
OEHHH, wat mix je The Demand gaar in zeg, veel te abrupt, weet ook totaal even niet waar je Ctrl Alt Delete laat... zonde van deze overgang want tot nog toe zet je qua overgang een prima set weg.
Lellebel mix je erg lekker in, daar leent hij zich ook voor en je maakt er optimaal gebruik van!
Vervolgens laat je The Demand nog even meelopen, klinkt goed.
T.B.A. tease je de vocal goed van en mix je vervolgens goed in, lang niet meer gehoord ook!
Inner Child, tsjaa, vette plaat.
Maar dan de overgang, ja ... Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, naar mijn idee staat Inner Child te hard t.o.v. T.B.A daardoor klinkt het niet lekker.
This Kinda Music, ten eerste wat doet die plaat daar? Ten tweede, ligt alles recht en dan ligt tie hier scheef.... Toch jammer ookal corrigeer je het. Voor de rest een beetje drukke overgang.
Ik had persoonlijk een andere afsluiter gepakt, Death Sentence is een vette plaat maar haalt totaal het tempo eruit, tevens vind ik deze plaat vrijwel altijd raar of vreemd klinken met inmixen, hij komt ook wat hard bij op een gegeven moment. Dat heb ik namelijk ook altijd als ik hem inmix.
Zo, een uitgebreide comment waar je hopelijk wat mee kan!
Je begon heel sterk maar het zwakte daarna wel ietsjes af, al met al gewoon een dikke set, totaal niet mijn tracklist maar dan alsnog.
Hier en daar zijn er toch wat puntjes van kritiek, zie het als opbouwende kritiek van man tot man

Ik heb er iig mijn best op gedaan haha!