D-Nemacyst schreef:
Citaat:
Toevallig zijn alle tracks die jij vet vindt óf de nieuwste releases, óf overplayed hitjes. Ik stel voor dat je eens wat verder kijkt dan je neus lang is voordat je gaat DJ'en.
Dit bepaal jij?
Kom op, je weet zelf ook wel dat dit de hitjes en nieuwste tracks zijn.. Dit bepaald hij niet, dit is gewoon zo.
D-Nemacyst schreef:
Citaat:
Er zijn meer artiesten dan die standaard meuk die jij hier post en die maken over 't algemeen ook veel frissere en originelere tracks.
Maak jij uit wat meuk is en wat niet? Wat de een leuk vind, vind de ander niks, dat heet smaak en dat heb je van elkaar te respecteren.
Verander het woord 'Meuk' naar 'Tracks' en dan kan je het al heel anders opnemen. Dit zijn gewoon de standaard tracks die het meest worden gedraaid, die het bekendste zijn en die de meeste kennen.
D-Nemacyst schreef:
Citaat:
Kan me niet voorstellen dat er veel members zijn die op een set als deze zitten te wachten.
Ik kan me ook niet voorstellen dat veel members wachten op een ruige industrial set van mij omdat het buiten hun boekje gaat, maar toch post ik ze omdat er wel een paar zijn die het op prijs stellen en dat is hier niet zo.
Er zit een verschil in dat jij een industrial set maakt en daarin 1 van de enige bent of dat er tientallen soortgelijke setjes zijn als deze. Een set zoals jij ze maakt zie je niet vaak, dit zie je te vaak...
D-Nemacyst schreef:
Kortom jou argumenten zijn net zo nutteloos als jou eerste post.
Vind ik niet, Dwerg zegt het op een wat grovere manier, maar dat betekend niet gelijk dat hij ongelijk heeft. Nutteloos is het niet, ik vind het nutteloos dat er steeds over door word gegaan, maar dat doe ik nu zelf ook

Kortom: Zinloze discussie... Dit zijn de nieuwste tracks en de meest gespeelde tracks en als hij die leuk vindt, geen probleem, maar als je ze in een set doet, moet je het ook aankunnen om dat te horen te krijgen.
Het leuke is nog steeds is dat degene die de set heeft gemaakt, het helemaal geen probleem vind dat we dat zeggen, in tegen deel:
R-shot schreef:
haha tja ik gebruik in me setjes alleen tracks die ik wel vet vind, of jullie het vet vinden of niet is aan jullie

sommige wel en sommige niet

Maar dat het nou meteen weg moet vanwegen te slecht haha gaat dat niet beetje tever?

Dus kom op zeg, degene die hem gemaakt heeft doet er niet moeilijk over, waarom zijn er hier die er over door blijven gaan

Wel veel views voor z'n setje