Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 32 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
Wat een vreselijke kwaliteit inderdaad :thumbdown: Snap niet dat ze anno 2010 nog steeds niet kunnen zorgen voor goede kwaliteit, wat is dat nou voor bullshit :')

Heerlijke set btw :love:
G
Diageo wrote:Wat een vreselijke kwaliteit inderdaad :thumbdown: Snap niet dat ze anno 2010 nog steeds niet kunnen zorgen voor goede kwaliteit, wat is dat nou voor bullshit :')
dat heeft te maken met dat er zoveel mensen lusiteren dat ze niet ff 256 kbps kunnen streamen, omdat ze daar niet goed genoege servers voor hebben.
en wss zijn er ook nog zat mensen met super traag internet :P
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Wat een :worship: van een set, alleen de kwaliteit, maar de set is echt :loving:
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
KSwoosh wrote:
Diageo wrote:Wat een vreselijke kwaliteit inderdaad :thumbdown: Snap niet dat ze anno 2010 nog steeds niet kunnen zorgen voor goede kwaliteit, wat is dat nou voor bullshit :')
dat heeft te maken met dat er zoveel mensen lusiteren dat ze niet ff 256 kbps kunnen streamen, omdat ze daar niet goed genoege servers voor hebben.
Dan kunnen ze toch gewoon de set in fatsoenlijke kwaliteit online pleuren als download, waarom moeten ze het perce streamen. :P

On: Wel kut kwaliteit inderdaad, maar wat een TL zeg. :woot:
Hardtraxxer
585 posts member since 2009
last seen Apr 2015
ik weet niet wat die kale met on the rise gedaan heb.....

maar het klinkt gvd hemels!! :yay:
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Wat heeft Q-dance tegenwoordig met de ''normale'' nummers? In de 2010 sets hoor ik het te veel, en al helemaal op de defqon1 2009 dvd.. :sick:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Teknizion wrote:Wat heeft Q-dance tegenwoordig met de ''normale'' nummers? In de 2010 sets hoor ik het te veel, en al helemaal op de defqon1 2009 dvd.. :sick:
Op Defqon zijn dit altijd al de intro's geweest.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Khadber wrote:
Teknizion wrote:Wat heeft Q-dance tegenwoordig met de ''normale'' nummers? In de 2010 sets hoor ik het te veel, en al helemaal op de defqon1 2009 dvd.. :sick:
Op Defqon zijn dit altijd al de intro's geweest.
Maar als je eens naar de defqon1 2009 dvd kijkt, alleen maar van die ''top40'' momentjes (noem ze even zo)
Hardtraxxer
84 posts member since 2009
last seen Feb 2012
The Anim0l wrote:wanneer komt de echte HQ versie
duurt altijd 6 tot 12 maandeen ;)
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Geen woorden voor deze set, zo keihard op losgegaan op defqon.
Voor mij de beste set van die dag!
G
kutkwaliteit, maar wel lekker setje :D
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Frozen, Magic en Warphole zijn ook edits.
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Jep, die edit van Warphole is wel vet ^^
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Lekker setje hoor!! zeer nice!
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 32 minutes ago
Deze neem ik uiteraard mee!
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Oeh wat ging ik uit me plaat op deze set!! :yay:
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 15 days ago
PNXRMX wrote:Frozen, Magic en Warphole zijn ook edits.
frozen is volgens mij geen edit hoor, tenminste kan niks anders horen dan het original
Hardtraxx Beheerder
6140 posts member since 2008
online now
KSwoosh wrote:
Dat heeft volgens mij weinig te maken met server capaciteit, maar meer met licenties (Buma/Stemra) ;)

En zowieso mogen we blij zijn dat dit uitgezonden wordt, want Q-dance is dat natuurlijk niet verplicht...

Kwaliteit is alleen wel om te huilen :P
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Jor-D wrote:
KSwoosh wrote:
Dat heeft volgens mij weinig te maken met server capaciteit, maar meer met licenties (Buma/Stemra) ;)

En zowieso mogen we blij zijn dat dit uitgezonden wordt, want Q-dance is dat natuurlijk niet verplicht...

Kwaliteit is alleen wel om te huilen :P
Inderdaad, livestreams mogen niet meer dan 96kpbs zijn..
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Kijk naar bassevents, die hebben nog nooit 1 set uitgezonden van BE feesten.
Ze hebben zelfs geen radio...
G
Frontliner - Discorecord
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
KSwoosh wrote:Frontliner - Discorecord
die is zo lekker ja. lekkere drive, gewoon chil :D
G
katamaran wrote:
KSwoosh wrote:Frontliner - Discorecord
die is zo lekker ja. lekkere drive, gewoon chil :D
khad em een tijdje geleden ook in de TimeOut gehoord toen DBSTF er waren ^^
was toen egt van: WTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTF!!!!!!!
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
ik vind just a track echt waanzinnig! :loving:
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Kryptica wrote:Jep, die edit van Warphole is wel vet ^^
Vind de intro van het origineel vele harder , deze heeft wel meer energie :D