ErikZ schreef:
Henk-Jan schreef:
Ik vond het echt helemaal niks helaas

. Kon er weinig mee. Jammer want Atmozfears genoot ik echt van
Mag ik vragen wat je er niets aan vond dan? De eerste 5 platen zijn namelijk ''softer''' dan de laatste 4 platen van Atmozfears. In de 1e 5 zit onwijs veel (en mooie) melodieën in
Alleen bij Tomorrow en Beyond gingen de haren even recht overeind staan. Verder vind ik het gewoon teveel van hetzelfde en is het niet mijn ding (meer). Zelfs Revolution vind ik op deze manier niks aan

. Terwijl ik het origineel nog steeds heel vet vind.