Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 22:22 

Hardtraxxer

Pfff echt dramatisch wanneer komt hij er achter dat zijn sets bijna allemaal hetzelfde zijn!! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 22:28 

Hardtraxx Veteran

D-Visionzz schreef:
Pfff echt dramatisch wanneer komt hij er achter dat zijn sets bijna allemaal hetzelfde zijn!! :thumbdown:

Denk je dat hij dat zelf niet weet? xd het is eerder de vraag wanneer hij erachter komt dat men dit niet heel lang mee pikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 23:45 

Hardtraxx Veteran

Het mocht dan niet al te hard zijn, maar dat weet je ook als je Frontliner boekt. Ik vind dit juist wel een goede oplossing. Vanaf 11 uur alleen maar rauwe hardstyle zou ik niet echt spannend vinden, dan is dit als opbouw goed voor de afwisseling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 07:21 

Hardtraxx Veteran

Het gaat er meer om dat hij het laatste jaar niet meer dan 20 verschillende tracks gedraaid heeft in z'n sets...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 08:14 

Hardtraxx Veteran

Je kan er bijna een prijsvraag van maken. Noem 30 verschillende tracks die frontliner in zijn sets in 2013 heeft gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 08:40 

Donateur

p-stylez schreef:
Je kan er bijna een prijsvraag van maken. Noem 30 verschillende tracks die frontliner in zijn sets in 2013 heeft gedraaid.

Ik kom niet eens tot 30. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 11:02 

Hardtraxx Veteran

Wat is dit dan voor een opbouw :S

6. Frontliner & Max Enforcer - On The Go (Qlimax 2012 edit)
7. Frontliner - On The Rise (Live edit)
8. Frontliner - Phaseriffic
9. Frontliner - I'm the Melodyman
10. Showtek - FTS

15. Frontliner - Warphole (live edit)
16. Frontliner ft. Nikkita - Death of a Demon
17. Technoboy - Rage (Frontliner remix)
18. Frontliner - Save.Exit.Planet (InQontrol anthem)

Slaat alle spijkers mis
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 11:21 

Hardtraxx Addict

Alsof Barry zich ook maar 1 moment druk maakt om de opbouw. Het is gewoon weer hetzelfde verhaal zoals bij zijn laatste 100 setjes :( Ik vind het echt een schande dit -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 11:51 

Donateur

Khadber schreef:
Het mocht dan niet al te hard zijn, maar dat weet je ook als je Frontliner boekt. Ik vind dit juist wel een goede oplossing. Vanaf 11 uur alleen maar rauwe hardstyle zou ik niet echt spannend vinden, dan is dit als opbouw goed voor de afwisseling.

Je mist het punt jammer genoeg volledig. Vanaf 11 uur van hard naar extreem hard hoeft misschien niet, vanaf 1 juli 2012 tot nu dezelfde tracks in iedere set ook niet. Daarnaast zou ik van iemand die enige affiniteit met EDM heeft verwachten dat hij iets van waarde aan orginali- of diversiteit hecht aangezien dit vast niet het eerste setje van FL is dat je hoort dit jaar. Het is zo jammer ook verder, als hij nou eens 4, 5, 6, 12, 14, 15 en 16 zou pakken heb je toch nog best wat drive aan het begin van de avond. Misschien afgewisseld met wat tracks van anderen want hey er worden af en toe nog wel eens leuke plaatjes gemaakt die je zou kunnen draaien. Door anderen.

En dan nog het meest treurige eigenlijk: Rage (Remix) aan het einde van je set.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 13:10 

Donateur

Het is treurig maar deze man doet dit al jaren. Heb hem in heel mn leven maar één keer gevarieerd horen draaien en dat was op Loudness in 2010. Voor de rest is het altijd same shit random volgorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:52 

dawasiknie schreef:
Het is treurig maar deze man doet dit al jaren. Heb hem in heel mn leven maar één keer gevarieerd horen draaien en dat was op Loudness in 2010. Voor de rest is het altijd same shit random volgorde.

Zero Hour :cool: Dat was wel een leuke set ja. Van mij mag die reloaded part 2 wel wat vaker draaien, niet vaak zoveel sfeer tijdens een setje van hem gevoeld tijdens Rebirth.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle