Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 13:09 

Hardtraxx Veteran

Download Duruz - My Passion Episode 42:

Tracklist:
01. Arkaine & Sound Rush - Adventure [SSL040]
02. Cyber - The Supreme [DWX238]
03. Bass Modulators - Anthem Of Summer [SCAN097]
04. The Pitcher - So Good [FUSIONCD007-2]
05. Juized - Burning Heaven [TMS058]
06. Aeros - Move [AVIO136]
07. Bass Modulators - R U Ready (DJ Tool) [CD-R]
08. Sub Zero Project - Funky Shit [ANY046]
09. Prefix & Density - Contrast [THER152]
10. Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Remix) [MY019]
11. Artifact & Dark Pact - Hunters [EOL013]
12. Phuture Noize - Robots To The System [ANY054]
13. Titan & Warface - Sentinel [FUSION256]
14. D-Sturb - Suffer [GBD114]
15. B-Freqz - Ghost Town [ROUGH003]
16. Dark Pact - Godlike [LOUD002]
17. The Pitcher & Jack Of Sound - Dystopia [FUSIONCD007-2]
18. Ironite & Adventum - D13 [GBD111]
19. Project Exile - Death May Die [THER149]
20. Radical Redemption - Brutal 2.0 [MINUS010]
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 20:16 

Hardtraxxer

aaah hier had ik op gewacht! Contrast :love: Heb ze allemaal vanaf episode 25 op sticky in de auto! Kan alleen 1-24 niet meer downloaden helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 21:12 

Hardtraxx Veteran

hoppie schreef:
aaah hier had ik op gewacht! Contrast :love: Heb ze allemaal vanaf episode 25 op sticky in de auto! Kan alleen 1-24 niet meer downloaden helaas.

Nice! Leuk om te lezen. Als je wil kan ik van 1-24 wel wat linkjes maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 21:56 

het begin is leuk maar daarna gaat het mij een beetje te snel richting raw en wat minder euforisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 22:24 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
het begin is leuk maar daarna gaat het mij een beetje te snel richting raw en wat minder euforisch

Dat kan natuurlijk als je voorkeur meer uit gaat naar euforisch. Mijn sets bestaan altijd uit een opbouw van euforische naar raw hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 22:31 

Duruz schreef:
jeffrey2107 schreef:

Dat kan natuurlijk als je voorkeur meer uit gaat naar euforisch. Mijn sets bestaan altijd uit een opbouw van euforische naar raw hardstyle.

ik heb vrij weinig tegen raw , dat luister ik ook vaak zat. dus opzich is het niet super erg het is gewoon een dingetje dat me opviel en een klein beetje irriteerde
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 14:10 

Hardtraxxer

De opbouw is altijd prima, en zitten vaak plaatjes tussen die mij wat minder bekend zijn zowel euforisch als raw! Kan beide muziekstijlen prima waarderen, denk dat menigeen prima uit zijn dak kan gaan op feesten met zo een setje elke keer! Zit hier meer op te wachten dan de podcast van digital punk, villain etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 15:00 

Hardtraxxer

hoppie schreef:
Zit hier meer op te wachten dan de podcast van digital punk, villain etc.

Dit dus. Ga zo door. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 16:28 

Hardtraxx Veteran

hoppie schreef:
De opbouw is altijd prima, en zitten vaak plaatjes tussen die mij wat minder bekend zijn zowel euforisch als raw! Kan beide muziekstijlen prima waarderen, denk dat menigeen prima uit zijn dak kan gaan op feesten met zo een setje elke keer! Zit hier meer op te wachten dan de podcast van digital punk, villain etc.

Laud schreef:
Dit dus. Ga zo door. :thumbsup:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 17:52 

Hardtraxx Elite

jeffrey2107 schreef:
Duruz schreef:
jeffrey2107 schreef:

ik heb vrij weinig tegen raw , dat luister ik ook vaak zat. dus opzich is het niet super erg het is gewoon een dingetje dat me opviel en een klein beetje irriteerde

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 21:30 

Hardtraxxer

Duruz schreef:
hoppie schreef:

Nice! Leuk om te lezen. Als je wil kan ik van 1-24 wel wat linkjes maken.

Dat zou fijn zijn maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 22:09 

Hardtraxxer

Lekker lijstje, alleen bpm had van mij net tikkeltje lager gemogen, vooral bij het eerste gedeelte maakt het de melodieën nogal gehaast over komen wat voor mij het lekkere zweverige er vanaf haalt, maarja, kan misschien ook persoonlijke smaak zijn! Voor de rest is het altijd lekker luisteren, het hoge bpm viel me in dit geval op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 22:14 

Hardtraxx Veteran

Hardstylistic schreef:
Lekker lijstje, alleen bpm had van mij net tikkeltje lager gemogen, vooral bij het eerste gedeelte maakt het de melodieën nogal gehaast over komen wat voor mij het lekkere zweverige er vanaf haalt, maarja, kan misschien ook persoonlijke smaak zijn! Voor de rest is het altijd lekker luisteren, het hoge bpm viel me in dit geval op!

Dat kan zeker een kwestie van smaak zijn. Wel opmerkelijk dat het je nu soort van opvalt, mijn sets zijn altijd op 155 bpm. Bedankt voor je reactie, goed dat je er wel van kan genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 23:05 

Hardtraxx Veteran

En wellicht heb je er voor muziek geluisterd met een lager tempo. Het bpm van My Passion lijkt dan meestal hoger dan het werkelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 13:30 

Hardtraxx Crew

Fijn lijstje weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 18:35 

Hardtraxx Veteran

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 19:23 

Hardtraxxer

Duruz schreef:
Hardstylistic schreef:

Dat kan zeker een kwestie van smaak zijn. Wel opmerkelijk dat het je nu soort van opvalt, mijn sets zijn altijd op 155 bpm. Bedankt voor je reactie, goed dat je er wel van kan genieten!

Ik luister deze setjes eigenlijk altijd wel, de gevarieerde lijstjes zijn altijd heerlijk. Misschien zat er in deze lijst een groter aantal tracks waar het 155 bpm iets meer opvalt ofzo. Ik heb me er bij eerdere edities niet aan gestoord namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 12:49 

Hardtraxx Veteran

Hardstylistic schreef:
Misschien zat er in deze lijst een groter aantal tracks waar het 155 bpm iets meer opvalt ofzo. Ik heb me er bij eerdere edities niet aan gestoord namelijk.

Dat zou ook een reden kunnen zijn inderdaad.

Hardstylistic schreef:
Ik luister deze setjes eigenlijk altijd wel, de gevarieerde lijstjes zijn altijd heerlijk.

:thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle