Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 01:14 

Donateur

Frankhardenberg - Tijdmachine Mix

Tracklist:
Het is alweer een poosje geleden dat ik een mix heb gemaakt. Vandaag dus maar weer eens me best gedaan. Zitten nog wel wat overgangen bij waar ik niet tevreden over ben maar ik dacht, voor de belangstellenden deel ik hem toch maar! :thumbup:

01. Headhunterz - The Sacrifice
02. Brennan Heart vs JDX - Get Wasted (Blademasterz Remix) [DefQon. 1 Anthem 2007]
03. Zany feat. The Pitcher - Guardian Angel
04. D-Block & S-Te-Fan feat. MC Villian - Keep It Coming
05. Davide Sonar - Reactor
06. Showtek feat. EMC - Born 4 Thiz
07. Headhunterz - Subsonic
08. Alpha Twins - The Darkside (Qlimax Anthem 2006)
09. Zany feat. MC DV8 - Nothing Else Matters
10. Brennan Heart feat. Shanokee - Home (Blademasterz Remix)
11. Luna & Thilo - Existence (D-Block & S-Te-Fan Remix)
12. Noisecontrollers - Aliens
13. Showtek feat. EMC - Raver
14. Zany - Worship
15. Noisecontrollers - Venom
16. SMD - Helemaal Kapot
17. Donkey Rollers - Atrocity
18. Zatox & Tatanka - Kickin' Ass
19. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
20. Alpha Twins - Nowhere To Hide
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 09:15 

Hardtraxx Veteran

Heeeeele gave lijst zeg! Veel plaatjes die ik al lang niet meer voorbij heb horen kom, ook niet in andere Tijdmachine setjes, goede muziek. The Sacrifice :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 11:09 

Hardtraxxer

Lekker lijstje Frank :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 16:02 

Hardtraxxer

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 16:14 

Hardtraxx Veteran

Geluisterd, alleen snel weer afgezet vanwege het mixwerk. Jammer, maar blijf vooral oefenen want aan je tracklist ligt het zeker niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 16:17 

Donateur

Fuzzylogic schreef:
Geluisterd, alleen snel weer afgezet vanwege het mixwerk. Jammer, maar blijf vooral oefenen want aan je tracklist ligt het zeker niet!

Ja klopt, half jaar terug deed ik het vaker en kon ik vrijwel alles gelijk leggen en soepeltjes overlaten lopen maar met de wat oudere nummers nu met allemaal andere BPM's en toch weer even niet helemaal wetend hoe de intro's etc precies gingen vond ik het toch weer wat lastiger. Hoe vaker ik 'm nu terug luister hoe minder tevreden ik erover ben maar goed, sommigen vinden het mixwerk niet irritant als t niet goed is dus vandaar dat ik m toch online zette :P (Erger mij zelf vooral aan het stukje waar ik Born 4 This gewoon een minuut lang er naast laat liggen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 17:45 

frankhardenberg schreef:
Fuzzylogic schreef:

Ja klopt, half jaar terug deed ik het vaker en kon ik vrijwel alles gelijk leggen en soepeltjes overlaten lopen maar met de wat oudere nummers nu met allemaal andere BPM's en toch weer even niet helemaal wetend hoe de intro's etc precies gingen vond ik het toch weer wat lastiger. Hoe vaker ik 'm nu terug luister hoe minder tevreden ik erover ben maar goed, sommigen vinden het mixwerk niet irritant als t niet goed is dus vandaar dat ik m toch online zette :P (Erger mij zelf vooral aan het stukje waar ik Born 4 This gewoon een minuut lang er naast laat liggen)

Kan gebeuren, maar je probeert het tenminste, vooral lekker door blijven gaan. Tracklist is erg mooi en er zitten ook echt wel goeie overgangen tussen hoor.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle