Hallo mede Hardtraxxers, hierbij onze inzending voor de Defqon 1 DJ Contest.
Samen lopen we al langer mee in de hardstyle scene (sinds 2010 ongeveer), als artiesten (vroegere alias: Deuntje & Dreuntje :')) en op hardtraxx (Anonymous en YWalen), maar hebben nu toch besloten om een artiesten naamchange en Hardtraxx account te maken.
Hopelijk bevalt die, zo ja like en share
Fated Future - Defqon 1 DJ Contest 2018
Setje begint @ 4:15, Own Track @ 22:29
Tracklist: 1. Bill Conti – Gonna Fly Now (Rocky Theme Song) [Non-harderstyles track w/ Maximum Force] 2. Noisecontrollers feat. Daniëlle - Unite (Vocal Edit) [Favourite Defqon 1 Anthem] 3. Wildstylez – Children of Drums [Awesome Euphoric] 4. Ecstatic ft. Krigare – Dead to Life [Epic New Track] 5. D-Attack and MC Diesel – Running The Show [Shout-out to 2016 Winner] 6. Headhunterz – Saifam Mashup [Pre 2012 Track] 7. Phuture Noize – Black Mirror Society [Favourite Track of the Moment] 8. Fated Future – MTBK (Unmastered) [Own Track] 9. Prefix & Density – Just a Memory [Great Melody] 10. B-Front – Virus [Epic Atmosphere] 11. Donkey Rollers – Der Rammachine [Closing track]
Zijn dat jullie eigen sounds in die eigen track? Klinkt zeer goed, en niet alleen de sounds de track op zich is ook erg lekker! Ik denk dat als je deze naar een B-Front stuurt dat er best wel kans is dat hij die nog eens zou draaien in een setje van 'm Setje zelf heeft een leuke tracklist ook, alleen het mixwerk vond ik niet zo goed tbh. De eerste overgang lag er behoorlijk langs en verder waren een paar overgangen heel abrupt ook. Wat ik zelf altijd doe om abrupte overgangen proberen te voorkomen is de laatste paar beats van de track die ik uitmix beginnen met langzaam wegfilteren. Succes in ieder geval heren!
Alles is eigen sounds ja! Hard aan gewerkt ook dus thx voor de reactie. Mixdown en masteren werken we nog hard aan(denk dat ene B-Front hier wel rekening mee houdt (; ).
Ja die eerste overgang balen we ook van. We hadden al de hele tijd problemen met de camera's en toen die eindelijke werkte kwam dat mix foutje... We zijn igg niet 'fake' door constant opnieuw te beginnen haha Verder zijn die overgangen een kwestie van smaak ook denk ik. Wij filteren (gebruiken vooral de sweep) ook vaak het ander nummer weg maar wat later dan jij misschien? .