Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2020 18:59 

Hardtraxx Veteran

Download Duruz Retro #3:

Tracklist:
01. Brennan Heart - Till You Believe It
02. Scope DJ - Wave Pattern
03. Noisecontrollers - Addictive Fantasy
04. Headhunterz - Scrap Attack (Defqon.1 Anthem 2009)
05. Bioweapon - Raw
06. Hardstyle Masterz - Risk
07. Pavo - Communicate
08. Wildstylez - Single Sound
09. Noisecontrollers - Shreek
10. Frontliner - Greenhouse
11. Zany - Frequency
12. Second Identity - Moving Madness
13. Alpha Twins & Wildstylez - Atrocious
14. Crypsis - Tuatara
15. Toneshifterz - In Darkness
16. D-Block & S-te-Fan ft. High Voltage - Shiverz
17. Donkey Rollers - LMPSJNK
18. Tat & Zat - Proud To Be Loud
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2020 19:00 

Hardtraxx Veteran

Mooi lijstje, gaat aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 13:06 

Hardtraxx Elite

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2020 13:39 

Hardtraxx Veteran

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 13:02 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Mooi lijstje, gaat aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2020 14:46 

Hardtraxx Addict

Staat aan atm! Prima lijstje.

Wat ik mij wel afvraag @Duruz...Volgens mij mix jij best wel al een tijdje, de platen liggen ieder geval allemaal prima strak op elkaar. Maar waarom kies je er eigenlijk voor om het mix werk toch wel zeer simpel te houden? Het zijn eigenlijk allemaal intro/outro overgangen. Waarvan sommige zelfs nog wat lang doorlopen (overgang naar Communicatie bijv.) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 12:57 

Hardtraxx Veteran

The Ace of Bass schreef:
Staat aan atm! Prima lijstje.

Wat ik mij wel afvraag @Duruz...Volgens mij mix jij best wel al een tijdje, de platen liggen ieder geval allemaal prima strak op elkaar. Maar waarom kies je er eigenlijk voor om het mix werk toch wel zeer simpel te houden? Het zijn eigenlijk allemaal intro/outro overgangen. Waarvan sommige zelfs nog wat lang doorlopen (overgang naar Communicatie bijv.) :)

Klopt. Had deze opmerking miss al ergens verwacht :D het was tijd om weer even wat oude plaatjes erbij te pakken. Gewoon 'low-level' mixen, genieten van de muziek. Niet persé gewaagde overgangen. Daarentegen werd er vroeger (retro) nog wel vaker 'outro-gemixt'. Tegenwoordig zijn er steeds meer tracks zonder outro wat soms best jammer is. Het beperkt de mogelijkheden voor het mixen. Normaal gesproken, in bijvoorbeeld My Passion sets, heb ik creatievere overgangen. Overigens was ik in eerste instantie ook niet van plan de Retro sets online te zetten. Maar toch maar gedaan, voor wie wil er van kan genieten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 16:28 

Hardtraxx Addict

Ah ja dan snap ik hem. Het hoeft idd niet altijd complex te zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 20:14 

Hardtraxx Veteran

Dit zijn juist heerlijke overgangen. Ze simpel noemen is in mijn optiek een misslag :) Deze muziek leent zich voor perfecte overgangen die lang in elkaar doorlopen, zo zou het nog steeds moeten zijn, maar door luiheid (van zowel DJ's als producers als het publiek) in de scene is dit niet meer het geval.

Heerlijk setje chef! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 20:30 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Deze muziek leent zich voor perfecte overgangen die lang in elkaar doorlopen

Precies. Gebruikmaken van die (mid-)outro's, lekker

Citaat:

thanks maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 13:04 

Hardtraxx Addict

Inno schreef:
Dit zijn juist heerlijke overgangen. Ze simpel noemen is in mijn optiek een misslag :) Deze muziek leent zich voor perfecte overgangen die lang in elkaar doorlopen, zo zou het nog steeds moeten zijn, maar door luiheid (van zowel DJ's als producers als het publiek) in de scene is dit niet meer het geval.

Begrijp me niet verkeerd hoor :P Vond het een heerlijke mix en ben het er mee eens dat dit soort overgangen beter passen bij de muziek dan 'complexere' overgangen. Het viel me gewoon op omdat Duruz meestal wel anders mixed zeg maar.

Gisteren helemaal afgeluisterd, kan weinig fout gaan met deze platen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 00:58 

Hardtraxxer

Inno schreef:

Zeker mee eens! Op die manier worden de mixen ook dynamischer in plaats van heel abrupt steeds platen af te kappen. ;)

Fijn lijstje btw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 14:41 

Hardtraxx Veteran

The Ace of Bass schreef:
Gisteren helemaal afgeluisterd, kan weinig fout gaan met deze platen :loving:

Mystic schreef:
Fijn lijstje btw!

:thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle