Active topics in Hardstyle

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 21 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxxer
146 posts member since 2016
last seen Jul 2026
Hoogtepunten:
•Frequencerz & Bass Chazers - Renegades
•Psyko Punkz - Play The Drum
•Frequencerz - The Unknown **

Vooral Renegades. Wat een plaat zeg! :woot: :worship:
The Unknown is opzich leuk gedaan, maar heeft voor mij geen wow-factor.

Wat betreft de rest van de voorspelbare platen. Het is logisch dat ze ze draaien. Door het laatste album zijn ze gewoon enorm gegroeid, en daardoor ook gigantisch veel op de voorgrond geweest. 'Dagjesmensen' valt het niet op, de meeste mensen hier des te meer. Ondanks dat hadden ze toch op z'n minst 1 classic erin kunnen gooien. Zouden zij eigenlijk nog weten dat ze platen als Phaser, Night Colours Black en Rich MF hebben gemaakt? Of pak het bijv. het origineel van Freqolution..
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Twanneke wrote:Erg genoten van deze set op Qlimax. Jammer van een aantal platen die ik al 78x heb gehoord (Wolfpack, Uber Mashup, Menace en Getting Off) maar die neem ik voor lief kijkend naar de rest.
The Unknown & Renegades :loving:
Er is natuurlijk een kans dat hetzelfde met deze twee nummers gaat gebeuren.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 22 hours ago
Precies wat hierboven staat. Iedereen zat altijd maar te bashen op Frontliner, maar in mijn ogen zijn de Frequencerz even erg. Ze hebben zoveel goede oudere platen. Erg jammer.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 13 days ago
Helicaze wrote:Precies wat hierboven staat. Iedereen zat altijd maar te bashen op Frontliner, maar in mijn ogen zijn de Frequencerz even erg. Ze hebben zoveel goede oudere platen. Erg jammer.
Ze hebben toch 6 platen gedraaid die niet van zichzelf zijn, dat haalt Frontliner in 2 jaar xd
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 22 hours ago
Chroman wrote:
Helicaze wrote:Precies wat hierboven staat. Iedereen zat altijd maar te bashen op Frontliner, maar in mijn ogen zijn de Frequencerz even erg. Ze hebben zoveel goede oudere platen. Erg jammer.
Ze hebben toch 6 platen gedraaid die niet van zichzelf zijn, dat haalt Frontliner in 2 jaar xd
Klopt, maar we spreken hier wel over Qlimax. Dan verwacht ik wel wat nieuws. Op andere feesten draaien ze wel bijna altijd dezelfde set.
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
Zamble wrote:
Twanneke wrote:Erg genoten van deze set op Qlimax. Jammer van een aantal platen die ik al 78x heb gehoord (Wolfpack, Uber Mashup, Menace en Getting Off) maar die neem ik voor lief kijkend naar de rest.
The Unknown & Renegades :loving:
Daar zeg je me wat, maar hier zou je zomaar gelijk in kunnen hebben :cry:

Er zit dus maar één ding op: minder hardstyle luisteren en minder naar feesten gaan. Echter, dit is geen realistische gedachte.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Ik weet eigenlijk haast wel zeker dat dit gaat gebeuren. :P
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Dat ze nummers als Wolfpack ed. blijven draaien is natuurlijk begrijpelijk, maar zo een platen als Uber Mash-up en Freqolution. Uber Mash-up was niet meer als een tooltje voor Decibel 2015 en ze draaien hem nog steeds, en best vaak ook, en Freqolution is een edit van een nummer uit 2012(?) waar al eens een remix van gemaakt is. Zeer onnodig in mijn ogen dus, draai dan gewoon het origineel.

Buiten dat heb ik me wel vermaakt op deze set, aangezien de drive wel aanwezig is, en de nieuwe nummers van Frequencerz me wel nog aanspreken.
Hardtraxxer
277 posts member since 2016
last seen Nov 2020
Heerlijk setje! Jammer dat ik er niet bij kon zijn..
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Wauw wat is die anti in de torture (remix) kut zeg!
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Zamble wrote:Wauw wat is die anti in de torture (remix) kut zeg!
Yep...