Voor jouw maar 's effe een uitgebreide feedback

Ten eerste je tracklist. Vind deze erg goed, paar nummertjes die je niet vaak hoort afwisselend met tracks die bij mij wel in de smaak vallen! De opbouw is ook prima dus qua tracklist zit goed!
Mixwerk.
01 -> 02 . Prima beatmatch, past leuk bij elkaar! Prima overgang dus!
02 -> 03 . Beatmatch is weer goed, vind 'm misschien iets te lang en Secrets komt er snel in, maar dat ligt ook aan de plaat natuurlijk. Goede overgang.
03 -> 04 . Lekker vlot! Prima, hier houd ik wel van

. Ook goede beatmatch weer! Misschien had je de midden tonen van Secrets wat meer naar beneden kunnen faden toen de intro van RC bijna klaar was.
04 -> 05 . In 't begin zit je d'r beetje naast maar dat corrigeer je wel redelijk. Tot nu toe de minste overgang omdat de beatmatch niet helemaal goed was. Wel top dat je S.E.X. gebruikt!
05 -> 06 . Bijna geen overgang gehoord, maar dat is bij deze wel positief bedoelt! Crystal komt er lekker in, ook dikke track btw!
06 -> 07 . Hier zit je er een klein beetje naast, maar dat corrigeer je wel goed. Redelijke overgang

07 -> 08 . Vind deze een beetje te rommelig. De beatmatch is wel goed maar je kunt qua overgang veel leukere dingen doen met World On Fire en Oddisea

.
08 -> 09 . Goede beatmatch, Hard Bass anthem heeft zo'n schijt intro dus die kun je niet zo heel erg mooi inmixen, dus goede overgang

09 -> 10 . Lekker aan het teasen! Klinkt prima, prima beatmatch! Laatste stukje klinkt misschien iets TE rommelig, maar vind 't niet storend verder

. Lekker!
10 -> 11 . Goede beatmatch, goed getimed etc maar ik had zelf de Frequency remix wat eerder in de tracklist gedaan denk ik.
11 -> 12 . Lekker geteased! Prima beatmatch. Ik dacht even dat je 'm direct na de climax al uit wilde faden maar dat heb je (gelukkig) niet gedaan en volgens mij snel hersteld

. Prima overgang hoor!
12 -> 13 . Je ligt er een heeeeel klein beetje naast had ik 't gevoel. Verder wel goed.
13 -> 14 . Beatmatch is prima, denk dat je de lage tonen van Euforia iets meer moest wegdraaien want het kraakte een klein beetje door teveel bas.
14 -> 15 . Goede overgang, ik had alleen bij het teasen iets later geteased dat je alleen de vocal hoort, klinkt wat minder ''abrupt'' .
15 -> 16 . Prima overgang, goede beatmatch!
Gewoon een prima mix die ik vast nog wel een keertje aan zet. Ga zo door zou ik zeggen op fearfm

!