Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Edwin - Tuis:
http://www40.zippyshare.com/v/1308804/file.html

Tracklist:
01. Geck-O & Phrantic - The Hard Way
02. Zatox - Tanz Elektrik (Hard Mix)
03. Activator - Back in the Days
04. The Beholder & Max Enforcer - Go to be There
05. Jack of Sound - Cocaine Fothermucker mashup
06. Ironblood - Scentists of the Sound
07. Southsylers - Jazeker
08. Thera - A little Touch
09. Zanza Labs - Control the Mind
10. Zatox & The R3bels - Storm 3000
11. Brennan Heart - Memento
12. The Machine - Mistress of Darkness
13. The R3bels - Bionicle
14. Donkey Rollers - Hardstyle Rockers
15. Thera - In Between

Owja: gemixt met CDJ 400 + DJM 400.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool:!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg lekkere tracklist!! :thumbup: Alleen Memento lijkt me een beetje misplaatst, maar dat mag de pret niet drukken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 17:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

02. Zatox - Tanz Elektrik (Hard Mix)
04. The Beholder & Max Enforcer - Go to be There
14. Donkey Rollers - Hardstyle Rockers
:drool:
rest van de TL is trouwens ook lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dikke lijst hoor,
ga ik zeker even opzetten vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 08:14 
 
Artiest

tracklist ziet er goed uit, maar das natuurlijk niet waar et om gaat.
Het doet mij in ieder geval deugd dat er geinvesteerd is in gear, terwijl een hele grote lading
"nieuwe djs" illegaal VDJ downloaden, en hoogstwaarschijnlijk ook niet betalen voor de muziek, maar das een hele andere discussie.

Back on topic:

zoals ik al zei, tracklist ziet er goed uit, maar het mixen daar in tegen, moet nog flink op geoefend worden.
Ook de punten waarop je de nieuwe track instart is ook niet goed. Alles gaat in 4'en. Meestal werken we met 16 of 32 maten. Wanneer je dat weet, weet je ook wanneer je een nummer kan instarten. Want intro's en outro's worden zo gemaakt dat het precies in mekaar past.

Veel DJs hebben de bovenstaande kwaliteit van zichzelf maar het kan ook aangeleerd worden. Ik hoor opzich wel dat de beat aardig gelijk loopt, maar ik hoop dat jij ook kan horen dat zodra jij gaat mixen, het lijkt alsof de Goudenkoets weer voorbij komt aan het paardengetrappel te horen.

probeer daar is aan te werken, voordat je weer een mix online plaatst, maar gezien het feit dat je deze wel online hebt gezet mag ik aannemen dat je graag feedback terug wilt van diegene die al wat langer in dit wereldje zitten.

ik hoop dat je wat hebt aan bovenstaand commentaar en hoop dat je volgende mix iig wat strakker gemixt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
tracklist ziet er goed uit, maar das natuurlijk niet waar et om gaat.
Het doet mij in ieder geval deugd dat er geinvesteerd is in gear, terwijl een hele grote lading
"nieuwe djs" illegaal VDJ downloaden, en hoogstwaarschijnlijk ook niet betalen voor de muziek, maar das een hele andere discussie.

Back on topic:

zoals ik al zei, tracklist ziet er goed uit, maar het mixen daar in tegen, moet nog flink op geoefend worden.
Ook de punten waarop je de nieuwe track instart is ook niet goed. Alles gaat in 4'en. Meestal werken we met 16 of 32 maten. Wanneer je dat weet, weet je ook wanneer je een nummer kan instarten. Want intro's en outro's worden zo gemaakt dat het precies in mekaar past.

Veel DJs hebben de bovenstaande kwaliteit van zichzelf maar het kan ook aangeleerd worden. Ik hoor opzich wel dat de beat aardig gelijk loopt, maar ik hoop dat jij ook kan horen dat zodra jij gaat mixen, het lijkt alsof de Goudenkoets weer voorbij komt aan het paardengetrappel te horen.

probeer daar is aan te werken, voordat je weer een mix online plaatst, maar gezien het feit dat je deze wel online hebt gezet mag ik aannemen dat je graag feedback terug wilt van diegene die al wat langer in dit wereldje zitten.

ik hoop dat je wat hebt aan bovenstaand commentaar en hoop dat je volgende mix iig wat strakker gemixt is.



Idd de ik stoorde mij ook aan de overgangen ze waren niet bebaald vloeiend maar de tracklijst maakte bij mij veel goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
tracklist ziet er goed uit, maar das natuurlijk niet waar et om gaat.
Het doet mij in ieder geval deugd dat er geinvesteerd is in gear, terwijl een hele grote lading
"nieuwe djs" illegaal VDJ downloaden, en hoogstwaarschijnlijk ook niet betalen voor de muziek, maar das een hele andere discussie.

Back on topic:

zoals ik al zei, tracklist ziet er goed uit, maar het mixen daar in tegen, moet nog flink op geoefend worden.
Ook de punten waarop je de nieuwe track instart is ook niet goed. Alles gaat in 4'en. Meestal werken we met 16 of 32 maten. Wanneer je dat weet, weet je ook wanneer je een nummer kan instarten. Want intro's en outro's worden zo gemaakt dat het precies in mekaar past.

Veel DJs hebben de bovenstaande kwaliteit van zichzelf maar het kan ook aangeleerd worden. Ik hoor opzich wel dat de beat aardig gelijk loopt, maar ik hoop dat jij ook kan horen dat zodra jij gaat mixen, het lijkt alsof de Goudenkoets weer voorbij komt aan het paardengetrappel te horen.

probeer daar is aan te werken, voordat je weer een mix online plaatst, maar gezien het feit dat je deze wel online hebt gezet mag ik aannemen dat je graag feedback terug wilt van diegene die al wat langer in dit wereldje zitten.

ik hoop dat je wat hebt aan bovenstaand commentaar en hoop dat je volgende mix iig wat strakker gemixt is.


Thanks, hier heb ik wel wat aan. :) Maar wat bedoel je met dan paardengetrappel precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 16:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
TheDizZorder schreef:
tracklist ziet er goed uit, maar das natuurlijk niet waar et om gaat.
Het doet mij in ieder geval deugd dat er geinvesteerd is in gear, terwijl een hele grote lading
"nieuwe djs" illegaal VDJ downloaden, en hoogstwaarschijnlijk ook niet betalen voor de muziek, maar das een hele andere discussie.

Back on topic:

zoals ik al zei, tracklist ziet er goed uit, maar het mixen daar in tegen, moet nog flink op geoefend worden.
Ook de punten waarop je de nieuwe track instart is ook niet goed. Alles gaat in 4'en. Meestal werken we met 16 of 32 maten. Wanneer je dat weet, weet je ook wanneer je een nummer kan instarten. Want intro's en outro's worden zo gemaakt dat het precies in mekaar past.

Veel DJs hebben de bovenstaande kwaliteit van zichzelf maar het kan ook aangeleerd worden. Ik hoor opzich wel dat de beat aardig gelijk loopt, maar ik hoop dat jij ook kan horen dat zodra jij gaat mixen, het lijkt alsof de Goudenkoets weer voorbij komt aan het paardengetrappel te horen.

probeer daar is aan te werken, voordat je weer een mix online plaatst, maar gezien het feit dat je deze wel online hebt gezet mag ik aannemen dat je graag feedback terug wilt van diegene die al wat langer in dit wereldje zitten.

ik hoop dat je wat hebt aan bovenstaand commentaar en hoop dat je volgende mix iig wat strakker gemixt is.


Thanks, hier heb ik wel wat aan. :) Maar wat bedoel je met dan paardengetrappel precies?

Denk dat hij bedoelt dat de kicks van beide tracks niet precies op elkaar liggen ;) Als er 1 een fractie naast ligt, dan valt dit heel erg op, en dan krijg je dat trappel effect ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat de beatmatch net geen 100% is dan is het geen terror maar net niet lekker in de oren klinkend

tip van mij: luister de beide tracks voor het mixen tegelijk door de koptelefoon en luister of er 1tje niet afdwaalt van de kick line
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
tip van mij: luister de beide tracks voor het mixen tegelijk door de koptelefoon en luister of er 1tje niet afdwaalt van de kick line


Hoe wou je het anders doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
Citaat:
tip van mij: luister de beide tracks voor het mixen tegelijk door de koptelefoon en luister of er 1tje niet afdwaalt van de kick line


Hoe wou je het anders doen?


uhmm de meesten luisteren de tracks niet tegelijk in de koptelefoon hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jawel hoor alleen ze wisselen heel snel van kanaal als de track te druk is,er zullen gerust dj,s zijn die het niet tegelijk luisteren.
Maar zeker niet de meeste!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
jawel hoor alleen ze wisselen heel snel van kanaal als de track te druk is,er zullen gerust dj,s zijn die het niet tegelijk luisteren.
Maar zeker niet de meeste!


hmm ok, dan nog is het een tip voor beginnende djs :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle