Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 14:45 

Hardtraxx Veteran

Equinox - Yearmix 2012

Tracklist:
2012:
Het geboorte jaar van Equinox
Het jaar waarin ik de Wheels of Steel weer heb gevonden en met volle overgave en passie mezelf hieraan heb overgegeven.
Het jaar waarin ik de kans heb gekregen door verschillende mensen om Equinox te creƫren

Hierbij mijn Yearmix van 2012

Een mix vol platen die mij op een bepaalde manier hebben geraakt in 2012
Via hun melodie, originaliteit, herinnering of door pure rauwheid

Het zijn platen uit heb begin van dit jaar, de zomer en zelfs een aantal die pas vorige week vrij zijn gekomen maar er zeker in horen

Geniet ervan en ik wens iedereen een heel fijn uiteinde van dit mooie jaar

See you in 2013!!

Equinox

Tracklist:
Wildstylez - Daydreamer
Noisecontrollers - Pillars of Creation
Code Black & Nitrouz - Can't Hold us Back
The Pitcher - Let it Rain
Omegatypez ft The Vision - Calling
Frontliner - I'm the Melodyman
Noisecontrollers - So High
Bass Modulators - Anthem of Summer
A-Lusion - Don't Wanna Know (2012 Mix)
Zany - Squared
Alpha2 - From the Rain
E-Force - Who the Hell are You
Digital Punk ft. Adaro - Everyday
Frequencerz - We Won't Sleep
Luna & E-Force - Masterclass
Solutio & The I's - Mistress
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 18:13 

Hardtraxxer

xd dat mixwerk kom op zeg! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:54 

Hardtraxxer

Doetje schreef:
xd dat mixwerk kom op zeg! :lol:

Tja, om eerlijk te zijn ben ik het wel met Doetje eens (al kan z'n opmerking wel wat onderbouwd worden)
Het mixwerk is wat aan de minkant, het loopt niet vloeiend.
Probeer je tracks wat langer door te laten lopen tijdens het mixen, hoeft niet altijd hoor,maar je stopt ze erg abrubt.
Check daarbij je pitch goed, want dat was ook niet overal gelijk.
Anthem of Summer in So High kon er dan nog mee door.

Je tracklist vind ik wel goed, aangezien je bij elke track een speciaal gevoel hebt, kan ik daar weinig over zeggen. Ik draai namelijk ook alleen maar tracks die IK leuk vind en wat een ander daar van vind kan mij gestolen blijven.

Deze tracklist staat mij wel aan, goede opbouw qwa tracks en nummers die ik zelf ook lekker vind.

Doe wat aan je mixwerk.
Ga je set nog eens goed luisteren en leer ervan, dan komt het allemaal goed. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 22:39 

Donateur

Je hebt niet gemixt, je hebt tracks achter elkaar geplakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 09:35 

Hardtraxx Veteran

TimothyB en Doetje: .....

Econz: Bedankt voor je reactie, hier kan ik zeker wat mee. Schreeuwen van de daken dat dit DE set is zal ik zeker niet doen want ik snap je reactie goed. Toch ben ik zelf met een aantal overgangen wel erg tevreden (We won't Sleep in Everyday) maar opbouwende kritiek heb ik iets aan.

Oh en TimothyB: Als je bedoelt met plakken dat het via VDJ of Traktor is gemixt, hierbij mijn set: http://www.hardtraxx.nl/forum/dj-s-corner/show-your-dj-gear-dj-room-t212-3325.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 12:28 

Hardtraxx Veteran

Ik kan het ze moeilijk kwalijk nemen zo te reageren. In het begin van je mix lijkt het op letterlijk knip- en plakwerk. Laten heb ik hier en daar een teasje gehoord, maar vervolgens lag je er wel vele tellen naast bij de overgang zelf :P Wat af en toe hele grappige overgangen veroorzaakte. everyday > we wont sleep is idd de enige die normaal klinkt in dit geheel.2013 gewoon lekker doorgaan en blijven oefenen zou ik zeggen
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle