Zoals beloofd
1>2: Leuke onverwachte kick van Marlboro Man die erin komt, alleen volgens mij een milliseconde te laat. Hoor de punch niet echt van de eerste kick. Kan ook aan de doffe kick zelf liggen. @4:54 hoor ik stiekem een tokje van de volgende track?
2>3: Ligt er een stukje naast, maar de overgang zelf is wel prima. Ken de tracks van de mash-up niet zo goed, maar ik dacht dat ik rond 7:49 en 9:13 een overgang hoorde, maar dat was de mash-up dus

3>4: Ligt er ook wat naast, na de bass-switch klinkt het overigens wel goed. Dus ik weet niet of je ze rechtgelegd hebt of dat de kicks van de Mash-up op de voorgrond gewoon niet zo lekker klinken.
4>5: Nette overgang
5>6: Ook een hele nette overgang, alleen als die kick van Unborn er bij komt klinkt het wat minder.
6>7: Kicks van Unborn en Infectious samen klinken wel prima, overgang is ook gewoon netjes.
7>8: Beetje een simpele overgang. Wel leuke mash-up, past goed bij elkaar al klinkt I'm Techno wat doffer. Komt ook geen einde aan trouwens haha. Dacht een aantal keer een overgang te horen, maar dat was binnen de mash-up
8>9: Ook een vrij eenvoudige overgang, maar wel strak.
Conclusie:
Op het begin een aantal kleine foutjes. Halverwege is het beste gedeelte van je mix met nette overgangen, maar ook het einde is prima al is het wat minder spectaculair.