Ik had een paar dagen geleden hier effe naar geluisterd, maar ik vond de overgangen eigenlijk niet helemaal bij elkaar passen. Naast dat niet alles even strak was, vond ik dat er ook echt wat te grote verschillen zaten in de platen. Bijvoorbeeld Forever! die je op het allerschattigste melodietje van Fairytale inmixt, waardoor eigenlijk heel de kracht van de tweede climax wegvalt. Je zou denken dat ik ten alle tijden switches vet vindt, maar sommige nummers kunnen het gewoon niet zo goed hebben als er veel extra geluiden bij zitten.
Supernova, beetje scheef

Jammer, want die zou wel hebben gematcht.
KYHU, ook klein beetje scheef. Matcht ook nog wel.
Youre not alone; Ja dit had ik dus zelf nooit gekozen. Die plaat komt echt solo zo veel beter tot zijn recht! Zit zoveel sfeer in die plaat.
Space-jam. Van het zweverig/euforischre YNA naar het energieke scherpe space jam. Hele aparte keus wederom. De vocal past vind ik ook echt niet bij YNA. Dan heb ik het eigenlijk nog niet eens over de afmix. Opeens BOTS hij is weg, erg wazig.
Revolution. Wederom ligt de plaat niet recht. Het switchje had opzich nog wel redelijk kunnen klinken maar je corrigeert m niet. Ik zou daar toch nog wat meer op concentreren, het viel me bij de mindset contest namelijk ook al op.
Furybox: Wederom tikkeltje scheef, en ook niet lekker getimed naar mijn mening. Had de switch op de outro gemaakt ofzo want nu is het wederom een hele grote stijlswitch. Sowieso vreemde plaat, niet mijn ding.
First Cut. Niks over te zeggen, die plaat komt gelukkig ook solo het best tot zijn recht, misschien 32 beats eerder inmixen maar zo kon het wel.
Al met al vind ik het een wat slordige mix, lijkt zelfs wat ondoordacht. Ik dacht eigenlijk dat je de meeste setjes vrij goed voorbereidde maar bij deze heb ik het idee alsof je toch een paar keer wat andere keuzes had moeten maken. No offence natuurlijk, maar laten we het beestje wel bij zn naam noemen.
Criticaster signs out/