Het is shallow planet ,Frankert wrote:Deze had op 1 moeten staan 19 - D-Block & S-te-Fan - Shadow Planet
Related topics
- View the latest post: Q-Dance & Hardstyle Top 40 presents: Hardstyle Top 100 2014
- View the latest post: FearFM Early Hardstyle Top 100 - All Time
- View the latest post: FearFM Hardstyle Top 100 van 2008
- View the latest post: FearFM Hardstyle Top 40 Januari 2009
- View the latest post: FearFM The Hardstyle Top 40 April 2011
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Silvio Aquila - Decibel Outdoor 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
Moderators
Nope aangepast, Shadow PlanetHard4Life wrote:Het is shallow planet ,Frankert wrote:Deze had op 1 moeten staan 19 - D-Block & S-te-Fan - Shadow Planet
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dude het is dus echt Shallow PlanetMusicIsEverything wrote:Nope aangepast, Shadow PlanetHard4Life wrote:Het is shallow planet ,Frankert wrote:Deze had op 1 moeten staan 19 - D-Block & S-te-Fan - Shadow Planet
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Doe jij eens even schamen :')MusicIsEverything wrote:Nope aangepast, Shadow PlanetHard4Life wrote:Het is shallow planet ,Frankert wrote:Deze had op 1 moeten staan 19 - D-Block & S-te-Fan - Shadow Planet
Zeg het is denk ik geen toeval dat het ook op youtube verkeerd staat geschreven?Milán wrote:Doe jij eens even schamen :')MusicIsEverything wrote:Nope aangepast, Shadow Planet
dus zo erg moet ik mij niet gaan schamen..
Ik had trouwens nog even een vraagje
Heeft iemand de afbeelding van deze top 40? zo eentje als deze:

Denk dat zij bij fear.fm er wel 1 hebben.
File heet april, staat March bij.johnlienden wrote:Je zit er niets naast deze keerKhadber wrote:Denk dat zij bij fear.fm er wel 1 hebben.
Hier kun je hem wel vinden:
Klik
dat is het probleem dus..:S daar staat hij nergens..Khadber wrote:Denk dat zij bij fear.fm er wel 1 hebben.
Ik heb ondertussen via google die van januari, februari en maart opnieuw kunnen vinden, maar die van april nog niet..:S
Dan worden ze dus niet door Fear.Fm gemaakt, en is degene die het wel doet er blijkbaar niet aan toe gekomen.. Dan weet ik het eerlijk gezegd ook niet.
Mijn comment hierop:
Woooooooooooooo bedankt!
Hoe ben je daaraan gekomen?
Woooooooooooooo bedankt!
Hoe ben je daaraan gekomen?
-
J
- 7 posts member since 2009
- last seen Nov 2009
Had ff een klein vraagje.
Nu duurt het nummer bijna 3 uur
maar hoe kan er nu voor zorgen dat ik gewoon 40 nummers heb..
Mvg
Jimmy
Nu duurt het nummer bijna 3 uur
maar hoe kan er nu voor zorgen dat ik gewoon 40 nummers heb..
Mvg
Jimmy
download de cue file
info deze link:
Hulp bij CUE bestanden
-
P
- 6 posts member since 2009
- last seen May 2012
Dikke mix weer! Thnx! Ga zo door
!
-
P
- 6 posts member since 2009
- last seen May 2012
En de nieuwe top40 staat online, kijk er alweer naar uit! Bij voorbaat dank...
weetje, ik vind het zo'n ongelooflijke onzin om steeds een top40 aan het begin van een maand te maken, dat slaat nergens op. hoe kun je nu al weten welke het best verkocht word in mei. dus die bewering klopt ook voor geen meter.
Ze nemen de stats van AprilRavenwood wrote:weetje, ik vind het zo'n ongelooflijke onzin om steeds een top40 aan het begin van een maand te maken, dat slaat nergens op. hoe kun je nu al weten welke het best verkocht word in mei. dus die bewering klopt ook voor geen meter.
Net zoals op de radio de top 40 van week 2 over de verkopen van week 1 gaan.
Ik zie je punt hiet helemaal.. Je vind de top 40 onzin? (niet dat ik dat ding luister) Velen blijken er waarde aan te hechten.
Of je vind de benaming onzin? Want ik vind het eerlijk gezegd niet meer dan logisch.
Of je vind de benaming onzin? Want ik vind het eerlijk gezegd niet meer dan logisch.
ik vind het geen onzin dát ze een top40 maken. maar laat ze dat aan het einde van de maand doen, en dan de stats van die maand pakken, en niet van de vorige, want dat is misleiding.
Als het eind april is heeft de "massa" (waar hij toch voor bedoeld is) al geen trek meer in het woord april. Het is net zoiets als de podcast van Showtek die "een maand achterloopt". Oftewel, allemaal marketing.
mwa, ik denk dat je je daar wel in vergist hoor.
Als je nu een top40 ziet van de maand april, zou je toch denken dat deze al oud isRavenwood wrote:mwa, ik denk dat je je daar wel in vergist hoor.
dat is ie toch ook
het is mei beste kerel 
maar als er een top 40 op 29 mei ofzo komt, zou het imo wat betrouwbaarder zijn, want het is dan ook echt de top40 van DIE maand
maar als er een top 40 op 29 mei ofzo komt, zou het imo wat betrouwbaarder zijn, want het is dan ook echt de top40 van DIE maand
Het gaat nu voor het grootste deel met cijfers uit april, en dus de meest up to date cijfers. Ik vind het eerlijk gezegd niet zo gek dat ze het zo doen.. (Je hoort mensen soms nu al: het is 1 mei, top 40 is er nog niet etc.. Als je dat aan het einde van de maand doet is dat nog erger..Ravenwood wrote:dat is ie toch ookhet is mei beste kerel
Nieuwe maand, nieuwe lijst. Het is gewoon niet zo gek wat dat betreft.