Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:03 

Hardtraxx Veteran

Download Eluzive - Under Attack Sessions #2:
http://www66.zippyshare.com/v/31684921/file.html

Tracklist:
01. Tatanka Project - Tripods Attack [Zanzatraxx]
02. Geck-O - Bingo! [Theracords]
03. DJ Gius - Nerve (Tarocco Mix) [BLQ]
04. Southstylers - Pwoap! (Live Mix) [Fusion]
05. Williams Syndrome - Limbo [Superplastik]
06. Zany - Worship [Fusion]
07. Dark Oscilators - Trapped [BLQ]
08. Citizen & Donkey Rollers - Members Of Ruff Day (Geck-O Mash-Up) [CD-R]
09. High Voltage & B-Front - Everything Starts [Sys-X]
10. Smashing Guys - Pump And Loud (Zatox Mix) [Wicked]
11. Deetox - Still Here [Theracords]
12. DHHD - Funky Shit (Degos & Re-Done's Schuimbek Remix) [Hooligan]
13. Frequencerz - Revolution [Fusion]
14. The Machine - Audiobot [Sys-X]
15. Zany - Psychedelic Trip [Fusion]
16. Solutio & The I's - 2.17 [Tillt]
17. Vazard - Tear Apart [Spoontech]
18. Density - Specyman [Spoontech]
19. Chris One - Psycho [Tillt]
20. Wavolizer - Done [Theracords]

Zo, het is weer tijd voor een 2e Under Attack Session. Ik heb mijn bus 2 x gemist omdat deze niet kwam, dus geen school dan, en dus maar een nieuwe mix opgenomen. Denk dat de tracklist op een paar nummers na alles behalve standaard is. Moet wel direct zeggen dat 4 naar 5 niet helemaal vlekkeloos ging en dat je tijdens bingo al een stukje van Nerve hoort (geen idee hoe dat kan, maar is maar 4 sec ofzo). Ook Psycho fade ik te abrupt weg maar is ook niet echt heel storend. Ik zou zeggen; download 'm zelf en feedback kan ik nog steeds goed gebruiken :) . Gekraak is zover ik gehoord heb gewoon weg :) .

Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:50 

Hardtraxx Elite

Tripods Attack :love: Das lang geleden.. ik ga hem meenemen miss dat ik dit weekend wel ff tijd heb om te luisteren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:52 

Hardtraxx Newbie

G1LL schreef:
[Ik heb mijn bus 2 x gemist omdat deze niet kwam

Syntus.. had er ook last van

Luister hem ff op de terugweg in de bus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 17:08 

Ondanks dat je me niet mag, zal ik toch even feedback gaan geven! Ben benieuwd hoe je mixt.

Tripods attack, geen leuke plaat - maar wel ok om mee te beginnen. Eerste mix gaat prima! Ligt er volgens mij prima op. Bingo is ook wel echt een aparte plaat, goed dat je het niet te lang laat duren.

Holy, wat gebeurd er op 5 minuten? Ik hoor opeens veel te hard nerve, en er echt compleet langs geteased. *EDIT* Ik moet wel je hele post goed lezen zie ik. :) De mix zelf verloopt prima! Ligt erop, afmix is ok- ik denk dat je bingo 2 beats te vroeg wegfade maar verder ok! De mix naar pwoap is vet! Duurt lang, maar dat moet ook. Vet dat je m de hele tijd erbij houdt! De tease van limbo ligt er niet op, was jammer. De mix van limbo zelf ligt er ook langs, jammer, want het is wel zodanig veel dat het stoort. Wel een leuk plaatje, leuke melodie.

Ik was even wat anders gaan doe ntijdens het luisteren dus ik heb t niet meer zo ontzettend gedetailleerd, maar het valt me wel op dat het mixwerk wel echt nog alleen maar intro outro is. Probeer eens wat anders te doen, mid intro, of gewoon op de climax door mixen. Ik vind je platenkeus niet even vet, ben nu bij deetox en dat is echt niks voor mij. Pump and loud vond ik ook niks. Funky shit mix je wel vet, al dan niet dat ie er iets langs ligt. Jammer dat het een kutplaat is wederom :p Revolution mix je goed - prima teasjes ook.

Audiobot is qua beatmatch ook gewoon goed, al lijkt het alsof je revolution vrij plots weghaalt. Psychedelic trip mix je vet in! Al was het misschien nog vetter geweest als je meteen al de bassswitch had gemaakt! De laatste platen ga ik toch even skippen, zit er geen bij die ik echt vet vind.

Conclusie, qua beatmatch zit het zeker in orde - timing is soms ietwat traag, afmix soms een beetje plots, en soms lag die er niet helemaal op. Maar voor een 2e mix mag je hier zeker niet over klagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 17:59 

Hardtraxx Veteran

Tnx, en wie zegt dat ik jouw niet mag :P . Maar bedankt voor de uitgebreide comment! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 18:41 

Aangezien je nooit echt me begroet op feesten, en je gangsterdwerg het meest vervelend vind nam ik dat als waarheid aan! Ik hoor nog steeds niet dat het niet zo is hoor maar is niet erg :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 02:43 

Artiest

:thumbsup: Te gekke tracklist! Zal na het weekend even beluisteren :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 12:07 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
05. Williams Syndrome - Limbo [Superplastik]

Held dat je die gebruikt! :worship:

Verder een net mixje, luistert lekker weg en heb verder niet echt storende fouten gehoord behalve die je zelf dan al aangaf. Prima gedaan! staat op mijn iPod :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 11:13 

Hardtraxx Veteran

Tnx mensen :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle