Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 15:01 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
Als frontliner afsluit op defqon ga ik huilen :(

Endymion en Evil Activities sluiten af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 08:56 

Donateur

hotymoty schreef:
p-stylez schreef:
Als frontliner afsluit op defqon ga ik huilen :(

Endymion en Evil Activities sluiten af.

Nog harder huilen dus, opnieuw een jaar waarbij ik het vuurwerk dan maar over zal slaan, en voor de drukte naar huis kan. Dat dan weer wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 13:37 

Originele set weer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 00:01 

Hardtraxx Newbie

Dit is toch werkelijk waar om te huilen, erg orgineel weer Frontherhaler :lol: Had tevens niet anders verwacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 10:18 

Hardtraxxer

Als ik naar een festival ga wil ik het liefst een zo gevarieerde en verrassende set horen, oud of nieuw maakt niet uit.
Een paar nummers kun je altijd raden die dj's draaien, maar dit gaat echt te ver.
Ik denk dat de helft van de hardtraxx-leden de volgende set van onze Barry ongeveer kunnen voorspellen, jammer als je ziet wat deze man soms voor een nummers kan produceren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 13:22 

Hardtraxxer

Analoxx schreef:
Dj Kata schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Fans van Frontliner willen tracks van Frontliner horen als ze naar zijn setje komen dus dit is juist logisch.

Eens.

:lol: :lol: :lol:

Hahah duidelijk gevalletje van ik herken geen sarcasme op het internet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 15:28 

Hardtraxxer

Tessa, jij slaat compleet door op FB. Dat kan niet, los van het feit dat je gelijk hebt of niet moet je gewoon niet doen. Hou de eer aan jezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:46 

Hardtraxx Veteran

waarom nooit meer nummers als Sunblast, Greenhouse, Spacer, Fronzen en platen met Bfront in zn sets gebruiken dat zijn juist lekkere nummers. Al deze nummers zo teveeeel gehoord elk feestje weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 09:28 

Hardtraxx Veteran

Ik vraag me toch af waarom ze het uitzenden als je 10x dezelfde nummers hoort. Los daarvan vind ik het jammer dat FL zo arrogant doet, met zijn statement dat mensen Frontliner willen zien. Mij boeit het vrij weinig wie de dj is, als ie maar lekkere tracks drait en een beetje mixen kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 09:54 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
waarom nooit meer nummers als Sunblast, Greenhouse, Spacer, Fronzen en platen met Bfront in zn sets gebruiken dat zijn juist lekkere nummers. Al deze nummers zo teveeeel gehoord elk feestje weer

Vooral Qapital leek mij de kans om weer eens wat van die plaatjes te horen. Net zoals de Noisecontrollers eigenlijk deden.
Dat werd ook supergoed ontvangen door het publiek op het feest zelf EN de volgende dag door de thuis luisteraars. Ik had toen nog de stille hoop dat Frontliner ook zo iets zou doen, maar behalve zn In Qontrol anthem zat het er niet echt in :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 09:54 

Donateur

Leonidas schreef:
Ik vraag me toch af waarom ze het uitzenden als je 10x dezelfde nummers hoort. Los daarvan vind ik het jammer dat FL zo arrogant doet, met zijn statement dat mensen Frontliner willen zien. Mij boeit het vrij weinig wie de dj is, als ie maar lekkere tracks drait en een beetje mixen kan.

Ik snap al niet waarom ze deze heer uberhaupt nog boeken.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle