Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 10:13 

Hardtraxxer

Duke - Rauw & Taai
https://soundcloud.com/primaldj/rauw-en-taai

Omdat ik stiekem altijd het liefst luister naar mijn eigen mixes besloot ik om een mix van 2 uur te draaien voor eigen plezier. Was er achteraf best tevreden over (op wat foutjes na, maar ik draai dan ook niet zo veel meer helaas) dus dan maar uploaden voor die paar mensen die ik er blij mee kan maken. :)

Tracklist:
01: Jack of Sound - You're Next 2013
02: The Prophet & The Anarchist - Dark Matter (Ground Zero 2014 Anthem)
03: Hardriver - Bass Drops (Original Mix)
04: Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Remix)
05: D-Block & S-Te-Fan - Evolutionz (Ran-D Remix)
06: B-Frontliner - Godz Edit Powerrr! (Original Mix)
07: Frontliner & Zany - Shock (Original Mix)
08: Donkey Rollers - So You Wanne Be Hardcore (Original Mix)
09: Crypsis & Luna - Torture (Original Mix)
10: Bass Modulators - Bounce & Break (Atmozfears Remix)
11: Toneshifterz & Nitrouz - Origins of Life (Original Mix)
12: Radical Redemption & Frontliner - Radical Redemption & Frontliner (Original Mix)
13: E-Force & Luna - The Game (Original Mix)
14: Warface - Schizofrenics (Original Mix)
15: B-Front & Alpha2 - Tormented (Original Mix)
16: Radical Redemption - The Black Demon (Digital Punk Remix)
17: B-Front & Frequencerz - Psycho (Loudness Soundtrack 2014)
18: Toneshifterz & Bioweapon - Dead Of The Night (Original Mix)
19: The Machine - Within Each Of Us (Original Mix)
20: D-Block & S-Te-Fan - Underground Tacticz (E-Force & Luna Remix)
21: Digital Mindz - Darkness (Original Mix)
22: Alpha2 & Jack of Sound - Das Weite Land (Original Mix)
23: Tartaros - Bustin Jieber (Original Mix)
24: Delete - Dismissed (Original Mix)
25: Moridin - Last Of Your Kind (Original Mix)
26: Adaro & Digital Punk - Natural Born Killers (The Machine Remix)
27: Dark Pact - Abyss (Original Mix)
28: Warface - Killer Itch (2014 Edit)
29: Act of Rage - The Rush (Original Mix)
30: Noisecontrollers - Night After Night (Original Mix)
31: Typhoon & The R3belz - Right Now (Original Mix)
32: Menace II Society vs Rank Tweekaz - SuperChronic DisorderString (Edit)
33: Degos & RE-Done - This Mind (Original Mix)
34: Warface & Delete - Enforce The Beat (Original Mix)
35: E-Force - Seven (Original Mix)
36: Digital Punk & Profyler - Dark Symphony (Original Mix)
37: Warface - FTP (Original Mix)
38: Chris One & The Beholder & Max Enforcer - Psycho Bitcrusher (Regain Mash)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 10:29 

Hardtraxx Crew

Altijd even je DJ-naam in de titel vermelden ;)

En overal (original mix) achter zetten in de tracklist leest heel irritant :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 10:42 

Hardtraxxer

Haha ja dat viel me net ook op toen ik het postte , leek me eerst wel overzichtelijk maar maakt het inderdaad wat rommelig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 11:15 

Hardtraxx Elite

Mwoah, ik zou hier niet naar kunnen luisteren aangezien het grootste deel bestaat uit tracks van dit jaar. Daardoor gaat het al snel eentonig klinken, vrees ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 05:05 

Hardtraxxer

Geweldige tracklist!

Maar om de bovenstaande reden zal ik hem niet volledig luisteren, want ook ik ben iemand die "stiekem" het liefst naar mijn eigen sets luistert omdat daar dan ook alleen mijn favoriete tracks in voorkomen (check Ravert - RAUW-RAUWER-RAUWST deel 1 en deel 2)
Maar JUIST omdat jij dezelfde gedachte gang als ik heb ben ik even snel door je set gegaan.

Je hebt echt heerlijke tracks gebruikt en over het in mixen(wat ik heb gehoord) is ook weinig op aan te merken.
Wel vind ik je eind niet "episch" genoeg maar dit is misschien gewoon een kwestie van smaak en mening, ik zal even uitleggen wat ik bedoel:

Seven en FTP zijn tracks met een flinke drive erin en een hele dikke kick!
Dus snap ik de tracks: Dark Symphony en Psycho Bitcrusher (Regain Mash) niet.
De tracks hebben inderdaad wel een hele zieke duistere kick maar de drive in die tracks mis ik en daardoor lijkt zo'n track langzamer en vind ik ze ook saaier.
Wat ik al eerder zei is dit waarschijnlijk een kwestie van smaak maar vond het toch wel belangrijk om kritiek te geven met daarbij een uitleg.
Ik heb namelijk zelf weleens negatief commentaar over sets zoals deze zonder dat ze uitleg geven... en dat vind ik echt gigantisch irritant.
Maar goed wat is een forum zonder chronisch chagrijnig en redeloze negatieve reageeerders.

Te lang verhaal geworden maar om een lang verhaal kort te maken:

Een lange set met voornamelijk harde tracks erin verwerkt en dus heerlijk om in de auto, op het werk of thuis tijdens het klussen etc aan te zetten, wat dan ook je bedoeling is geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 17:06 

Hardtraxxer

Ravert schreef:
Geweldige tracklist!

Maar om de bovenstaande reden zal ik hem niet volledig luisteren, want ook ik ben iemand die "stiekem" het liefst naar mijn eigen sets luistert omdat daar dan ook alleen mijn favoriete tracks in voorkomen (check Ravert - RAUW-RAUWER-RAUWST deel 1 en deel 2)
Maar JUIST omdat jij dezelfde gedachte gang als ik heb ben ik even snel door je set gegaan.

Je hebt echt heerlijke tracks gebruikt en over het in mixen(wat ik heb gehoord) is ook weinig op aan te merken.
Wel vind ik je eind niet "episch" genoeg maar dit is misschien gewoon een kwestie van smaak en mening, ik zal even uitleggen wat ik bedoel:

Seven en FTP zijn tracks met een flinke drive erin en een hele dikke kick!
Dus snap ik de tracks: Dark Symphony en Psycho Bitcrusher (Regain Mash) niet.
De tracks hebben inderdaad wel een hele zieke duistere kick maar de drive in die tracks mis ik en daardoor lijkt zo'n track langzamer en vind ik ze ook saaier.
Wat ik al eerder zei is dit waarschijnlijk een kwestie van smaak maar vond het toch wel belangrijk om kritiek te geven met daarbij een uitleg.
Ik heb namelijk zelf weleens negatief commentaar over sets zoals deze zonder dat ze uitleg geven... en dat vind ik echt gigantisch irritant.
Maar goed wat is een forum zonder chronisch chagrijnig en redeloze negatieve reageeerders.

Te lang verhaal geworden maar om een lang verhaal kort te maken:

Een lange set met voornamelijk harde tracks erin verwerkt en dus heerlijk om in de auto, op het werk of thuis tijdens het klussen etc aan te zetten, wat dan ook je bedoeling is geweest!

Toffe reactie, thanks!

Zelf voor die tracks als laatste gekozen omdat ik er persoonlijk enorm los op kan gaan, dus bij mij brengen ze heel veel drive mee haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 17:39 

Waar haal je Radical Redemption - The Black Demon (Digital Punk Remix) vandaan? Die is nog niet uit namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 17:42 

Hardtraxx Crew

AndyAsteroids schreef:
Waar haal je Radical Redemption - The Black Demon (Digital Punk Remix) vandaan? Die is nog niet uit namelijk.

Staat op de Defqon CD, zal wel een edit zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 18:35 

Hardtraxxer

Klopt, enige plaat die nog niet uit is die ertussen zit. Mix liever niet met edits, maar wilde 'm er toch graag in hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 22:36 

Hardtraxxer

AndyAsteroids schreef:

Full op The Qontinent album :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 15:19 

Echt waar? Ik wist het van Chaos Reign en Godcore maar deze heb ik dan blijkbaar gemist. Was alleen benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 11:50 

Hardtraxxer

AndyAsteroids schreef:
Echt waar? Ik wist het van Chaos Reign en Godcore maar deze heb ik dan blijkbaar gemist. Was alleen benieuwd :)

Sleepwalker Thyron Remix ook gemist? Die staat daar ook full op haha :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 14:29 

Hyperactive schreef:
AndyAsteroids schreef:

Sleepwalker Thyron Remix ook gemist? Die staat daar ook full op haha :p

Ja ik zit blijkbaar echt niet op te letten >.<
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle