Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 11:32 

Hardtraxx Veteran

Freakz At Night Live @ Hard Bass 2015

[zippy]http://www23.zippyshare.com/v/I0Hgkw4g/file.html[/zippy]

01. Freakz at Night - Freakz (Hard Bass 2015 Team Red OST)
02. E-Force & Digital Punk - My God
03. ID (E-Force - ID (Qapital 2015 Anthem))
04. Deetox - Bring The Riot
05. Noisecontrollers - Samara (Freakz At Night Remix)
06. ID (ID)
07. ID (ID)
08. Warface & Deetox - Chaos Reign
09. ID (Freakz At Night - ID)
10. E-Force & Luna - Masterclass (Hard Bass 2015 Live Edit)
11. ID (ID)
12. E-Force - Seven (Hard Bass 2015 Live Edit)
13. E-Force - Freakz At Night (Hard Bass 2015 Live Edit)
14. E-Force & Frequencerz - Men Of Steel (Hard Bass 2015 Live Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 13:15 

Ik was al voorzichtig met m'n verwachtingen maar alsnog dacht ik 'is dit het nu?' DL geen toevoeging, en Deetox stond er ook meer een beetje bij :/ Leuk idee, uitwerking zeer matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 13:41 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Ik was al voorzichtig met m'n verwachtingen maar alsnog dacht ik 'is dit het nu?' DL geen toevoeging, en Deetox stond er ook meer een beetje bij :/ Leuk idee, uitwerking zeer matig.

Heb je serieus niet genoten van Deetox? Vond het zo mooi voor haar. Die stond een partij te genieten. leuk om te zien!

Mijn verwachtingen waren ook al niet zo heel erg hoog, en het was wel een beetje wat ik had verwacht. Prima op vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 15:39 

Hardtraxx Veteran

Dikkere act dan MM :) . Vond het wel wat hebben die tracks van FaN, dat minimalistische op een goede manier uitgewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 15:53 

Hardtraxx Veteran

Ik vond de tracks van FaN zo matig geproduceerd en zo geforceerd. Kicks gingen wel hard maar achterliggende sounds beviel me gewoon echt niet .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 17:09 

Hardtraxx Addict

Had er ook niet echt veel mee.

Hardcore edits aan het eind waren wel fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 17:24 

Hardtraxxer

[zippy]http://www23.zippyshare.com/v/I0Hgkw4g/file.html[/zippy]

erg fijne set hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 17:58 

Hardtraxx Newbie

:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 17:59 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:

Eens, vooral het 'is dit het nu?' gedeelte. Heel de act bestond voor mijn gevoel uit kicks met een geluidje erachter. En daarnaast ook tig edits van (voornamelijk) oude E-Force platen. Benieuwd welke van de ID's nog aan Deetox-solo toebehoren, of wellicht zijn het wel allemaal Freakz At Night tracks.

Ik had eigenlijk wel zoiets verwacht, had eerlijk gezegd ook wel een groot gedeelte van te voren voorspeld en dat is nog redelijk uitgekomen.

Het was op zich 'wel leuk', maar om nou te zeggen dat het echt een impact heeft gemaakt of dat het ongekend vet was kan ik niet zeggen. Toch maar even terugluisteren straks om te zien of ik iets heb gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 18:31 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Mijn verwachtingen waren ook al niet zo heel erg hoog, en het was wel een beetje wat ik had verwacht. Prima op vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 19:30 

Hardtraxx Crew

Even setje geluisterd, maar vind het verreweg van interessant als 'speciale live act' zijnde
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 20:58 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
05. Noisecontrollers - Samara (Freakz At Night Remix)

Godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 21:25 

Hardtraxx Veteran

Mooie Tha Playah kicks in die laatste 2 platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 21:40 

Hardtraxxer

Ik vond Freakz at Night wel een heerlijke afsluiter. Zat een geweldig tempo/drive in de set met veel nieuwe, leuke platen/edits. Bovendien waren de hardcore edits, in tegenstelling tot Minus Militia, erg goed.
Vind MC DL ook niet echt een toevoeging, maar ik stoorde me ook niet aan hem.
In mijn ogen zeker een geslaagde afsluiting! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 21:44 

Hardtraxx Addict

Wat een geweldige set was dit zeg, met een monsterlijk hoog tempo. Ze hebben precies gedaan waarop ik had gehoopt! Hele vette sounds :bomb: Heerlijke afsluiter van Hard Bass, op deze manier kon het laatste stukje energie er nog heerlijk worden uitgehaald. Vind de Samara Remix trouwens prima, de melodie is behouden en past qua melodie heel erg bij Freakz at Night. Hardcore afsluiting ook dikke prima :thumbup: Absolute aanwinst dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 21:50 

yowan schreef:
14. E-Force & Frequencerz - Men Of Steel (Hard Bass 2015 Live Edit)

Origineel is een van de betere raw platen in tijden, omdat ie nou juist net niet zo standaard raw is en niet tegen de hardcore aan zit, doen ze het nog xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 06:46 

Hardtraxxer

was FaN niet met 3 dj's? zoja waarom zag ik dan maar 2 dj's op hardbass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 10:20 

Hardtraxxer

Had er voorafgaand niet heel veel van verwacht. En dat is ook wel gebleken na mijn mening heel speciale tracks zijn het allemaal niet. Na mijn mening ook teveel E-force invloeden en vrij weinig Deetox. Enj ja seven komt zo wat mijn neus uit.Maar al met al geloof ik goed dat als je erbij was het best een leuke afsluiter was! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 11:51 

Hardtraxx Elite

zoro schreef:
was FaN niet met 3 dj's? zoja waarom zag ik dan maar 2 dj's op hardbass?

2 DJ's en een MC :thumbup:

Helaas heb ik dit live moeten missen, omdat mijn groepje naar huis wilde voor de drukte :/ Terugluisterend vind ik het een beetje eentonig met maar een aantal dikke platen. Had eigenlijk ook verwacht dat die ID - ID in Unleashed van FaN was :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 12:21 

Rickzel schreef:
Kiloknaller schreef:

Heb je serieus niet genoten van Deetox? Vond het zo mooi voor haar. Die stond een partij te genieten. leuk om te zien!

Nee niet echt. Het was gewoon E-force Live. Maar heb verder ook niks met Deetox misschien dat het daar door komt.. Maar buiten dat is het vet voor haar hoor! Maar als act vond ik het een aardige aanfluiting :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 13:06 

Hardtraxxer

Wat is dat Qapital anthem (met name de climax) een fikse tegenvaller zeg. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 13:06 

Hardtraxx Veteran

Kon qua sfeer en wellicht impact niet tippen aan B-Freqz en Minus Militia. Maar wat een bak energie :thumbsup:
Ook al had ik ook het idee dat hier vooral E-Force de meeste credits voor moet krijgen heb ik genoten van hoe ze alle drie over het podium heen en weer stuiterden en vind ik dit toch ook een aanwinst voor de live-acts ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 13:23 

Hardtraxx Veteran

Chaos Reign is ook een edit. Wat een drive zeg de hele set lang :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 16:13 

Hardtraxx Addict

Flinke bak drive en de show was ook super tijdens deze set, goede afsluiter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 17:15 

Hardtraxx Veteran

had er meer van verwacht :(
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle