Download Frontliner All Releases Mix 2007 - 2013 | PART 5:
Tracklist: 48. Frontliner & Max Enforcer -- We Forget To Live 49. Ran-D & Frontliner -- Skills 50. Frontliner -- External Life 51. Frontliner -- Whatever! 52. Frontliner -- You Want It 53. Frontliner -- Opposites 54. Frontliner -- Phaseriffic 55. Frontliner -- Keep It Up 56. Frontliner -- Never Come Down (Emporium 2012 Anthem) 57. Frontliner -- I'm The Melodyman 58. Frontliner ft. John Harris -- Halos
Tjaaaa, ik moet eerlijk bekennen... dat ik het moeilijk vind om een reactie te plaatsen onder al deze stukjes.
Enerzijds loop ik net als anderen ook altijd te zeiken dat Frontliner vaak zijn eigen tracks draait en dan ook nog eens veel dezelfde in een volgorde die men vooraf al kan gokken, die logischerwijs dus ook terugkomen in deze sets....
Maar, toch.... zitten zijn tracks wel goed in elkaar hoor en de wellicht ''onbewust vergeten platen'' klinken wel weer erg nice nu! Ik word toch vrolijk van Frontliner zijn tracks. Vind hem een goede producer, maar zou graag live ook zijn vergeten tracks vaker willen horen.