Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 10:24 

Download Frontliner @ Thrillogy 2013:

Tracklist:
01. Frontliner - Dream Dust
02. Frontliner - The First Cut
03. Frontliner - Toxxxic
04. Frontliner - Tuuuduuu
05. Frontliner - If You Find
06. Frontliner - External Life
07. Frontliner - Save.Exit.Planet
08. Frontliner - Greenhouse (Live Edit)
09. Frontliner - Extreme Loudnezz
10. Frontliner - Spacer (Outside Spacer Remix)
11. Frontliner - On The Rise (Live edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 11:34 

Artiest

lekker hoor :thumbsup: kijk, dit is frontliner zoals we em kennen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 11:41 

Shadow Interaction schreef:
dit is frontliner zoals we em kennen

Dat is het hele probleem juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 11:43 

Artiest

dat is een probleem?

vind het juist vet dattie weer eens een set zoals dit neerzet!
deze platen hebben hem gemaakt, en voor de juiste redenen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 11:52 

Deze platen hebben hem naar mijn mening niet gemaakt. Platen onder het Abject alias en de eerst Frontliner plaatjes hebben zoals Spacer/Warphole/Sunblast/Muzyk/Rock that Thing hebben Frontliner op de kaart neergezet vind ik.

En kijk dan wat Adaro doet, zet een veel vettere set neer. Met maar enkele eigen platen. Nu heeft Frontliner wat meer eigen platen maar we zien dit gewoon te vaak bij Frontliner.

hardstyle/adaro-thrillogy-t39666.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 11:54 

Artiest

klopt de platen die je opnoemt heb je zeker gelijk in... maar daar vallen ook Tuuduu, The First Cut, Save Exit Planet, Greenhouse, Spacer en On The Rise onder

stefaneke schreef:
En kijk dan wat Adaro doet, zet een veel vettere set neer. Met maar enkele eigen platen. Nu heeft Frontliner wat meer eigen platen maar we zien dit gewoon te vaak bij Frontliner.

Maar daar zie je weinig van t oude werk terug helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 12:18 

Shadow Interaction schreef:
klopt de platen die je opnoemt heb je zeker gelijk in... maar daar vallen ook Save Exit Planet, en On The Rise onder

Toch zetten On The Rise en Save.Exit.Planet een heel andere sound/sfeer neer die meer bij zijn huidige producties past. In de periode 2009/2010 vind ik Frontliner een flinke omschakeling hebben gemaakt.

stefaneke schreef:

Maar wel ouder werk wat je bijna nooit meer hoort. Ik ben benieuwd wat hij de rest van de avond gedraait heeft. Hetzelfde geldt voor Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 13:12 

Artiest

Citaat:
stefaneke schreef:

Maar wel ouder werk wat je bijna nooit meer hoort. Ik ben benieuwd wat hij de rest van de avond gedraait heeft. Hetzelfde geldt voor Frontliner.

Ik had t ook over frontliner ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 16:28 

Hardtraxx Addict

Je kunt het 'm moeilijk kwalijk nemen dat hij op Thrillogy, ter ere van hem allerlei andere platen gaat draaien. Tenminste, dat vind ik. En ik vind deze set trouwens toch net weer wat anders dan normaal en kan 'm daardoor wel waarderen. Toxxxic :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 18:18 

Hardtraxx Veteran

Vette set! Kan Frontliner goed begrijpen dat hij enkel eigen tracks heeft gedraaid. Die kerel is als sinds 2006 bezig met tracks releasen, en als hij zijn eigen avond heeft kan ik goed begrijpen dat hij alles wil laten horen.
Vorig jaar zette Crypsis in zijn openingsset ook een tracklist neer met vrijwel eigen/minus is more tracks. Nu doet Frontliner het en dan is het niet goed.
Zonder zijn platen had hij nooit een Thrillogy kunnen krijgen, dus ik geef hem gelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 21:19 

Hardtraxx Newbie

Ik ben voor een nieuw concept. Een avond waarin uitsluitend platen tussen 2008 en 2010 worden gedraaid. Een soort 'early' hardstyle party, maar dan iets recenter. Platen als spacer, Tuuduu, Toxxic hoor je gewoon nooit meer terwijl het supergave platen zijn. Zelfde geldt voor ouder werk van DBSTF, Noisecontrollers, zo;n beetje alle Italiaanse helden en ga maar door.

OT: Heel erg vet om bij deze set geweest te zijn. Vooral Save.Exit.Planet! Super dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 21:22 

Hardtraxx Veteran

bwartje schreef:
Ik ben voor een nieuw concept. Een avond waarin uitsluitend platen tussen 2008 en 2010 worden gedraaid. Een soort 'early' hardstyle party, maar dan iets recenter. Platen als spacer, Tuuduu, Toxxic hoor je gewoon nooit meer terwijl het supergave platen zijn. Zelfde geldt voor ouder werk van DBSTF, Noisecontrollers, zo;n beetje alle Italiaanse helden en ga maar door.

Is er al, namelijk de Tijdmachine (met HS uit 2004-2009). Zijn ondertussen 2 edities van geweest. Helaas laat de volgende editie al even op zich wachten :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 22:18 

Save exit planet was wel heel dik hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 14:30 

Hardtraxx Veteran

Die eerste zooi platen van Frontliner: First Cut, Toxxxic, Tuuduu zo achter elkaar.. Genieten onderweg op de fiets vanochtend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 16:00 

Hardtraxx Veteran

If you find, :) lekkere reversed

Frontliner - On The Rise Live Edit is dit btw
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle