Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een nieuwe mix van mij, met vooral wat tracks die weinig tot niet worden gedraaid terwijl ik vind dat ze niet vergeten hoeven te worden. Ietwat veel Noisecontrollers, maar wel de minder gebruikelijke platen. Hopelijk wordt de set gewaardeerd. Opbouwende kritiek is altijd welkom!

Download El Dani - 10-10-2011:
http://www36.zippyshare.com/v/86855200/file.html

Tracklist:
01. TNT - The First Match (Geck-o Remix)
02. Unknown Analoq - Age Of Love (Defqon.1 2007 DJ Tool)
03. Tuneboy - Dirty (Wildstylez Remix)
04. The Pitcher & Noisecontrollers - Shut Up
05. Dark Oscillators - Food For Woofers (Ivan Carsten Remix)
06. Brooklyn Bounce & Dj Zealot - Break The Rules (Scope DJ & A-lusion Remix)
07. Noisecontrollers - Club Jumper
08. Pavo - Classic
09. Headhunterz & Wildstylez - Project One
10. Slim Shore - Scars
11. Da Tweekaz - Funky Get Looze
12. Noisecontrollers - Unbroken
13. Frequencerz - Driver
14. Max Enforcer - Loudness
15. Digital Punk & MC Jeff - Warriors Redemption
16. Technoboy - Rage (The Mediterraneo Dub)
17. Ivan Carsten - Unexpected
18. Donkey Rollers - Voice Of Conscience
19. Degos & Re-Done - Madley
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Technoboy - Rage

:worship: Gaat mee !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er weer goed uit Daniël!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 01:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

03. Tuneboy - Dirty (Wildstylez Remix)
04. The Pitcher & Noisecontrollers - Shut Up
05. Dark Oscillators - Food For Woofers (Ivan Carsten Remix)
07. Noisecontrollers - Club Jumper
08. Pavo - Classic
09. Headhunterz & Wildstylez - Project One
10. Slim Shore - Scars
12. Noisecontrollers - Unbroken
16. Technoboy - Rage (The Mediterraneo Dub)
17. Ivan Carsten - Unexpected

:worship:

morgen ff luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga hem vanmiddag beluisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er lekker uit, ik neem 'm mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

08. Pavo - Classic :worship:

Luister de mix nu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net geluisterd, niks op aan te merken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best aparte tracklist. Niet negatief bedoeld overigens, origineel! Ga hem van de week beluisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 09:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de tracks zijn heul vet maar vond setje vrij weinig aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom als ik vragen mag? Als ik weet waarom kan ik er ook iets aan verbeteren namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond 'm juist lekker Daniël, aantal tracks die ik vergeten was! Luisterde lekker weg in de bus & trein richting school. Keep up the good work, ondanks je er een paar keer een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje naast zat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 13:22 
 

laatste kwartier! :woot:

ongelovelijk lekkere set. ^^


soms zat je er naast ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat het om onze enige echte Khadber gaat krijgt hij vandaag van mij uitgebreid commentaar!

19 nummers in een uur en 4 minuten, niet te langzaam doorgemixt dus, ziet er prima uit op het oog!

Openen met Geck-O Remix van First Match, vind het geen vet nummer maar het hang er helemaal vanaf hoe je je setje hierna opbouwt. Als tracks bij elkaar passen is dat voor mij een groot pluspunt. Hierna mix je door naar Unknown Analoq. Verrassende keus, lang niet gehoord. Wel erg softe kicks.
Overgang naar Dirty: Lekker snel doorgemixt, meteen die kicks bij de afbouw van de climax. Matcht heerlijk! De afmix had iets beter gekund overigens, je killt hem nogal abrupt. Goed gedaan! Dirty blijft ook een leuk plaatje.
Overgang naar Shut Up: Wederom gewaagd! En weer kom je goed uit! Begin er zo wel zin in te krijgen. Goed bezig!
Overgang naar Food For Woofers: Prima. Tot nu toe aardig lekker setje, tracks zijn ook wel aardig op elkaar afgestemd qua stijltje en hardheid dus so far so good!
Overgang naar Break The Rules: ook hier weer snel doorgemixt, tempo zit er lekker in. Vind dit overigens wel echt een zaadtrack. Weinig aan.
Overgang naar Club Jumper: Niks op aan te merken eigenlijk. Jammer dat je de track niet op het tussenstukje weer uitmixt want die pitchkicks zijn echt graflelijk in de 2e climax.
Overgang naar Classic: Loopt er helaas langs maar omdat er geen percussie in de outro van club jumper is valt de schade erg mee. Overigens vind ik dit ook een klote plaat maar dat terzijde.
Overgangen naar Project One en Scars zijn ook in orde, vind dat er een goeie samenhang in je set zit!
Overgang naar Funky Get Loose ook weer vlot en strak, zoals het hoort. Jammer dat je de verkeerde vocals even weghaalt. Wel misplaatst dit nummer, toen ik die melodie hoorde dacht ik echt WTF waarom dit in deze set?
Overgang naar Unbroken: Ligt er langs. Gain staat voor me gevoel ook iets te hard. Het matcht opzich wel maar had beter uitgevoerd moeten worden. Wel een betere keus dan het vorige nummer.
Overgang naar Driver: Wenig verrassend, je mixt vaak op deze manier. Vind ht zelf ook een lekkere manier van mixen. Nice dus.

Heb niet verder geluisterd, ga ff wat anders doen maar strekking van het verhaal lijkt me duidelijk!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle