Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 22:54 

Hardtraxx Veteran

IvoD schreef:
Die Loudness tool ging zo gruwelijk hard!!

Vooral de 2e climax :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 23:20 

Hardtraxx Addict

Great set :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 00:22 

Hardtraxxer

Op een paar mixfoutjes na blijf ik het een heerlijk setje vinden. En dan met name de overgang naar awesome frequency is dan wel weer heel vet :thumbsup: Had dit graag wel live mee willen maken.

Eindconclusie: Exit Mind is een baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 00:51 

Hardtraxxer

Ik vind het juist wel hinderlijk als een dj veel mixfouten heeft, of zoals dark pact vannacht op loudness deed; de andere track er pas in laten komen wanneer de overgang nog maar een paar seconden duurt. Hij kon ze gewoon niet gelijk krijgen.
Dat je kan producen vind ik 1 ding, maar wanneer je echt gaat draaien op een (groot) feest vind ik wel dat je dit goed moet kunnen.

OT: een deel maar gezien, alleen de tracks zelfs waren zeker heel dik! Had dat wel met het geluid van de mainstage willen horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:56 

Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Was wel gaaf, jammer wel van het matige geluid

b-ram schreef:
Was zeker niet verkeerd voor zo'n eerste boeking! Heerlijk platen koos hij uit. Mixwerk mag nog wel wat aan gewerkt worden though :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:05 

Hardtraxxer

Vette lijst, was al aardig fan van z'n producties, maar zo een lijst live draaien pak je mij ook echt mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:09 

Hardtraxxer

Geniale set was dit, echt genoten :worship: & Delete - Ghetto live :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:45 

Rickzel schreef:
tsja paar kleine mixfoutjes op je debuut optreden op een feestje als Loudness, kan ik mee leven :)

Exit-Mind is gewoon een behoorlijke baas aan het worden

Paar kleine mixfoutjes zeg je? Dit zijn er toch wel een aantal moet ik zeggen. Een aantal overgangen zijn wel echt heel erg matig. Hoewel zijn producties best wel aardig klinken al, is dit toch wel net iets onder t randje wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 17:17 

Hardtraxx Veteran

Mixwerk was bij vlagen echt heel slecht, ook leek de hele set op 150 bpm te zitten, kwam de drive niet echt ten goede. Verder was het wel dik, erg vette trackkeuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 17:28 

Hardtraxx Veteran

Tussen Diverse & The Black Temple zit trouwens ook nog een kort stukje van Dark Pact - Sanctorum, zal het even aanpassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 17:31 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
15. The Machine - Loud Tool

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 11:08 

Donateur

Pommer schreef:
Citaat:
20. The Prophet - H3Y!

:'''"")

Verder wel leuk.