Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 23:37 
 

Long ago ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En enorm (oud) hitjes-mix. Maar toch neem ik hem mee, omdat ik mensen in de auto moet vervoeren op school en ik hardstyle op wil hebben die non-hardstylers dan niet irriteert :P

Nee, maar ik ben benieuwd naar je mixskills, ook al vind ik zelf de tracklist té commercieel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 00:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

neem hem mee jongen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 00:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OMG MMA

Please stop die plaat snel weer heel ver weg en laat hem later aan je kinderen nog 1 keer horen zo van dit vond papa vroeger mooi :$ :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 00:52 
 

rodger88 schreef:
OMG MMA

Please stop die plaat snel weer heel ver weg en laat hem later aan je kinderen nog 1 keer horen zo van dit vond papa vroeger mooi :$ :$ :$


Ik vind hem niet mooi ^^ Nooit mooi gevonden. Echter heb ik DBSTF vroeger goed gevonden en wou ik dit als 'afsluiting' door een paar plaatjes van hen erin te stoppen. Met de laatste release hebben ze het voor mij verpest en komen ze de eerste, heel wat tijd niet meer in setjes voor. Tevens is dat nog altijd mijn mening :whistle:

@ antagonist
Chukkels.

Hopelijk bevalt het. ik heb al tips gekregen over het sneller inmixen, hier ga ik me voortaan op richten. Ik ben benieuwd naar jullie mening :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 17:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

effe luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 21:56 
 

overgangen:
1-2: had wat sneller gemogen imo, ik vind die outtro van tuuuduuu niet zo geweldig.
2-3: netjes overgemixt, leuk gedaan met de vocals. :thumbup:
3-4: lekker makkelijk overgemixt: MMA begint lekker rustig.
4-5: ook netjes overgemixt, had wel iets sneller gemogen, je blijft net iets te lang hangen op de intro van Tonight.
5-6: wel ok overgang, deze nummers lopen niet erg lekker in elkaar over, wanneer je ze gelijk legt klinkt het gewoon niet lekker. Beatmatching is wel dik in orde volgens mij
6-7: deze vind ik slecht én goed overgemixt: slecht: wanneer je de nrs gelijk legt in de outtro van supernova klinkt het weer niet erg lekker. als je daarna de intro van rage de overhand geeft en supernova op de achtergrond legt, klinkt het erg vet :D
7-8: sow... deze was heel erg slecht overgemixt: gewoon BAM Rage volume uit, One erin :/ beetje jammer
8-9: deze overgang klinkt een beetje rommelig, imo had je beter eerder in de outtro van one kunnen overmixen, gezien deze niet egt heel geweldig is.
9-10: nette overgang ^^
10-11: wel nette overgang :)
11-12: verschrikkelijke overgang: veel te hard waardoor enorme ruis ontstaat, en je laat Party Music ook veel te lang doorlopen. :thumbdown:
12-13: sodeju, wat gebeurde tijdens deze overgang, ineens et volume omhoog :oh: verder wel nice.
13-14: enorm rommelige overgang, beetje jammer.
14-15: alweer zon rommelige overgang, er lopen nu veel te veel beats door elkaar, ookal is het maar voor een hele korte duur. duidelijk iets om te verbeteren dus.
15-16: wel nette overgang ^^
16-17: netjes overgemixt, alleen hoor ik wel weer een beetje ruis tijdens de overgang
17-18: eitje om over te mixen volgens mij, gewoon ff lekker stukkie rust bij de intro van les phases :P
18-19: helaas klonk deze overgang dan weer erg rommelig, beetje jammer. daarnaast bleef je hier veel te lang hangen op de outro van les phases, je had wel eerder mogen doormixen naar borderline.
19-20: nette overgang, qua beatmatching. ook hier hoor ik weer de ruis alsof er teveel geluid doorheen gedrukt moet worden fzo...
20-21: netjes :thumbup:
21-22: wat een slechte overgang zeg, de outtro van crew en intro van poltergeist gaan absoluut niet samen, dat had egt een stuk netter gemoeten! en ohja, hier ook weer die lompe ruis.
22-23: wel ok overgang, alleen blijf je weer te lang hangen bij de outtro. beetje jammer.
23-24: helemaal nette overgang :D


over de volgorde/opbouw:
imo wel ok opbouw, lekkere beginner, maar om eerst borderline te doen, dan yellow minute en dan weer the crew, vind ik toch wel raar, en dat terwijl ik eigenlijk maar weinig geef om opbouw.
yellow minute als melodische track tussen 2 wat hardere en minder melodische tracks klinkt toch een beetje raar.

en als afsluiter Harde Rag is wel nice ^^ al komt die toch wel redelijk plots na een nr als EXECUTE, wat toch niet egt een nr is voor op et einde van een setje imo.



al met al:
lekkere set, veel ruimte voor verbetering bij het mixwerk, maar lang niet slecht!
je hebt het beatmatchen in ieder geval onder de knie, wat een hele boel scheelt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 22:21 
 

Bedankt voor de tips, daar kan ik wat mee
De meeste fouten zijn idd aan ruis te wijden wat ik later tijdens het terugluisteren ook merkte, ik ga dit proberen op te lossen. En soms timing wat lastig.

Gelukkig dat je het opzich wel goed vond. Dan doe ik het toch niet voor niets he :thumbup:
Ik zal over een aantal dagen. misschien sneller, deze dingen verbeteren. Thanks again voor feedback
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 14:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kijk, Dat noem ik nou commentaar geven :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 19:25 
 

Lowrenz schreef:
Kijk, Dat noem ik nou commentaar geven :thumbsup:

^^ ik doe mn best :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 19:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Borderline :bomb: Neem hem effe mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 14:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

over het algemeen een beetje rommelig en hier en daar toch een goede overgang.
Vooral lekker door blijven oefenen en plezier er in hebben ;)
Dat ondervind ik ook iedere keer weer :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle