yo ga hem luisteren,
het in en uitmixen van Keep the Rythem had wat strakker gekunt, duurt net iets te lang.
als je tokyo inmixed ligt ie niet helemaal gelijk volgens mij want klinkt beetje rommelig en je hoort wanneer je hem erin gooit, let daar op.
ik moet zeggen, zit nu te luisteren en luistert best wel lekker weg dit setje

lekker hoog tempo
ik zou bij het inmixen van winter de hoge tonen wat gereduceerd hebben, gewoon een klein beetje zodat je niet hoort dat je hem inbrengt
overgang naar psyko foundation klinkt beetje rommelig in mijn optiek.
ook voor je overgang naar raw style, klinkt weer beetje rommelig, draai jij de bass weg als je inmixed? als je dat wel doet zou ik de hoge tonen wat lager zetten want je hoort de platen te erg aanwezig die je inmixed en dat komt je overgang niet ten goede.
fuck you up ligt off-beat.
doomed ligt ook off-beat. en je trekt raw style iets te vroeg weg, klinkt beetje raar.
i see stars ligt ook niet gelijk, oefen dit veel dat wordt het vanzelf een eitje. als je niet zeker weet of hij gelijk ligt, druk dan ff de plaat die je inmixed weg op het mengpaneel en zet hem dan weer aan, dan hoor je in je koptelefoon of hij gelijk ligt ofniet. of een nieuwe koptelefoon?
How much can you take

, hoge tonen wat lager zetten bij inmixen.
de TL is best wel lachen, de set luisterd in het begin lekker weg, daarna gaat het mixen wat minder. maar het tempo is wel lekker, bevalt mij altijd goed.
hoop dat je wat aan de tips hebt
peaceeeeee