Na mijn eerste Defqon in 2010 is dit de 2e keer dat ik afsloot bij de mainstage, vanwege de groep mensen.
Het is iets wat je kon verwachten, veel hitjes (godver weer Getting Off

) gecombineerd met wat nieuw werk en natuurlijk het (snelle) doormixen wat deze 2 eigenlijk altijd doen.
Maar wat me vooral erg gestoord heeft is het feit dat je van de één naar de andere break gaat, en dat haalt zo ontzettend erg 't tempo uit de set en dat is wel 't laatste waar ik op zich te wachten als ik op 't einde van een feest ben
Plaat met Warface, die klonk erg gaaf!
Wolfpack had ik al gemist, moet natuurlijk even op einde
