Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 18:32 
 
Hardtraxx Crew

iRon schreef:
Zou hij deze zelf hebben gemixt? Lekker tempo in ieder geval. :thumbsup:

Lijkt me niet, is gewoon door het HWS team gedaan denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 20:42 
 
Hardtraxx Addict

Geweldige mix! Wat een artiest is het toch ook :). Hij was 1 van de mensen waardoor het voor mij allemaal begonnen is :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig lijst, en dan mis ik zelfs nog een aantal dikke platen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een uur lang met kippenvel zitten luisteren (L) Wat een gouden platen heeft deze man de hardstyle toch bezorgd zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GVD kippenvel! (L) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 01:51 
 
Hardtraxxer

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 13:12 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

die video maakt het helemaal af, gaat mee voor het archief :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waauw, Heady is ook voor mij de artiest geweest waarbij hardstyle begon! Dit is dus ook helemaal geweldig :woot: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 16:55 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Ik denk dat Zany/Donkey Rollers voor de omkeer hebben gezorgd met Immeasurably, Science & Religion e.d. Wat men toen de tijd Nu-Style noemde.
Headhunterz heeft het populair gemaakt.

Qua kwaliteit (Mastering, Sounds) moet ik toch echt voor DR kiezen, tot op een zeker punt (2010/2011). Waar het gelijk op ging. Qua populariteit steekt Headhunterz er toch echt wel bovenuit.


Ik denk dat het Saifam team wordt vergeten hierin. Die hebben ook voor een enorme kwaliteitsboost gezorgd in de begin jaren. Neem de kenmerkende reversed bass die vanuit hen kwamen. Maar ook de typische saifam sound.

Verder ben ik het met je eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij persoonlijk ook degene die me in contact heeft gekregen met Hardstyle, en samen met Bas Oskam wel echt verantwoordelijk voor mijn liefde voor die muziek :love:

Dit is echt puur genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Denk ook dat een hardstyle artiest nooit hoger dan nr11 in de DJ Mag zal komen. Laat staan top 20.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Denk ook dat een hardstyle artiest nooit hoger dan nr11 in de DJ Mag zal komen. Laat staan top 20.


Mind is blown.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 19:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kun je hem ook ergens downloaden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 20:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier te downloaden
[zippy]http://www59.zippyshare.com/v/P0pL9Qc3/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 20:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 21:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

You're welcome mijn blauwe vriend ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 02:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

vincejuh schreef:
Broken Balance schreef:
Ik denk dat Zany/Donkey Rollers voor de omkeer hebben gezorgd met Immeasurably, Science & Religion e.d. Wat men toen de tijd Nu-Style noemde.
Headhunterz heeft het populair gemaakt.

Qua kwaliteit (Mastering, Sounds) moet ik toch echt voor DR kiezen, tot op een zeker punt (2010/2011). Waar het gelijk op ging. Qua populariteit steekt Headhunterz er toch echt wel bovenuit.


Ik denk dat het Saifam team wordt vergeten hierin. Die hebben ook voor een enorme kwaliteitsboost gezorgd in de begin jaren. Neem de kenmerkende reversed bass die vanuit hen kwamen. Maar ook de typische saifam sound.

Verder ben ik het met je eens


Zeker veel toegevoegd, maar als je naar de huidige stijl en sounds kijkt is het toch voor een groot deel gekomen van dat stijltje waar Zany mee begon, Headhunterz heeft groot gemaakt en NC & WSZ uiteindelijk hebben gedefinieerd.
De oude SAIFAM stijl hoor je werkelijk nergens meer terug (Op die ene Tuneboy en E-Life plaat na) terwijl je tot heden nog wel de typische WSZ en NC sounds en invloeden terug hoort in veel mainstream nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 10:00 
 
Hardtraxxer

Supervette episode! Jammer dat de hardstyle van tegenwoordig mij wel echt tegenvalt:( luister het vanaf het begin, maar wat al meer op het forum wordt gezegd alles wordt zo eentonig..

Er zijn uiteraard uitzonderingen.

Hopen dat DJ's wat meer teruggrijpen op de oudere sounds van 2006-2010 ongeveer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vet! Fijn om dit weer eens te horen.
:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 13:01 
 
Hardtraxxer

Lekkerrr! Echt genieten dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Hier te downloaden
[zippy]http://www59.zippyshare.com/v/P0pL9Qc3/file.html[/zippy]


Thanks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 13:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rawmon schreef:
Waauw, Heady is ook voor mij de artiest geweest waarbij hardstyle begon! Dit is dus ook helemaal geweldig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 16:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Idee en opzet vind ik heel vet, platenkeus kun je weinig verkeerd doen als je uit zo'n discografie kan kiezen. Ik vind het alleen niet fijn wegluisteren, aangezien ze soms op hele rare plekken vrij abrupt doorspringen naar de volgende plaat. Dan heb ik persoonlijk toch liever iets trager, maar wel uitdagend en sterk mixwerk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Idee en opzet vind ik heel vet, platenkeus kun je weinig verkeerd doen als je uit zo'n discografie kan kiezen. Ik vind het alleen niet fijn wegluisteren, aangezien ze soms op hele rare plekken vrij abrupt doorspringen naar de volgende plaat. Dan heb ik persoonlijk toch liever iets trager, maar wel uitdagend en sterk mixwerk :)


Dat vond ik juist wel sterk aan deze HWS, het is even wat onverwacht soms omdat je die nummers normaal al zo vaak gehoord hebt, maar het is wel een mooie homage aan de "origins" van heady, en de enige manier om echt een volledig beeld te geven van z'n begin tijdperk.

Zelfs nu zie je nog mensen die bepaalde tracks missen, en dat terwijl er 35 nummers in een uur gepropt zijn.

Kort gezegd, vind het knap hoe het in elkaar zit en vind het persoonlijk juist wel lekker weg luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook bij mij is HHZ een van de artiesten waardoor ik ging luisteren, heb hem een keer live gezien in dieka, begin 2013. Wat een avond was dat, lang naar uitgekeken. Toch jammer dat dit de enige keer was hem te zien draaien.
:worship: :worship: :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle