Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 16:42 

Hardtraxx Veteran

Firetrap - La Prison DJ Contest

Tracklist:
01. Wildstylez - Straightforward
02. Noisecontrollers - Fairytale
03. Wildstylez - Forever!
04. D-Block & S-Te-Fan - Supernova
05. Wildstylez - K.Y.H.U. ( Noisecontrollers Remix )
06. Maxter - You're Not Alone
07. Geck-o - Space Jam
08. Zatox & Vamper - The Revolution
09. Noisecontrollers - Furybox ( Firetrap Cut )
10. Frontliner - The First Cut
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 17:35 

Ik had een paar dagen geleden hier effe naar geluisterd, maar ik vond de overgangen eigenlijk niet helemaal bij elkaar passen. Naast dat niet alles even strak was, vond ik dat er ook echt wat te grote verschillen zaten in de platen. Bijvoorbeeld Forever! die je op het allerschattigste melodietje van Fairytale inmixt, waardoor eigenlijk heel de kracht van de tweede climax wegvalt. Je zou denken dat ik ten alle tijden switches vet vindt, maar sommige nummers kunnen het gewoon niet zo goed hebben als er veel extra geluiden bij zitten.

Supernova, beetje scheef :( Jammer, want die zou wel hebben gematcht.
KYHU, ook klein beetje scheef. Matcht ook nog wel.
Youre not alone; Ja dit had ik dus zelf nooit gekozen. Die plaat komt echt solo zo veel beter tot zijn recht! Zit zoveel sfeer in die plaat.
Space-jam. Van het zweverig/euforischre YNA naar het energieke scherpe space jam. Hele aparte keus wederom. De vocal past vind ik ook echt niet bij YNA. Dan heb ik het eigenlijk nog niet eens over de afmix. Opeens BOTS hij is weg, erg wazig.
Revolution. Wederom ligt de plaat niet recht. Het switchje had opzich nog wel redelijk kunnen klinken maar je corrigeert m niet. Ik zou daar toch nog wat meer op concentreren, het viel me bij de mindset contest namelijk ook al op.

Furybox: Wederom tikkeltje scheef, en ook niet lekker getimed naar mijn mening. Had de switch op de outro gemaakt ofzo want nu is het wederom een hele grote stijlswitch. Sowieso vreemde plaat, niet mijn ding.

First Cut. Niks over te zeggen, die plaat komt gelukkig ook solo het best tot zijn recht, misschien 32 beats eerder inmixen maar zo kon het wel.

Al met al vind ik het een wat slordige mix, lijkt zelfs wat ondoordacht. Ik dacht eigenlijk dat je de meeste setjes vrij goed voorbereidde maar bij deze heb ik het idee alsof je toch een paar keer wat andere keuzes had moeten maken. No offence natuurlijk, maar laten we het beestje wel bij zn naam noemen. ^^

Criticaster signs out/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 18:22 

Hardtraxx Veteran

Altijd prima dat er met een kritisch oog naar gekeken wordt, beter dan alleen maar ja en amen :thumbup:.

Dit is inderdaad een beetje een vluggertje geweest, al vind ik sommige overgangen beter passen dan dat ze op jou overkwamen. Veel scheve momentjes in de overgangen inderdaad, werd daar tijdens het mixen ook gek van, ze lijken vaak van elkaar af te lopen terwijl ik zeker weet dat ze in BPM gelijk staan en ik ze met voorluisteren gelijk heb gelegd. Hoop niet dat het aan mijn gear ligt, binnenkort voor de Aszeszment contest nog maar eens checken. Had hem natuurlijk nog een keer kunnen proberen op te nemen maar daar had ik echt de motivatie niet meer voor :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 18:37 

Bierkoning

Je weet dat dit tegelijk met tijdmachine is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 18:51 

Hardtraxx Veteran

Jazeker haha. Openen van 9 tot 10 en daarna doorrijden, Hoofddorp ligt op een steenworp van waar Tijdmachine is dus je mist niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 19:01 

Bierkoning

Haha oké
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 03:40 

Hardtraxxer

Wanneer is de uitslag van la prison dj contest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 17:30 

Hardtraxx Veteran

Tomac van hier heeft gewonnen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 21:15 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Tomac van hier heeft gewonnen! ;)

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 23:13 

Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
Firetrap schreef: