Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 14:00 

Hardtraxx Veteran

Download Eluzive - Hard Bass Warming Up 2014:

Tracklist:
Opening
01. Abject - Feel So Good
02. The Pitcher - Pump it Loud 2006
03. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
|Team Green|
04. Frontliner - The First Cut
05. Bass Modulators - I Want Your Love
06. Max Enforcer - Lost In Paradise
07. Wildstylez - Delay Distortion (Atmozfears Remix)
08. Audiotrickz - Infinite
|Team Blue|
09. Code Black - Pandora
10. Project 1 - The Art of Creation
11. Zany - Inflator
12. Pysko Punkz - Electro Bam
13. Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Delete (In Qontrol 2009 Anthem)
|Team Yellow|
14. Hard Driver - Exploration (Hard Bass 2014 Anthem)
15. Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
16. Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave
17. Wild Motherfuckers - Natural Born Raver
18. Exit Mind & Zirkum - Diverse
|Team Red|
19. Hard Driver - The Red Kill
20. Adaro - The Haunter of The Dark
21. Chris One - Sin City (Phuture Noize Remix)
22. Radical Redemption & E-Force - In The House
23. Titan - Nightmare

Bijna Hard Bass, dus tijd voor een warming up! Het is niet echt mijn line-up, maar door de grote groep heb ik er in ieder geval veel zin in! De opzet van de mix is heel simpel, ik heb 3 nummers gekozen als opening, van elke artiest uit elk team 1 track uitgekozen en daarnaast heb ik zelf bij elk team nog een track uitgekozen om het wat divers te houden. Ook heb ik geprobeerd hier en daar wat oudere nummers van de desbetreffende artiest uit het team te pikken om het (weer) divers te houden! Er zit geen track van Coone in, want mijn USB pakte 'm niet en had verder geen tracks van Coone op m'n USB staan :$ . Ik heb nog gezocht in m'n cd map maar ook tevergeefs haha. Deze heb ik dan maar vervangen door The Art of Creation. De mix is precies 76 minuten dus perfect voor op een cd.

Enjoy :) !

https://www.facebook.com/EluziveDJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 14:48 

Hardtraxx Veteran

Dikke lijst, geen enkele track die ik minder vind, komt niet vaak voor bij mainstreamtracks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 15:27 

Bierkoning

Fuzzylogic schreef:
Dikke lijst, geen enkele track die ik minder vind, komt niet vaak voor bij mainstreamtracks :D

+1, gaat nu aan :thumbup:

Edit: Klinkt goed tot nu toe, maar IWYL uitmixen voor de 2e climax :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 15:43 

Hardtraxx Crew

Was een heerlijk setje met het oog op zaterdag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 15:59 

Hardtraxx Veteran

Leuk die kleurtjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 01:16 

Hardtraxx Veteran

Dank u heren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 14:22 

Hardtraxx Veteran

Zou heerlijk zijn als er zulke lijstjes gedraaid worden. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 17:12 

Hardtraxxer

Fijn lijstje gaat mee voor in de bus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 18:45 

Eeeeennnnn door naar de volgende review. Een heuse member van de Tilburg Allstars crew, ondanks dat deze man niet meer in Tilburg woont. Heb de eerste passions / love setjes met veel plezier geluisterd. Intussen is t alweer even geleden dus here it comes!

Pump it loud: Zo, vette mix! Dat matcht echt gruwelijk bij elkaar. Ook echt heerlijk lang, strak en die geluidjes in de outro van feel so good matchen er top bij. Niks meer aan doen.

Angel: Prima mix, niet te aanwezig en gewoon strak genoeg. Prima getimed ook. Lekkere plaat :)

First cut. Had t ook al bij Firetrap zn set gezegd, deze plaat komt solo het best tot zn recht. Ubervette plaat ook :love: Outro was alleen voor mij niet perse nodig geweest, nummer duurt lang zat en we hebben m al solo bij de intro gehoord. Tenzij je m ook gewoon heel vet vindt, dan moet je m zeker laten staan. Wel vind ik de plaat een stukkie harder dan wat platen die hierna komen. Mja zal ook wel door de teams komen.

IWYL. Prima mix, weinig bijzonders verder.

Lost in paradise. Te vaak gehoord deze plaat, ben m echt al zat. Prima mix, klein tikkeltje druk of plots, maar was niet echt te voorkomen denk ik.

Delay distortion. Strak, maar ik mis een echo ofzo. Ik merk dat ik dit best vaak roep bij setjes, dat de afmix smoother moet. Een echo doet voor mij echt al zoveel meer qua overgang. Ergens vind ik ook dat als je m op de climax doormixt, je het ook wel goed moet doen.

Nu ga ik toch even wat algemener, want ik heb eigenlijk tijdens het luisteren niet meer meegetypt. Er zaten ook gewoon niet echt hele bijzondere mixjes bij, al was haunter of the dark wel echt iets te plots. Sin city daarin tegen wel erg dope! Goed strak, matchte erg lekker samen.

Al met al wel een vet setje kerel! Luistert goed weg, zitten leuke tracks bij en bouwt prima op. Overgangen ook gewoon goed, zaten bij een aantal ook gewoon niet meer in dan normaal op de climax doormixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 00:39 

Hardtraxx Veteran

Dank u nogmaals heren :) .

En @ Nazale, top weer voor een langere comment! Die Tilburg allstars mix MOET nu toch weer een keer haha. Met die echo ben ik 't overigens eens! Deze beheers ik alleen nog niet heel erg goed, moet hier nog wat meer naar gaan kijken, tnx voor de feedback!

Top verder, tnx :) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2014 01:18 

Haha, hetzelfde concept als wat ik heb gebruikt voor mijn setje :P Morgen even uitgebreide feedback, vind ik het nu te laat voor :)
Ziet er wel leuk uit qua lijst!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle