Lekkere tracklist

Ook een compliment voor het tempo dat in deze mix zit.
* Eerste overgang is prima, lekker lang en klinkt goed samen.
* Naar For the Girls vind ik minder, daar zit echt een break in die ik liever 'clean' hoor. Het moment dat van beide platen de kicks er in zitten vind ik wel weer lekker.
* Lekkere teases van Diverse. Rest van de overgang is ook prima. Dacht eerst dat het te druk zou klinken, maar dat valt mee.
* Overgang naar Arise had je Diverse er mijns inziens iets eerder uit mogen halen. Nu klinkt het net niet helemaal lekker vind ik. Zelf doe ik het volume van de plaat die uitgemixt wordt graag al een stuk zachter na een bassswitch. Misschien is dat een kwestie van smaak, maar dat vind ik net wat fijner klinken.
* Lekkere teases van Rebel to the Grave al in de 2e mid van Arise! RTTG komt er dan naar mijn mening weer net iets te abrupt in, maar kick over kick klinkt het weer gruwelijk vind ik.
* Prima teases weer hier, ditmaal van Drug & Roll bij RRTG.
Overgang klinkt wat gek met de opbouw van River of Souls al onder de climax van RTTG. Vocal had je misschien wat effecten over kunnen doen de laatste seconde om de overgang verder wat vloeiender te maken. Echootje of zo, of bijvoorbeeld het volume wat minderen had het mooier gemaakt. Nu ook zeker niet slecht hoor, maar ik ben ook wel aan het mierenneuken hier.
* Overgang naar Different Kind of Rollin is prima. Hier vind ik de opbouw de opbouw van DKOR wel weer lekker klinken door River of Souls heen. Je houdt River of Souls er ook lekker lang in, prima!
* Overgang naar Skwert klinkt prima. Hier wel het volume van Rollin wat zachter op het eind, maakt het allemaal wat vloeiender.
* Laatste klonk ook wel ok volgens mij. Ken beide platen niet heel goed dus is wat lastiger om te beoordelen.
Over het algemeen een lekker setje, zit veel tempo in met teases die hier wel erg nice waren naar mijn mening. Soms nemen teases een beetje de drive weg, maar daar heb ik in deze set helemaal geen last van gehad. Zaten goede overgangen tussen, niks offbeat en volgens mij bijna alles lekker getimed.
Sommige overgangen waren echter niet naar mijn smaak. Vocals/buildup van een plaat die ingemixt wordt over de afspelende plaat kán vet klinken, maar dan vaak wel met het volume wat zachter van de plaat die ingemixt wordt. Nu kreeg ik wat minder mee van dikke climaxen/outro's doordat de vocal of build-up er vol bovenop zat.