Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2021 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naar mijn idee komen er de laatste paar jaar veel (kwalitatieve) Hardstyle remixes uit van platen uit andere genres. Voor mij toch wel een soort guilty pleasure. :thumbsup: Op YouTube heb je best veel van dit soort mixjes staan. Helaas is de kwaliteit van remixes in die mixen bagger. Dus besloten er zelf eentje te maken.

Ben wel benieuwd wat jullie van dit concept vinden :whistle: Veel luisterplezier




Tracklist:
01. | 0:00:00​ | Guillaume Baronnet - Wellerman (Empira Remix)
02. | 0:02:32​ | Men At Work - Down Under (Dr. Rude Remix)
03. | 0:04:08​ | Da Tweekaz - Scatman
04. | 0:06:51​ | Refuzion - Drift Away (Numa Numa Yay)
05. | 0:09:40​ | R3hab & A Touch of Class - All Around The World (La La La) (Brennan Heart Remix)
06. | 0:11:11​ | Topmodelz - Your Love (Atmozfears & Sound Rush Remix)
07. | 0:14:20​ | Timmy Trumpet - Diamonds (Bass Modulators Remix)
08. | 0:16:57​ | Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love (Wildstylez Remix)
09. | 0:20:36​ | Jerome - Jupiter (Brennan Heart Remix)
10. | 0:22:05​ | Primeshock - Everybody Dance Now
11. | 0:25:20​ | Cascada - Everytime We Touch (Sound Rush Remix)
12. | 0:29:20​ | Zedd - Find You (Atmozfears Remix)
13. | 0:32:06​ | Armin van Buren Ft. Sam Martin - Wild Wild Son (Devin Wild Remix)
14. | 0:37:16​ | Eiffel 65 - Blue (Team Blue Mix)
15. | 0:38:58​ | Dee-Block & S-Te-Pack - What Is Love
16. | 0:42:10​ | Dee-Block & S-Te-Pack - Blade Me Now
17. | 0:44:34​ | Dee-Block & S-Te-Pack - Rise & Fly
18. | 0:47:21​ | Dee-Block & S-Te-Pack - Set Everybody Free
19. | 0:51:16​ | Gigi D’Agostino - Bla Bla (D-Block & S-Te-Fan)
20. | 0:53:53​ | Ben Nicky & Stunt - Raindrops (Sub Sonik Remix)
21. | 0:57:30​ | Darude - Sandstorm (Sub Sonik Remix)
22. | 1:00:22​ | Lady Tom - It’s A Dream - Phrantic Remix)
23. | 1:03:11​ | Sefa - Calling (Adaro Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2021 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier echt met plezier naar geluisterd :D
Vooral t/'m 12 vond ik erg tof, die daarna zijn best wel dood gedraaid inmiddels
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2021 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Heb hier echt met plezier naar geluisterd :D
Vooral t/'m 12 vond ik erg tof, die daarna zijn best wel dood gedraaid inmiddels


Goed om te horen :)

Het zijn allemaal wel redelijk bekende remixes. Qua doodgedraaid niveau. IDK? Volg echt lang niet elke livestream die er tegenwoordig is. Platen die doodgedraaid worden op festivals heb je - helaas - tegenwoordig niet. Dus selecteer gewoon platen die ik leuk vind :) (< moet je sws altijd doen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2021 20:24 
 
Hardtraxxer

Vandaag ook op het werk geluisterd en wel vermakend zo'n oude muziek met hedendaags HS deuntje erin! :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle