Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2009 22:54 

Hardtraxx Veteran

Download:
http://www18.zippyshare.com/v/14908082/file.html

Tracklist:
1. Frontliner - Time
2. Zany - Brak Away
3. Noisecontrollers - Unbroken
4. Brennan Heart - One Blade

Ik mix al enige tijd met Virtual DJ voor de lol, maar nou heb ik wat youtube filmpjes gekeken om wat te leren en bij een vriend die het wel aardig kan. Ik weet het lang niet zo goed natuurlijk als met gear, maar ik vindt het wel aardig. Mijn eerste serieuze mix met Virtual DJ.
Reacties en kritiek zouden leuk zijn! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 14:46 

Hardtraxxer

toch nog ff oefenen
alle overgangen klopten niet. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 21:38 

Hardtraxx Veteran

Ik weet ook wel dat alle overgangen niet top zijn, daarom post ik het hier ook. Maar wat kan ik dan beter doen, want aan zo'n reactie heb ik niet veel, want dat weet ik zelf ook wel. Zijn hier genoeg goede DJ's die wel wat tips hebben toch?

Alvast bedankt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 22:49 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Ik weet ook wel dat alle overgangen niet top zijn, daarom post ik het hier ook. Maar wat kan ik dan beter doen, want aan zo'n reactie heb ik niet veel, want dat weet ik zelf ook wel. Zijn hier genoeg goede DJ's die wel wat tips hebben toch?

Alvast bedankt! :thumbsup:

kijk eens in de 'dj sectie' daar staan een hoop tips en ook een speciaal topic gewijd aan het mixen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2009 16:50 

Hardtraxxer

Ik heb ook altijd Virtual DJ gebruikt, en soms nog steeds.

Ik heb altijd zodra de outro begon de intro van het volgende nummer gestart.
Om de beats gelijk te krijgen raad ik je aan om de 'loop' te gebruiken. (loop van 8 beats)
Tijdens het middenstuk kun je dan (zonder het andere kanaal open te zetten) bekijken of de beats gelijk lopen.
Wanneer deze gelijk lopen zet je het kanaal van de nieuwe plaat open en ga je met de crossfader langzaam aan het volume van de nieuwe plaat harder zetten.
Veel platen hebben ook om de 16/32 beats een kleine 'break' (als je het zo mag noemen)
Houd rekening met de 'break' en zorg ervoor dat je dan een plaat hoort. (persoonlijk vind ik het mooier om de nieuwe plaat dan te laten horen)
Dat is namelijk ook fijner en leuker voor de luisteraars zodat zij weten welke plaat er aan gaat komen.

Hoop dat je hier wat mee kunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2009 22:04 

Hardtraxx Veteran

Bedankt Bartjuhh, hier heb ik zeker van aan. Maar nog een klein vraagje, bij welke moet je de loop gebruiken bij de track die je erin gooit of de andere. Alvast bedankt voor je antwoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2009 23:38 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Bedankt Bartjuhh, hier heb ik zeker van aan. Maar nog een klein vraagje, bij welke moet je de loop gebruiken bij de track die je erin gooit of de andere. Alvast bedankt voor je antwoord!

leer het alsjeblieft zonder loopen en niet op beeld mixen daar leer je niks van
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2009 21:40 

Donateur

ligt het aan mij of is het bpm te traag
is het geluid heel raar
effe miereneuken
het is
Zany & DV8 - Break Away
Blademasterz - One Blade

wel weinig 4 tracks voor je 1ste mix
de overgang van time naar break away is nog ene beetje goed
van break away naar unborken is echt slecht gwn
de laatste is nog de beste van alemaal

voor de rest oefen veel en probeer je 2de mix toch minder slecht te alten lijken en meet nummers

en wie weet is het dan beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2009 17:37 

Hardtraxxer

@ Edwin: de plaat die je inmixt

@ rico: geef ik je helemaal gelijk in. Maar sommige mensen hebben maar 1 geluidskaart en niet iedereen heeft thuis apparatuur om te kunnen mixxen.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle