Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 23:25 

Hardtraxx Veteran

Download Eluzive - RE:SET DJ Contest Demo:

Tracklist:
01. Headhunterz - Hard With Style
02. TNT - Dial T For TNT
03. The Prophet - Recession
04. Slim Shore - Scars
05. Noisecontrollers - Creatures
06. Headhunterz - Headshot
07. Ran-D - Feel My Fire
08. Degos & Re-Done - Forsaken

Hier mijn demo voor de Re:set contest :) . Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 14:27 

Hardtraxx Veteran

tracklist ziet er goed uit :)
gaat mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 00:59 

Hardtraxx Veteran

nog meer mensen geluisterd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 12:34 

Hardtraxx Addict

Heb ook ff geluisterd, mixwerk klonk strak :) Heb me niet gestoord aan de flanger maar wel aan die scars tease.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 13:05 

Hardtraxx Veteran

Bedankt voor 't commentaar mensen :) .

En Vik, ja ik houd van de flanger, vind dat 't soms wel wat leuks toevoegt en vind 't zelf niet storend haha.

Die overgang van Recession naar Scars, tja het is gewoon improvisatie en ik deed m'n fader omhoog op zo'n punt, maarja dan moet je 't ook op andere soortgelijke punten doen vind ik anders klonk die tease zomaar uit 't niets haha :p . Maar hebje wel gelijk ik, klinkt niet helemaal strak :thumbup:

Bedankt voor 't commentaar iig :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 12:11 

Ik ben vandaag echt in een posting spree. Anyway:

Eerste mix is zuiver! Dial T for TNT leent zich ook goed voor een dikke switch te maken. Ligt er strak op, matcht goed. Prima!
Daarna de mix naar recession. Opzich een prima mix! Maar het klinkt wat plots. De bassline van recession is een beetje dof, en blaast DTFTNT een beetje weg. Wel strak, en vet gedaan- maar gain ietsje lager en iets meer met de EQ's doen zou de mix wat soepeler maken denk ik.
Ik vind de teases van scars op het begin ook leuk, vooral dan de you dont control me. De "fly" ofzo of "FAA" zoals gezegd worden na een paar keer beetje irritant. Het is inderdaad een beetje een abrupte tease, en als je dat dan vaak doet is het niet superchill meer. De mix naar scars zelf is gewoon prima. Ik hou er wel van dat je er een lange mix van maakt, kan prima bij scars. Ook ben je niet bang om je faders te gebruiken, wat bijvoorbeeld Mind Illusion echt verafschuwt.. Goeie mix!
De mix naar creatures klinkt veeeel te druk vind ik. Hij ligt er ook langs, is jammer. De outro van scars is ontzettend druk, net als de intro van creatures. Ik had hier gekozen voor een climax mix, want de intro voegt niet echt heel veel toe aan het nummer. Jammer, geen prettige mix. Misschien stukje platenkennis, of gewoon een wat ongelukkige keuze.
Bij headshot hoor je het verschil in kwaliteit van het nummer. Ligt er goed op, prima getimed ook. Komt er ietwat hard in denk ik als je de fader omhoog zet, misschien de low ietsje lager kunnen houden. Maar prima mix hoor! :)
Ik ga trouwens zodra je FMF hebt ingemixt instant doorskippen naar forsaken. Wat een grafplaat- duidelijk een keuze om met je demo goed in de smaak te vallen bij t kermisvolk. Kan me niet voorstellen dat je m inmixt omdat je de plaat zo graag hoort! Maar correct me if im wrong. Ik had m trouwens wel vóór headshot gedaan. Hij ligt er wel echt reeetteeeestrak op. Die halve bass van FMF matcht goed bij Headshot. Goeie mix! SKIPPENNNNNN
Je begint al vroeg met Forsaken inmixen. Goeie keus, waarschijnlijk ook uit eigenbelang :D Ook gewoon een stabiele goeie mix, niks op aan te merken. Hier stop ik wel, want ook forsaken vind ik niet top.

Over het algemeen dus gewoon een goeie mix! Creatures is wel origineel, maar het in en uitmixen bleek voor mij niet prettig uitgevoerd daar. De rest is gewoon tof! Je zet strakke mixjes neer :) Ook grappig dat je FMF nog terugteased.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 12:48 

Hardtraxx Veteran

Tnx voor je commentaar, ben het wel met je eens :) ! Forsaken is dik man, heeeerlijk lomp :P . Over Feel My Fire heb je wel beetje gelijk. Aan de ene kant is het idd om het ''kermisvolk'' ook wat leuks te laten horen, maar aan de andere kant ook omdat deze track toch bijna niet meer gedraaid word, hoe vaak de track ook doodgedraaid is :) . Maar bedankt voor je comment, weer wat leermomentjes d'r bij =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 00:06 

je set is al weg?
jammer :( ik wilde em nog meenemen eigenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 00:10 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
je set is al weg?
jammer :( ik wilde em nog meenemen eigenlijk...

Haha, heb 'm nu in de Re:set groep staan, nieuwe link is toegevoegd :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle