Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Staat trouwens weinig Showtek tussen zeg... Vooral Seid Ihr Bereid 2007 & Early Soundz waren dacht ik wel populair.

Misschien omdat dat geen Early Hardstyle is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Pommer schreef:
Staat trouwens weinig Showtek tussen zeg... Vooral Seid Ihr Bereid 2007 & Early Soundz waren dacht ik wel populair.

Misschien omdat dat geen Early Hardstyle is? :P

Kan me toch bijna niet voorstellen dat Seid Ihr Bereid 2007 veel minder early is dan Immeasurably, Down Low of Cocaine MF? Naja, misschien wel iets minder. Maar dat scheelt toch niet heel veel? Of heb ik dat nu helemaal verkeerd? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet ergens de lijn leggen, als je Seid Ihr Bereid 2007 (ik heb niet zo 1,2,3 in m'n hoofd hoe die gaat, maar veronderstel hij heeft net iets minder early feeling dan de platen die je noemt) ook accepteert dan is d'r weer een andere track die ook wel zou kunnen. Zo kan je constant die lijn verplaatsen, ergens moet 'm plaatsen. Nu is het meeste uit deze lijst van voor 2004, dus is het simpel dat je 2007 tracks eruit filtert. Overigens vind ik de drie platen die jij noemt ook geen schoolvoorbeeld van EHS (wss expres gekozen? :P ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Je moet ergens de lijn leggen, als je Seid Ihr Bereid 2007 (ik heb niet zo 1,2,3 in m'n hoofd hoe die gaat, maar veronderstel hij heeft net iets minder early feeling dan de platen die je noemt) ook accepteert dan is d'r weer een andere track die ook wel zou kunnen. Zo kan je constant die lijn verplaatsen, ergens moet 'm plaatsen. Nu is het meeste uit deze lijst van voor 2004, dus is het simpel dat je 2007 tracks eruit filtert. Overigens vind ik de drie platen die jij noemt ook geen schoolvoorbeeld van EHS (wss expres gekozen? :P ).

Oke, get it. Vind het zelf ook wel een mindere early-feeling dan de platen die ik noem. Maar toch is het qua elementen best wel gelijk denk ik. En ja, die tracks waren de grootste twijfelplaten voor mij in de lijst, expres gekozen dus. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens: die platen hadden de top 100 ook niet gehaald qua aantal stemmen. Seid Ihr Bereid 2007 had er 0 en Early Sounds 2.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Trouwens: die platen hadden de top 100 ook niet gehaald qua aantal stemmen. Seid Ihr Bereid 2007 had er 0 en Early Sounds 2.. ;)

Hoeveel stemmen had de nummer 1 dan?
Of is dat vertrouwelijke informatie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Edwinn schreef:
Trouwens: die platen hadden de top 100 ook niet gehaald qua aantal stemmen. Seid Ihr Bereid 2007 had er 0 en Early Sounds 2.. ;)

Hoeveel stemmen had de nummer 1 dan?
Of is dat vertrouwelijke informatie ^^

Een stuk meer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 01:36 
 
Hardtraxxer

Leuke lijst, neem aan dat er niet al teveel energie in is gegaan omdat nr. 100 veelste laag staat. En ik mis toch echt nr's als : Dj Duco - In My Head, Dj Vortex & Arpa's Dream - Incoming (arome rmx).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 11:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Duco - In My Head is kwalitatief echt bagger en heeft naar mijn mening ook weinig met early hardstyle te maken. Incoming ontbreekt inderdaad, overigens wel meer platen. Maar daar is niet (genoeg) op gestemd dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:41 
 
Hardtraxx Newbie

nieuwe download link plz, megauploads is sinds een tijdje eruit gegooid...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Mijn persoonlijke favorieten op 1,4,12,31,50,60 & 91.

Jammer dat de periode 2006-2009 eigenlijk helemaal over het hoofd wordt gezien nu.


wat te denken van 2009 - 2012? zijn genoeg platen die in de top 100 mogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 19:24 
 
Hardtraxxer

Zou iemand nog ff een andere downloadlink kunnen geven?
Ben wel erg benieuwd naar deze:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 23:42 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Pommer schreef:
Mijn persoonlijke favorieten op 1,4,12,31,50,60 & 91.

Jammer dat de periode 2006-2009 eigenlijk helemaal over het hoofd wordt gezien nu.


wat te denken van 2009 - 2012? zijn genoeg platen die in de top 100 mogen.


Kijk eens naar de titel, EARLY Hardstyle. Moet genoeg zeggen denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 12:22 
 
Hardtraxxer

http://uploaded.to/file/wnszi6bb
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 12:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Parallel downloads are not permitted. :huh:
En de tweede is de hardcore top100?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

http://uploaded.to/file/wnszi6bb
:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:44 
 
Hardtraxxer

hahah sorry :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Staat trouwens weinig Showtek tussen zeg... Vooral Seid Ihr Bereid 2007 & Early Soundz waren dacht ik wel populair.


het jaar 2007 had niks meer met early te maken, vandaar misschien
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 00:11 
 
Hardtraxxer

Immeasurably veel te laag joh :( 1 vd dikste platen ooit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 02:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeesterJ schreef:
Immeasurably veel te laag joh :( 1 vd dikste platen ooit :loving:


De dikste plaat ooit. Maar het is geen Early, dus ik snap waarom die weinig gestemd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand deze nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 09:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Heeft iemand deze nog?

http://dfiles.eu/files/1ovq3ppxx
http://uploaded.net/file/wnszi6bb

Can find more on our website.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 11:01 
 
Hardtraxxer

Nummer 1 t/m 100 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

feartop40 schreef:
Leonidas schreef:
Heeft iemand deze nog?

http://dfiles.eu/files/1ovq3ppxx
http://uploaded.net/file/wnszi6bb

Can find more on our website.

Thank you! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 22:23 
 
Artiest

:love: :love: :love:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle