Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van wie zou nou toch die ID zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 17:25 
 
Hardtraxxer

PvO Hardstyle schreef:
Van wie zou nou toch die ID zijn?


Ik denk de collab van Sound Rush met D-Sturb maar de tijd zal het leren. Sowieso geen Headhunterz plaat zoals velen denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 17:46 
 
Hardtraxxer

Vanaf yellow minute leuk, rest is niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welcome to my Rave :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het wordt er imo niet echt beter op, die episodes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 15:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cursusje engelse uitspraak is geen overbodige luxe :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een iets mindere episode dan de vorige 3, maar luisterde nog prima weg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Het wordt er imo niet echt beter op, die episodes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt er juist wel beter op, vind de HHZ episodes het beste, Sound Rush ook goed te doen, maar vergelijk deze lijsten eens met die van Audiofreq.. :sick: bovendien is dit pas de 4e HWS sinds heady terug is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fijn lijstje :) Welcome to my rave & Yellow minute :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik blijf het toch erg ongemakkelijk luisteren vinden door de uitspraak, maargoed is niet anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Ik blijf het toch erg ongemakkelijk luisteren vinden door de uitspraak, maargoed is niet anders


Dit, t lijkt alsof ze expres goed Engels willen praten waardoor t erg storend is :P . Vind de episodes steeds slechter worden eigenlijk. Die yellow minute is wel lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Welcome to my Rave :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
PvO Hardstyle schreef:
Van wie zou nou toch die ID zijn?


Zou wel van SZP of Atmozfearz zijn. Of een collab. Werd afgelopen zaterdag door SZP gedraaid bij Heady.

Beide namen produceren tracks van hogere kwaliteit dan dit :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle