Volgens mij nog nooit een setje van je geluisterd. Leuke tracklist dus deze wordt beoordeeld!
Tracklist:Ziet er prima uit! Leuke mix van wat oudere en ook nieuwe tracks. Inclusief een paar van mijn favorieten als Life beyond Earth, Feelings en Bionicle. Opbouw ook prima in orde lijkt me. Flow en met name Feelings had ik wel wat eerder willen zien eigenlijk, toch hele dromerige platen. En ik had denk ik Revolution na Music To Us geplaatst. Reactivating The Bionicle haalt het trouwens bij lange na niet bij Bionicle, die had je ook nog om kunnen draaien. Verder mooie lijst! Weinig tracks die ik niks vind.
Mixwerk:TSOTU: Goeie track om mee te beginnen, heeft veel drive maar is niet te hard. Tempo had vanaf het begin wel wat hoger gemogen van mij, begin zelf altijd op 152-153 bpm maar dit lijkt een stuk langzamer te zijn, rond de 150 ofzo.
->Earthquake: Nice hoor! Gewaagd begin met die vocal er meteen in, klinkt prima! Strakke mix en ook een goeie afmix, ben benieuwd naar de rest!
->Life Beyond Earth: Ook een goeie mix, Earthquake is toch een vrij saaie track dus goed dat je hem snel doormixt. Hier ook strak gemixt, merkte in eerste instantie amper dat hij erbij kwam. Goed gedaan!
->One Blade:Ook hier begin je al op de climax te mixen en je laat hem staan in de break, zeker lekker getimed, aparte mix maar deze plaat kan het zeker hebben! Ook prima dat je de outro van Life Beyond Earth weglaat, die heeft ook weinig toegevoegde waarde. Blijft een epische intro van One-Master-Blade trouwens hehe. Leuk dat het een mashupje is, vind de intro van de NC Remix namelijk weinig aan.
->Flow:Goeie mix, strakke beatmatch, Flow komt er mooi bij. Je had iets beter kunnen Equalizeren (lol) want de bass klinkt een beetje troebel aan het eind van je mix. Verder prima!
->A Feeling: Prima dat je hem weer op de climax doormixt, volgens mij ligt hij er wel een klein beetje langs. Lastig te horen want het klinkt vrij druk. Afmix is ook goed, klinkt niet abrupt dus wederom een goeie mix! Heb het wel helemaal gehad met dit nummer maar dat komt vooral omdat mijn maatje Marino hem ongeveer 20,345 keer gedraaid heeft.
->Time: Wederom een goeie timing, weg met die outro! Volgens mij moest je hem wel effe corrigeren maar het was niet storend. Het snelle mixen zorgt zeker wel voor drive. Ik mis wel een keer een leuke tease, of een mix waarbij je hem op de climax mixt en laat staan in de outro zodat de tracks lang samen hoorbaar zijn. Hopelijk komt er nog wat afwisseling qua mixwerk.
->Cosmik: Hier ga je de mist in. Tracks passen totaal niet bij elkaar en de mix is scheef. Wordt helaas ook niet gecorrigeerd. Ook staat Cosmik qua volume te hard ten opzichte van Time. Jammer, ging net zo lekker.
->Feelings: Deze overgang is wat beter, maar niet bijzonder. Cosmik is ook geen eenvoudige track om te mixen. Ook een beetje misplaatst trouwens, Cosmik is juist een goeie track om wat meer richting harde tracks te gaan en dan ga je weer 2 stappen terug naar Feelings.
->Weapon: Mix ligt de hele tijd helaas langs, wordt ook niet gecorrigeerd terwijl het toch duidelijk hoorbaar is, jammer. Vind Weapon trouwens ook best wel een boutplaat en past ook niet echt na Feelings. Alhoewel dat meer ligt aan de plaats waar Feelings staat. Tergend lange mix ook, jammer.
->No Turning Back: Ook een lange mix die best slordig klinkt en er steeds een beetje langs loopt. De scherpte is er wel af in vergelijking met het begin van de set. Hij slaat ook nog even over zo te horen maar daar kun je weinig aan doen.
->Music To Us:Outro van To Turning Back leent zich wel voor een midintro mix van Music To Us, die midintro is vrij saai en mag wat mij betreft dus snel doorgemixt worden. Helaas een standaard intro-outro mix. Hij ligt er strak op, maar toch een beetje gemiste kans wat mij betreft.
->Neophobia: Ook hier ligt hij er nét langs . Vrij drukke mix maar wel een goeie afmix. Wel frappant, het niveau van de eerste 5 mixen haal je nu bij lange na niet meer. Alles intro-outro en vaak scheef terwijl je in het begin strak mixt en nog gewaagd ook. Wel een goeie tease van Nackt!
->Nackt:Redelijke stijlswitch ineens, Neophobia is toch een vrij rustige plaat, in ieder geval niet zo duister als Nackt. Nackt had wat verder naar achter gemogen dus. Moeilijk in te mixen nummer, benieuwd hoe je het doet. Eerste tease klinkt goed, afmix toch nét niet, maar is ook moeilijk. Niet slecht gedaan!
->DOTN: Jammer dat je hem op de climax inmixt, vind de outro van Nackt echt baas. Wel een prima mix verder.
->Revolution: Geen slechte mix maar ook niet echt top. Lag er ook nét een klein beetje langs, iets waar je helaas wel vaker last van hebt helaas.
->Bionicle: Sowieso een

voor deze track, beste nummer uit de set. Beetje vage mix trouwens. Je hoort hem er niet echt ingemixt worden, de gain had wat hoger gemoeten. Wel nice dat hij meteen doorklapt maar ik had hem tijdens het inmixen al wat prominenter aanwezig laten zijn. Wat een bazentrack, de bass resoneert hier ineens door de kamer terwijl dat de hele set nog niet gebeurde (Luister op een crap Logitech setje op m'n vaders pc) maar dit nummer paktie goed!
->Reactivate the Bionicle: Leuk dat je hem zo inmixt, zorgt ervoor dat je door hebt dat beide nummers 'bij elkaar horen'. Is ook moeilijk om dat nummer op een normale manier in te mixen, goed opgelost!
->BPM Track: Pfffff ik word zo moe van dit nummer, was echt maar 1x leuk op hardbass en daarna nooit meer.
->Incoming: Goeie timing, ineens zit er weer tempo in. Ben niet zo van de hardcore afsluiters maar vind deze plaat ook niet storend ofzo.
Al met al een redelijke set. Het begin was echt stukken beter dan de tweede helft. Ook jammer dat je geen mid-intro mixjes hebt gedaan of een keer een lange overgang die in de climax begint en doorloopt in de outro. Mixwerk kan nog wel wat aan verbeterd worden dus, alhoewel je wel laat zien dat je het kan in het begin. Probeer ook tijdens de mix te luisteren of je tracks nog gelijk lopen, hoor regelmatig een goeie beatmatch die dan wel net scheef loopt en dat wordt niet gecorrigeerd, is nogal storend. Hopelijk kan je hier wat mee! Cheers.