Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 20:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Download Frequencerz @ Defqon.1 2016 Red:


Tracklist:
1. Frequencerz - A Muse
2. Frequencerz - TBA (Q-Base 2016 Anthem)
3. Philippe Rochard - The World (Frequencerz DJ Tool)
4. Frequencerz - Tomorrow & Beyond (Lars Edit)
5. Frequencerz & Titan - Getting Off
6. E-Force & Frequencerz - Men of Steel
7. Frequencerz - 12FU
8. Frequencerz & Warface - Uber Mash Up
9. B-Freqz - in the club
10. Frequencerz ft. MC Jeff - Shotgun
11. B-Front & Frequencerz - Psycho (Hard Bass 2016 Edit)
12. Frequencerz & Tartaros ft. MC Jeff - Wolfpack
13. Frequencerz - Rockstar
14. ID (B-Freqz - ID)
15. Frequencerz & E Force - Gods
16. Frequencerz & Warface - Elevate
17. ID (Frequencerz - Revolution (2016 Edit)?)
18. Degos & Re-Done - Die Slowly
19. ID (Frequencerz - ID)
20. Warface & Frequencerz - Menace (D-Sturb Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

18. is Degos & Re-Done - Die Slowly

Best een lekker setje, redelijk veel nieuwe platen en een paar onverwachte platen zoals 3 en 4 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helemaal uit m'n dak gegaan tijdens deze set
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
Helemaal uit m'n dak gegaan tijdens deze set

Ook heel gaaf dat ze The World draaiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 13:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beginnen met a muse :loving: was live wel prettig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Beginnen met a muse :loving: was live wel prettig.

Was echt een schitterend moment ja :loving: Sowieso wel een leuke set vond ik, mag dat stijltje wel, lekker medium-rare :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het echt helemaal niks helaas :( . Kon er weinig mee. Jammer want Atmozfears genoot ik echt van
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

Dit was zo magistraal vet zeg!! Ver boven mijn verwachtingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 13:17 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Dit was zo magistraal vet zeg!! Ver boven mijn verwachtingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ik vond het echt helemaal niks helaas :( . Kon er weinig mee. Jammer want Atmozfears genoot ik echt van


Mag ik vragen wat je er niets aan vond dan? De eerste 5 platen zijn namelijk ''softer''' dan de laatste 4 platen van Atmozfears. In de 1e 5 zit onwijs veel (en mooie) melodieën in
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Dit was zo magistraal vet zeg!! Ver boven mijn verwachtingen.


Dit inderdaad, heb geen seconde stil gestaan. Heerlijke energieke afsluiter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is geen 19 Freqz - ID, Na Die Slowly zit die remix van D-Sturb
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Henk-Jan schreef:
Ik vond het echt helemaal niks helaas :( . Kon er weinig mee. Jammer want Atmozfears genoot ik echt van


Mag ik vragen wat je er niets aan vond dan? De eerste 5 platen zijn namelijk ''softer''' dan de laatste 4 platen van Atmozfears. In de 1e 5 zit onwijs veel (en mooie) melodieën in

Alleen bij Tomorrow en Beyond gingen de haren even recht overeind staan. Verder vind ik het gewoon teveel van hetzelfde en is het niet mijn ding (meer). Zelfs Revolution vind ik op deze manier niks aan :(. Terwijl ik het origineel nog steeds heel vet vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Er is geen 19 Freqz - ID, Na Die Slowly zit die remix van D-Sturb

wel, van 42:09 tot 44:56 zit nog een track
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier heerlijk de laatste energie van het weekend eruit gestampt. Vooral bij Tomorrow & Beyond ging ik uit mijn plaat. Ken dit nummer pas sinds een paar maanden, dus het verraste me dat die gedraaid werd. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Paultheone schreef:
Er is geen 19 Freqz - ID, Na Die Slowly zit die remix van D-Sturb

wel, van 42:09 tot 44:56 zit nog een track


Ow ik hoor het nu ja! Even niet goed opgelet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 08:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Chroman schreef:
Paultheone schreef:
Er is geen 19 Freqz - ID, Na Die Slowly zit die remix van D-Sturb

wel, van 42:09 tot 44:56 zit nog een track


Ow ik hoor het nu ja! Even niet goed opgelet


Dat is een nieuwe plaat van B-freqz :woot: Stond tijdje geleden stukje van op Instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Freqz had ik al een tijdje niet gezien, dus kon me hier prima op vermaken!

Oh en een dikke + voor de originele Rockstar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

laat maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar even luisteren, iemand een vlot DL linkje van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 23:59 
 
Hardtraxxer

Wat een dikke set dit! :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2016 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat is 14 dik :drool:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle