Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 17:28 

Hardtraxx Newbie

Fylax's Hardstyle Weekend - Epsiode 8

Hello everyone, this is Fylax and you are listening to a new episode of Fylax's Hardstyle Weekend. Becuase of the 2 hours limit on soundcloud, i had to remove the first 2 episodes. But don't panic, you can listen to these episodes on my YouTube channel: http://www.youtube.com/user/FYXHARDSTYLEWEEKEND

As you can see, episode 7 is not uploaded on SoundCloud, and not on YouTube. This is because of some reasons. You can listen to Episode 7 on: https://www.twitmusic.com/inicktweets_/ ... -episode-7

Tracklist:
1. Dash Berlin Feat. Emma Hewitt - Waiting (Audiotricz Bootleg)
2. Refuzion - Run Away
3. D-Mind - I'm God (Bootleg)
4. Coone ft. Kritikal - Zombie Killer
5. Outbreak ft. DV8 Rocks! - Get The Mean
6. E-Force - Shockerz
7. Nico & Tetta - Restart The Party (Digital Mindz & Riiho Remix)

Thank you for listening to Fylax's Hardstyle Weekend, and i see you next week. :)

~ Fylax
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 17:45 

Hardtraxx Veteran

Fylax schreef:
Thnx voor de opheldering, vanaf Episode 7 worden de episodes ongeveer 45 minuten

Aldus jijzelf bij episode 7 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 00:03 

Hardtraxx Addict

Ik denk dat het bijna nog minder lang dan 29 minuten duurt om die 7 nummers los achter elkaar te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 14:44 

Hardtraxx Newbie

HardstyleForEvah schreef:
Fylax schreef:
Thnx voor de opheldering, vanaf Episode 7 worden de episodes ongeveer 45 minuten

Dingen veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 14:59 

Hardtraxx Veteran

Fylax schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Fylax schreef:

Dingen veranderen.

:aww: Zet hem dan niet hierop, want dit is gewoon niet toegestaan volgens de regels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 16:56 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
:aww: Zet hem dan niet hierop, want dit is gewoon niet toegestaan volgens de regels.

55 seconde.......... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 17:06 

Hardtraxx Veteran

Denk niet dat veel mensen zo'n setje mee nemen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 12:57 

Hardtraxx Veteran

Aan 1 (of meerdere MOD's):

Natuurlijk, iedereen wil zijn eigen kwaliteiten laten horen, dat snap ik. Maar op dit moment worden interessante livesets van echte artiesten op bijvoorbeeld Thrillogy al naar pagina 3 of verder weggedrukt. Terwijl die pas anderhalve week geleden geplaatst zijn..

En als ik een liveset op wil zetten zoek ik liever ook geen pagina's terug om een interessante te kunnen vinden.

Het probleem is dat er de laatste tijd zoveel livesets in de hardstyle sectie staan die waardeloos/weinig toevoegend zijn (naar mijn mening)..
- Kan er geen subforum gemaakt worden in het liveset topic? Met bijvoorbeeld Artiesten / Eigen Livesets?
- Verhoog aub de criteria waaraan een set moet voldoen of iets dergelijks..
- Maak duidelijk dat livesets zoals "Fylax Hardstyle Weekend" in het "oefensets met commentaar"-topic geplaatst horen te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 13:05 

Donateur

Ordinary Joe schreef:
Ik denk dat het bijna nog minder lang dan 29 minuten duurt om die 7 nummers los achter elkaar te luisteren.

:lol: Inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 17:37 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Aan 1 (of meerdere MOD's):

Natuurlijk, iedereen wil zijn eigen kwaliteiten laten horen, dat snap ik. Maar op dit moment worden interessante livesets van echte artiesten op bijvoorbeeld Thrillogy al naar pagina 3 of verder weggedrukt. Terwijl die pas anderhalve week geleden geplaatst zijn..

En als ik een liveset op wil zetten zoek ik liever ook geen pagina's terug om een interessante te kunnen vinden.

Het probleem is dat er de laatste tijd zoveel livesets in de hardstyle sectie staan die waardeloos/weinig toevoegend zijn (naar mijn mening)..
- Kan er geen subforum gemaakt worden in het liveset topic? Met bijvoorbeeld Artiesten / Eigen Livesets?
- Verhoog aub de criteria waaraan een set moet voldoen of iets dergelijks..
- Maak duidelijk dat livesets zoals "Fylax Hardstyle Weekend" in het "oefensets met commentaar"-topic geplaatst horen te worden.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 12:24 

Ga dit even aankaarten en zorgen dat de huidige regels in ieder geval worden nageleefd en duidelijk worden weergegeven, want dat is op dit moment niet het geval. Tot die tijd gaat deze inderdaad op slot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 19:17 

Topic heropend, er is geen officiƫle regel voor wat betreft het aantal minuten, uiteraard zou die er wel moeten komen. Zal dat nog even vragen hoe of wat.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle