Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 11:54 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
verhaal

Het is niet aanvallen, maar iss gewoon niet netjes/aardig om zoiets te zeggen... Hij heeft zeker een punt, maar breng het ff normaal anders lok je het gewoon uit!

@kaboem, ik vond je grapje best een klein beetje leuk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 11:55 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Het gaat erom dat dwerg niet zo gefrustreerd moet doen, laat die lui die kuthitjes draaien ofzo :/

Ik ben totaal niet gefrustreerd hoor. Vind het alleen triest dat ik fatsoenlijk onderbouwde kritiek geef en dat er niemand is die op argumenten een discussie aangaat. En hij mag van mij best zijn kuthitjes draaien, heb ook nergens gezegd dat dat niet mag, maar dan moet je ook niet gaan janken als je kritiek krijgt.

Verder: Dankjewel Patrick :)

verder is mijn punt denk ik wel gemaakt. 34 reacties, 900 views en niemand die zegt van: Jo dit was echt een vette set. Sterker nog niemand komt met een inhoudelijke reactie over de set. Zegt wel genoeg denk ik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 11:57 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Wat een verschrikkelijke tracklist. Joehoe Jor-D, wanneer wordt het Liveset board eens onder handen genomen?

heeft vrij weinig met kritiek te maken, maar genoeg, je hebt het daarna onderbouwd en daar ben ik het redelijk mee eens! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 11:58 

Donateur

Was een leuk setje hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 12:02 

Wat valt er aan te onderbouwen dan dat ze gewoon mogen draaien wat ze willen als er geen regels over zijn?

Als het een nuttige discussie was had ik het graag onderbouwt ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 12:03 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Wat valt er aan te onderbouwen dan dat ze gewoon mogen draaien wat ze willen als er geen regels over zijn?

Als het een nuttige discussie was had ik het graag onderbouwt ;).

Ging me er meer om dat je niet op mijn argumenten ingaat maar in plaats daarvan een grap maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 16:01 

Donateur

kaboem schreef:

Natuurlijk, mogen leden dan ook gewoon commentaar op de setjes geven of heb je daar bezwaar tegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 16:33 

Hardtraxxer

haha wat een gedoe allenmaal met hitjes, wel of niet leuk vinden, pc-set of met dj gear.
Ik heb bewust beetje hitjes gepakt bij deze set omdat het een defqon special is en als ik denk aan defqon denk ik aan blije zomerhitjes.
Ik heb dit met pc in elkaar gezet, dit heb ik puur gedaan omdat als ik met me dj gear ga mixen, de kwaliteit minder word (doffere sound). iemand die hier tips voor heeft mag ze graag vertellen!

En als laatste, vind je dit niet leuk zeg dan gewoon dat je het niet leuk vind en niet je halve levensverhaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 19:02 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:

@ Econz: Dit heeft helemaal geen fuck met een ego te maken. Ik geef gewoon onderbouwde kritiek op een setje en bepaalde mensen bestempelen me dan als hater. Meer hun probleem dan 't mijne. En je laatste zin is helemaal grappig. Moet ik nu gaan balen omdat je mijn mix niet luistert?

Onderbouwde kritiek noem je dat?

Waarom is dan je eerste commentaar in dit topic:
Gangsterdwerg schreef:
Wat een verschrikkelijke tracklist. Joehoe Jor-D, wanneer wordt het Liveset board eens onder handen genomen?

???

Ga eens volwassen worden....
En about jou mixjes, je hoeft echt niet te balen omdat ik je setjes niet luister hoor.
Ik vind het alleen jammer dat je (meestal) k*t-kritiek geeft aan (nieuwe) Hardtraxxers.
Opbouwende/onderbouwde kritiek kun je ook op een hele andere manier brengen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:19 

Econz schreef:
Gangsterdwerg schreef:

@ Econz: Dit heeft helemaal geen fuck met een ego te maken. Ik geef gewoon onderbouwde kritiek op een setje en bepaalde mensen bestempelen me dan als hater. Meer hun probleem dan 't mijne. En je laatste zin is helemaal grappig. Moet ik nu gaan balen omdat je mijn mix niet luistert?

Gangsterdwerg schreef:

???

En about jou mixjes, je hoeft echt niet te balen omdat ik je setjes niet luister hoor.
Ik vind het alleen jammer dat je (meestal) k*t-kritiek geeft aan (nieuwe) Hardtraxxers.

Top comment dit, en een zware BUUUUUUURN voor Gangster :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:31 

Hardtraxx Veteran

Econz schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Gangsterdwerg schreef:

???

Ik quote mezelf even:

Toevallig zijn alle tracks die jij vet vindt óf de nieuwste releases, óf overplayed hitjes. Ik stel voor dat je eens wat verder kijkt dan je neus lang is voordat je gaat DJ'en. Er zijn meer artiesten dan die standaard meuk die jij hier post en die maken over 't algemeen ook veel frissere en originelere tracks. Kan me niet voorstellen dat er veel members zijn die op een set als deze zitten te wachten. Speciaal voor jou ook even een klein stukje geluisterd. Als je nou fantastisch zou mixen dan levert dat nog wat bonus punten op. Maar mixwerk is vrij standaard en volgens mij ook PC-mix? Komt erop neer dat je set gewoon weinig toevoegt aan al die 305.697 andere sets die hier per dag worden gepost. Probeer eens wat origineels te doen! Oja en breng eens wat opbouw aan in je set.

Jij noemt dit niet onderbouwd?

Als je mijn reacties in dit liveset board een beetje volgt dan zul je merken dat ik 1 van de weinigen ben die hier setjes uitgebreid beoordeelt en van feedback voorziet. Dus stop met blaten over kutkritiek want ik geef ook vaak genoeg feedback.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 02:21 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Toevallig zijn alle tracks die jij vet vindt óf de nieuwste releases, óf overplayed hitjes. Ik stel voor dat je eens wat verder kijkt dan je neus lang is voordat je gaat DJ'en. Er zijn meer artiesten dan die standaard meuk die jij hier post en die maken over 't algemeen ook veel frissere en originelere tracks. Kan me niet voorstellen dat er veel members zijn die op een set als deze zitten te wachten.

Als je dit nu op een deftige manier had gezegd had jij me 2 pagina's literatuur bespaard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 10:29 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Citaat:
Toevallig zijn alle tracks die jij vet vindt óf de nieuwste releases, óf overplayed hitjes. Ik stel voor dat je eens wat verder kijkt dan je neus lang is voordat je gaat DJ'en. Er zijn meer artiesten dan die standaard meuk die jij hier post en die maken over 't algemeen ook veel frissere en originelere tracks. Kan me niet voorstellen dat er veel members zijn die op een set als deze zitten te wachten.

Als je dit nu op een deftige manier had gezegd had jij me 2 pagina's literatuur bespaard :P

Tsja dat 't niet 'deftig' is wil niet zeggen dat het niet waar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 10:42 

Kraak... Piep...

Citaat:
Toevallig zijn alle tracks die jij vet vindt óf de nieuwste releases, óf overplayed hitjes. Ik stel voor dat je eens wat verder kijkt dan je neus lang is voordat je gaat DJ'en.

Dit bepaal jij? Dus hij moet maar gaan stoppen met dj'en omdat hij alleen hitjes draait? En pas weer beginnen als hij andere nummers kent? :lol: En hij geeft zelf aan dat het voor defqon is en met defqon denk ik wel aan dit soort nummer.

Citaat:
Er zijn meer artiesten dan die standaard meuk die jij hier post en die maken over 't algemeen ook veel frissere en originelere tracks.

Maak jij uit wat meuk is en wat niet? Wat de een leuk vind, vind de ander niks, dat heet smaak en dat heb je van elkaar te respecteren.

Citaat:
Kan me niet voorstellen dat er veel members zijn die op een set als deze zitten te wachten.

Ik kan me ook niet voorstellen dat veel members wachten op een ruige industrial set van mij omdat het buiten hun boekje gaat, maar toch post ik ze omdat er wel een paar zijn die het op prijs stellen en dat is hier niet zo.

Kortom jou argumenten zijn net zo nutteloos als jou eerste post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 10:53 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Citaat:
Toevallig zijn alle tracks die jij vet vindt óf de nieuwste releases, óf overplayed hitjes. Ik stel voor dat je eens wat verder kijkt dan je neus lang is voordat je gaat DJ'en.

Dit bepaal jij?

Kom op, je weet zelf ook wel dat dit de hitjes en nieuwste tracks zijn.. Dit bepaald hij niet, dit is gewoon zo.

D-Nemacyst schreef:
Citaat:
Er zijn meer artiesten dan die standaard meuk die jij hier post en die maken over 't algemeen ook veel frissere en originelere tracks.

Maak jij uit wat meuk is en wat niet? Wat de een leuk vind, vind de ander niks, dat heet smaak en dat heb je van elkaar te respecteren.

Verander het woord 'Meuk' naar 'Tracks' en dan kan je het al heel anders opnemen. Dit zijn gewoon de standaard tracks die het meest worden gedraaid, die het bekendste zijn en die de meeste kennen.

D-Nemacyst schreef:
Citaat:
Kan me niet voorstellen dat er veel members zijn die op een set als deze zitten te wachten.

Ik kan me ook niet voorstellen dat veel members wachten op een ruige industrial set van mij omdat het buiten hun boekje gaat, maar toch post ik ze omdat er wel een paar zijn die het op prijs stellen en dat is hier niet zo.

Er zit een verschil in dat jij een industrial set maakt en daarin 1 van de enige bent of dat er tientallen soortgelijke setjes zijn als deze. Een set zoals jij ze maakt zie je niet vaak, dit zie je te vaak...

D-Nemacyst schreef:
Kortom jou argumenten zijn net zo nutteloos als jou eerste post.

Vind ik niet, Dwerg zegt het op een wat grovere manier, maar dat betekend niet gelijk dat hij ongelijk heeft. Nutteloos is het niet, ik vind het nutteloos dat er steeds over door word gegaan, maar dat doe ik nu zelf ook :P

Kortom: Zinloze discussie... Dit zijn de nieuwste tracks en de meest gespeelde tracks en als hij die leuk vindt, geen probleem, maar als je ze in een set doet, moet je het ook aankunnen om dat te horen te krijgen.

Het leuke is nog steeds is dat degene die de set heeft gemaakt, het helemaal geen probleem vind dat we dat zeggen, in tegen deel:

R-shot schreef:
haha tja ik gebruik in me setjes alleen tracks die ik wel vet vind, of jullie het vet vinden of niet is aan jullie :P sommige wel en sommige niet :)
Maar dat het nou meteen weg moet vanwegen te slecht haha gaat dat niet beetje tever? xd

Dus kom op zeg, degene die hem gemaakt heeft doet er niet moeilijk over, waarom zijn er hier die er over door blijven gaan :lol:
Wel veel views voor z'n setje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 11:46 

Kraak... Piep...

patrickjeb schreef:
Kom op, je weet zelf ook wel dat dit de hitjes en nieuwste tracks zijn.. Dit bepaald hij niet, dit is gewoon zo.

Ik doelde op dat hij zegt dat hij eerst hardstyle meer moet verkennen voordat hij gaat draaien. Hoe weet hij welke tracks hij kent of niet?

patrickjeb schreef:
Verander het woord 'Meuk' naar 'Tracks' en dan kan je het al heel anders opnemen. Dit zijn gewoon de standaard tracks die het meest worden gedraaid, die het bekendste zijn en die de meeste kennen.

Ja en wat is daar mis mee? Het is een Defqon set, geen loudness set. En er zit een groot verschil tussen het woord meuk en het woord tracks, als hij tracks neer zette werd de hele zin al anders.

patrickjeb schreef:
Er zit een verschil in dat jij een industrial set maakt en daarin 1 van de enige bent of dat er tientallen soortgelijke setjes zijn als deze. Een set zoals jij ze maakt zie je niet vaak, dit zie je te vaak...

Hier ben ik het wel mee eens dat je deze mixen veel ziet, maar dan heeft hij alsnog alle recht om dit te posten.
Zoals jij het brengt zou ook een normaal kritiekpunt op de dj wezen en dan zou ik er ook niks op aan te merken hebben.

patrickjeb schreef:
Vind ik niet, Dwerg zegt het op een wat grovere manier, maar dat betekend niet gelijk dat hij ongelijk heeft. Nutteloos is het niet, ik vind het nutteloos dat er steeds over door word gegaan, maar dat doe ik nu zelf ook :P

Als hij na dacht dan zei hij het ook normaal, en niet grof. Want dan kom je gewoon over als domme keutel en vind je het dan gek dat je reacties uitlokt. Zoals jij het normaal brengt dat er veel dezelfde tracks in zitten. Daar zou niemand wat op aan te merken hebben.

Ik heb hem wel geluisterd en het doet me wel wat terugdenken aan vorig jaar. Luistert lekker weg. Het mixwerk kan nog wel iets beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 12:08 

Hardtraxx Veteran

Denk dat iedereen z'n punt nu wel gemaakt heeft. 'T gaat weer een totaal andere kant uit hier.. OT aub!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 12:11 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Denk dat iedereen z'n punt nu wel gemaakt heeft. 'T gaat weer een totaal andere kant uit hier.. OT aub!

Dat ja!
Verder vond ik G's reactie een beetje kort door de bocht. Met name,
Gangsterdwerg schreef:

Smaak is smaak, daar kan je zelf niet over oordelen. Goed, daar genoegd over gezegd!
Verder, ik ben die plaatjes onzin op dit forum echt kotsbeu ..
Topic een 'beetje' opgeschoond, discussies mogen altijd maar om dan op de man zelf te spelen .. meh!
Ontopic hieronder! Nog wat te zeggen, PM elkaar maar!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle