Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 16:27 

Hardtraxx Addict

Live the Life you Love #6
http://www32.zippyshare.com/v/54293318/file.html

Tracklist:
1. Wildstylez – I See Stars
2. Nero – Promises (DBSTF Bootleg)
3. Intractable One – Guerilla Radio
4. Alphaverb – We All Shall Fall
5. Josh & Wesz – DSTRCTN
6. The R3bels – Shine
7. Alphaverb – Substream
8. Tartaros – A.B.T.
9. B-Front & Frontliner – Become the Sky
10. AVIO – Typically White
11. B-Front & Digital Punk – Elements
12. Jack of Sound – Kaylee’s Nightmare
13. B-Front & Frequencerz – Night Colours Black
14. Crypsis – Jealousy (mid intro)
15. The Machine – Automatic Audio Overload remix
16. Degos & Re-Done – Yes we Know
17. B-Front - Virus
18. DHHD – Funky Shit (Degos & Re-Done Skuimbek remix)
19. Solutio & The I’s – 2.17
20. Catatonic Overload – The Sexual Thrill (GZ 2011 edit)
21. The Machine - Renaissance

Deel nummer 6 alweer, de eerste in het nieuwe jaar :) !
Mixen ging erg lekker, lekker vlot doorgemixt. Het setje duurt iets minder dan 77 minuten.
Commentaar, tips, opmerkingen etc. zijn natuurlijk altijd van harte welkom!
Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 17:04 

Hardtraxxer

Yes we know, VIRUS :drool: :drool: :drool: en 2.17

Lekkere set
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 17:20 

Hardtraxx Addict

Thanks maat!
Die nummers zijn zo gruwelijk he :love: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 17:29 

Hardtraxx Elite

Deze TL ziet er wel ontzettend lekker uit.. Gaan we even beluisteren. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 17:39 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 19:52 

Hardtraxxer

wauw, hoe krijg je zoveel goeie nummers in een uurtje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 22:16 

Hardtraxx Veteran

Fijn lijstje, gaat mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 23:51 

Hardtraxx Addict

Thanks! Hoor graag wat je ervan vond.
Heb er wel een aantal lekkere overgangen inzitten om het tempo er in te houden vond ik zelf :innocent: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:33 

Hardtraxx Addict

Iemand misschien nog opmerkingen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 13:29 

Hardtraxx Newbie

Dream Chaser! Is weer eentje om in te lijsten heerlijke tracks. Gaaf dat je ook gebruik maakt van nieuwe tracks.
Super :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 14:40 

Hardtraxx Elite

Heb nog niet beluisterd maar kan later op de middag denk ik wel ff uitgebreid verslag maken van dit setje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 14:44 

Hardtraxx Addict

SkiggyRapz18 schreef:
Heb nog niet beluisterd maar kan later op de middag denk ik wel ff uitgebreid verslag maken van dit setje :thumbsup:

Zou erg chill zijn! Bedankt voor de moeite alvast ^^ .

TOm schreef:
Dream Chaser! Is weer eentje om in te lijsten heerlijke tracks. Gaaf dat je ook gebruik maakt van nieuwe tracks.
Super

Thanks maatje! Moet ook nog steeds die yearmix maken eigenlijk :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 16:45 

Hardtraxx Elite

Zoals beloofd even een “Kleine” analyse van je setje.

I See Stars: Blijft een lekker nummer, dus ook lekker om je set mee te openen. Heel klein beetje teasen in de 2e climax. Hij had er van mij al in gemogen hoor. Verders beatmatch is super zowel als de afmix.
Promises: Orgineel vind ik echt heerlijk, DBSTF bootleg iets minder geslaagd maar dat is puur mijn mening.(Saaie climax). Was daarom ook erg blij dat je hem in de 2e climax al weer uitmixte. Hierbij was de afmix iets minder smooth als de vorige, maar vooral niet storend.
Guerilla Radio: Super tof nummer en naar mijn mening ook misschien iets te vroeg in het setje. Climax beukt weldegelijk harder dan de nummers die hierna komen (Mening). Beatmatch niet helemaal strak maar lag er toch nog net genoeg op.
We all shall Fall: Nummer kende ik niet helemaal, maar is toch wel lache(Ben niet helemaal alphaverb fan). Beatmatch is hierbij egt heel erg strak, ook de afmix is super (nice work!!).
DSTRCTN: Josh & Wesz….hmm vind hun oude sound toch egt wel vetter climax bij dit nummer is meer 12 in een dozijn. Bassswitch is hier echt lekker bij heerlijk hea die intro van Shine. Beatmatch dus ook weer super !!
Shine: Een van de weinig melodieuze tracks die is zooooo gaaf vind (Zegt wat over mijn smaak natuurlijk) Vind het hierbij wel jammer dat ik substream al in de climax hoor. Wel heerlijk dat hij in de outro er meteen lekker in zit. Vind Shine ook een fijne outro hebben omdat hij vrij clean is;)
Substream: Voor het eerst gehoord in een of andere aftermovie en moest deze echt hebben zo gaaf met dat bibibibigger bebebebetter LOUDER (Lolzz). Beatmatch is super met volgens mij mid-intro mix fsow en een lange maar langzame basswitch ? Klinkt wel lekker
A.B.T: Kende deze plaat nog niet. Niets speciaal of zo beatmatch is wederom weer goed drive is hier wel een klein beetje eruit gehaald, afmix ook weer top ;)
Become the Sky: Is weer ff geleden dat ik hem gehoord heb zeker een toevoeging in je setje top plaat. Heel even een teasje goed getimed, beatmatch en afmix weer prima
Typically Wite: Qua tracks sla je hier de plank mis bij mij (mening) vind dit echt een bout nummertje en als je het niet erg vind sla ik deze even over haha:P.
Elements: Bam!! nog steeds zo’n dikke plaat, vette intr,o dikke climax. Heerlijk, dus je hebt me weer ingepakt:P. Ook vet dat je de outro mee pakt…. Dat moet ook wel met zo’n lange intro als Kaylee’s NM. Beatmach hierbij top alleen had de afmix wat beter gekunt.. Je had halverwege voor een basswitch kunnen gaan of geleidelijk aan nu ging de bass er wat abrupt weg.
Kaylees’s NM: Een van de beste platen in 2011 voor mij, staat wel wat vroeg maar gezien de klappert die hierna komen ook weer niet:P. Beatmatch ga ik vanaf nu niets meer overzeggen want dat zit goed afmix is ook prima.
NCB: It’s Fucking Midnight baby lekkaaah. Bij de tease gebruik je te lang ook de intro van Jealousy vind ik had je beter in en uit kunnen faden of zo. Tracks passen ook niet helemaal perfect bij me kaar en dat hoor je ook wel een beetje. Met het uitmixen doe je het dan wel weer helemaal super
Jealousy: Bedankt ook voor het orgineel ben ook crypsis fan dus helemaal chill jammer dat je hierbij alleen de midintro pakt, AAO komt er ook een beetje abrupt in klinkt niet helemaal fijn.
AAO: Dat is ook lang geleden dat ik die gehoord heb een van de weinige nummer die ik vet vind van the machine (uitzonderingen daar) afmix is prima nummers passen ook bij elkaar
Yes we know: Lang geleden dat ik iets vet vond van Degos&Redone dit kon ik wel waarderen lekker hoor. Die afmix was hierbij zo lekker heerlijk.
Virus: Wat een track :drool: meer zeg ik niet. Beatmatch zou ik niets meer over zeggen maar benadrukt hier weer even dat het daarmee bij jouw wel goed zit. Funky Shit past wel weer niet echt helemaal achter virus vind ik dan (andere kicks) verders klonk het weer niet verkeerd fsow.
Funky Shit Remix: Wat een rammert heerlijk
De rest van de nummers heb je gewoon weer allemaal heer erg sterk gemixt

Heb erg genoten van je set, lekkere nummers uitgekozen en je beatmatch is vrijwel altijd even goed let af en toe een beetje op de afmix, zorg dat de bass er niet abrupt uit word gehaald (dit is maar enkele keer voorgekomen hoor) en zorg dat soms de nummers die bij elkaar zet ook bij elkaar passen (ook maar enkele naar mijn mening hoor). Heb een paar heerlijke teasjes gehoord en dit mag je best wel meer doen, niet te veel natuurlijk maar vind hier een fijne balans in zodat je setjes nog aantrekkelijker worden. Verder was deze set op alle fronten gewoon lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 17:11 

Hardtraxx Addict

Zo dan, bedankt voor je reactie! Zal er ook even inhoudelijk op ingaan :P !

SkiggyRapz18 schreef:
Shine: Een van de weinig melodieuze tracks die is zooooo gaaf vind (Zegt wat over mijn smaak natuurlijk) Vind het hierbij wel jammer dat ik substream al in de climax hoor. Wel heerlijk dat hij in de outro er meteen lekker in zit. Vind Shine ook een fijne outro hebben omdat hij vrij clean is;)

Vind Shine ook een ijzersterk nummer, lekkere melodie maar toch ook met goede kicks.
Dat je substream al in de climax hoort, bedoel je hiermee de eerste of 2e keer dat ik het laat horen?
Substream blijft ook een super dik nummer trouwens :innocent: .

SkiggyRapz18 schreef:
Elements: Bam!! nog steeds zo’n dikke plaat, vette intr,o dikke climax. Heerlijk, dus je hebt me weer ingepakt:P. Ook vet dat je de outro mee pakt…. Dat moet ook wel met zo’n lange intro als Kaylee’s NM. Beatmach hierbij top alleen had de afmix wat beter gekunt.. Je had halverwege voor een basswitch kunnen gaan of geleidelijk aan nu ging de bass er wat abrupt weg.

Daar moet ik inderdaad nog kijken wat het beste klinkt/past. Kaylee's Nightmare kun je op deze manier echt 2 minuten lang inmixen, maar ik vond het wat rommelig klinken als de bass van kaylee's nightmare er eerder in kwam.

SkiggyRapz18 schreef:
Jealousy: Bedankt ook voor het orgineel ben ook crypsis fan dus helemaal chill jammer dat je hierbij alleen de midintro pakt, AAO komt er ook een beetje abrupt in klinkt niet helemaal fijn.

Ik vind de intro en de intro vocals van jealousy erg gaaf, de rest van het nummer een stuk minder vandaar alleen de midintro ;) .
Probeerde AAO niet al te vroeg open te gooien, zodat het niet overstuurd zou klinken.

SkiggyRapz18 schreef:
Heb erg genoten van je set, lekkere nummers uitgekozen en je beatmatch is vrijwel altijd even goed let af en toe een beetje op de afmix, zorg dat de bass er niet abrupt uit word gehaald (dit is maar enkele keer voorgekomen hoor) en zorg dat soms de nummers die bij elkaar zet ook bij elkaar passen (ook maar enkele naar mijn mening hoor). Heb een paar heerlijke teasjes gehoord en dit mag je best wel meer doen, niet te veel natuurlijk maar vind hier een fijne balans in zodat je setjes nog aantrekkelijker worden.

Dankjewel! :D Probeer altijd wel uit te zoeken welke nummers goed na elkaar kunnen/passen. De rest is gewoon een kwestie van doorgaan met oefenen, de afmix nog net wat soepeler en lekkerder laten klinken.
Teasen kan wat meer, maar zoals je zegt teveel is storend. Dat vind ik zelf ook!

SkiggyRapz18 schreef:
Verder was deze set op alle fronten gewoon lekker.

Thanks! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 17:30 

Hardtraxx Elite

Dream Chaser schreef:
Zo dan, bedankt voor je reactie! Zal er ook even inhoudelijk op ingaan :P !

Vind Shine ook een ijzersterk nummer, lekkere melodie maar toch ook met goede kicks.
Dat je substream al in de climax hoort, bedoel je hiermee de eerste of 2e keer dat ik het laat horen?
Substream blijft ook een super dik nummer trouwens :innocent: .

Die eerste keer zeg maar hij had best gewoon alleen in de outro voorzicht naar voren mogen komen zeg maar het mid-intro mixen :P Verder wel dik idd :thumbup:

Daar moet ik inderdaad nog kijken wat het beste klinkt/past. Kaylee's Nightmare kun je op deze manier echt 2 minuten lang inmixen, maar ik vond het wat rommelig klinken als de bass van kaylee's nightmare er eerder in kwam.

Klopt want de bass van kaylee's nightmare vind ik zelf ook overheersend maar daar kan vast wel iets van gemaakt worden ;)

Ik vind de intro en de intro vocals van jealousy erg gaaf, de rest van het nummer een stuk minder vandaar alleen de midintro ;) .
Probeerde AAO niet al te vroeg open te gooien, zodat het niet overstuurd zou klinken.

Vocals zijn meesterlijk idd, vind de rest ook vet mjaa dat is smaak hea iemand anders had mis gezegt dat hij dat wel beter vond alleen de intro ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 17:43 

Hardtraxx Addict

SkiggyRapz18 schreef:
Die eerste keer zeg maar hij had best gewoon alleen in de outro voorzicht naar voren mogen komen zeg maar het mid-intro mixen Verder wel dik idd

Was misschien wel wat netter geweest inderdaad!

SkiggyRapz18 schreef:
Klopt want de bass van kaylee's nightmare vind ik zelf ook overheersend maar daar kan vast wel iets van gemaakt worden

Ja daar ga ik nog wel even mee aan de slag, want vind de overgang zelf tussen die 2 nummers namelijk echt heel lekker.
Op deze manier passen de nummers perfect op elkaar.

SkiggyRapz18 schreef:
Vocals zijn meesterlijk idd, vind de rest ook vet mjaa dat is smaak hea iemand anders had mis gezegt dat hij dat wel beter vond alleen de intro

Kwestie van smaak inderdaad :P ! Doe dat wel eens vaker met sommige nummers, alleen de intro/minintro laten horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 18:05 

Hardtraxxer

agh wat een lijst!! :yay:

Degos & Re-Done – Yes we Know :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 18:49 

Hardtraxx Addict

gezien de TL even aangezet. feedback hoef je niet te verwachten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 18:51 

Hardtraxx Addict

Thanks! Hopelijk bevalt het setje jullie :) .
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle