The Ace of Bass schreef:
Staat aan atm! Prima lijstje.
Wat ik mij wel afvraag @Duruz...Volgens mij mix jij best wel al een tijdje, de platen liggen ieder geval allemaal prima strak op elkaar. Maar waarom kies je er eigenlijk voor om het mix werk toch wel zeer simpel te houden? Het zijn eigenlijk allemaal intro/outro overgangen. Waarvan sommige zelfs nog wat lang doorlopen (overgang naar Communicatie bijv.)

Klopt. Had deze opmerking miss al ergens verwacht

het was tijd om weer even wat oude plaatjes erbij te pakken. Gewoon 'low-level' mixen, genieten van de muziek. Niet persé gewaagde overgangen. Daarentegen werd er vroeger (retro) nog wel vaker 'outro-gemixt'. Tegenwoordig zijn er steeds meer tracks zonder outro wat soms best jammer is. Het beperkt de mogelijkheden voor het mixen. Normaal gesproken, in bijvoorbeeld My Passion sets, heb ik creatievere overgangen. Overigens was ik in eerste instantie ook niet van plan de Retro sets online te zetten. Maar toch maar gedaan, voor wie wil er van kan genieten
