Ook hier een reportje, die had ik je nog beloofd!
Tracklist:Niet het type lijst waarmee je zult gaan winnen gezien de voorliefde van Q-Dance voor alles wat cheesy is en meer break dan bass heeft. Wel origineel! Geen hitjes maar toch leuke plaatjes.
Mixwerk:Electro Slut: Ken 't nummer niet, wel geinig om eens niet met hardstyle te beginnen. Vind het nummer niet echt vet. Maar dat is al snel het geval als 't geen hardstyle is.
->Get Wasted: Vind die Elektro Slut wel lang duren, gebeurt weinig in dat nummer, van mij had je hem wel wat sneller mogen doormixen. Je mix is ook niet helemaal strak, tegen het einde van je overgang hoor ik toch dat hij langzaam scheef gaat lopen.
->Crystal: Ik zat ergens anders wat te posten en had niet eens door dat er al was doorgemixt, dus ff teruggespoeld om je overgang te beluisteren. Die is gewoon prima, strak, goed ge EQ'd.
->Serenity: 1 woord: Strak, lekker gemixt hoor! Leuk dat je Crystal laat staan. Als de bass van Serenity erin komt ben ik hem wel kwijt, misschien had je hier je equalizers wat meer moeten gebruiken want Crystal valt een beetje weg terwijl het juist zo vet is dat je hem doormixt.
->Woznotwoz: Je cue't hem vrij hard in, had wel iets subtieler gekund. Dan ga je meteen voor de switch. Vind ik persoonlijk niet geslaagd want ik vind die reversed bass in de intro van Woznotwoz echt lelijk. Ik had de kick van Serenity gebruikt denk ik. Verder was het wel een strakke mix maar vind de uitvoering matig.
->Veritas: Weer een strakke mix en een vette switch! Enige wat ik kan ontdekken is dat je 2 vocals over elkaar hebt maar daar doe je weinig aan met deze 2 nummers. Prima!
->SotN: Prima timing, die Veritas Remix is ook niet zo boeiend dus prima dat je hem doormixt
->TT: Dikke switch! Klinkt goed man, vette overgang

En wederom strak
->The Hard Way: Snel doorgemixt, niet storend. Strak en met een mooie vloeiende afmix, prima gedaan!
Al met al leuke en originele demo, eigenlijk geen echte fouten kunnen ontdekken, paar schoonheidsfoutjes dat wel. Tracklist was leuk voor een keer maar aangezien geen van de platen echt mijn favorieten zijn zal ik hem niet snel nog eens luisteren vrees ik. Toch voor nu was het gewoon vet!