Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 22:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dream Chaser - Live the Life you Love #2
http://www1.zippyshare.com/v/62949433/file.html

Tracklist:
1. Frequencerz - Feelings
2. Josh & Wesz – G-Force
3. Ran-D – Living for the Moment (Mid-intro)
4. Alphaverb – Substream
5. Solutio & The I’s – Against Us
6. Jon the Baptist & Dj Chuck-E ft Mc Shocker – TGSOE (Alphaverb remix)
7. Luna & E-Force – 5th Element
8. Alphaverb & The Machine – Chemistry of Sound
9. Zany & Ran-D – Son of Torture
10. Alphaverb & Intractable One – The Roots of Evil
11. Adaro – Hit You With That Bang Shit
12. Solutio & The I’s – City of Chaos
13. High Voltage & B-Front – Everything Changes
14. B-Front & Digital Punk – For the Girls
15. Catatonic Overload & Geck-O – Rotten from the Inside
16. Crypsis & Thera – If all Fails
17. Zany & The Beholder – Do You Want Heavy
18. Sasha F – Artificial Reality
19. The Machine – Loudness 2010 tool
20. Sasha F - Sacrifice

Tijd voor deel nummer 2 van mijn live the life you love serie.
Ik wilde een nieuwe mix voor in de auto te luisteren, dus deze duurt 76 minuten zodat het precies op een cd past.
Over het mixen ben ik erg tevreden, alleen everything changes ligt er iets naast.
Hoor graag wat jullie er van vinden!

Enjoy! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ziet er goed uit, haal hem morgen wel even binnen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:07 
 
Hardtraxxer

Erg dikke lijst :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 21:42 
 
Hardtraxxer

dikke tracklist
en ook lekker gemixt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 09:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J.orisss schreef:
dikke tracklist
en ook lekker gemixt :worship:


Thanks maat! :D

pecola-tje schreef:
ziet er goed uit, haal hem morgen wel even binnen! :)

afrodisiak schreef:
Erg dikke lijst :clap:


Dankjewel! Laat maar weten wat jullie ervan vonden ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 10:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja leuke lijst, gaat mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

thanks! Laat maar horen wat je ervan vond ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben hem nu beetje aan t luisteren, tracklist spreekt me wel aan!

paar dingetjes die me opvallen:
- bij Chemistry Of Sound ben je te langdurig aan het teasen met son of torture vind ik, zou beter zijn om 1x die volledige tekst te laten horen, of anders 2/3x bijvoorbeeld alleen 'i'm the son of torture'.
Tijdens het inmixen van Roots Of Evil liet je hem vervolgens nog een keer erdoor heen komen, maar omdat Roots Of Evil overheerste werd het een beetje irritant/zonde ;) Maar Roots Of Evil is ook niet echt makkelijk in te mixen dus!
- waaaaaarom die hele intro van Everything Changes? Leuke intro, maar hij haalt het hele tempo eruit :cry: zonder die intro luistert het veel lekkerder door!
- alle platen vanaf 13,heerlijk! :drool:

achteraf lekker setje, goeie tracklist en opbouw, alleen wel een tip: probeer iets sneller door te mixen, dat kan best goed hiermee en dan luistert het net iets lekkerder weg. er zaten nu verschillende punten in de set waar het tempo er compleet uit gehaald werd en dat is zonde ;)
anyway: je volgende set neem ik weer mee als er weer zulke platen op staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Super bedankt, dit soort reacties heb ik iets aan! :thumbup:

pecola-tje schreef:
bij Chemistry Of Sound ben je te langdurig aan het teasen met son of torture vind ik, zou beter zijn om 1x die volledige tekst te laten horen, of anders 2/3x bijvoorbeeld alleen 'i'm the son of torture'.
Tijdens het inmixen van Roots Of Evil liet je hem vervolgens nog een keer erdoor heen komen, maar omdat Roots Of Evil overheerste werd het een beetje irritant/zonde


Ik heb het terug geluisterd en het is inderdaad iets teveel van het goede. Zal erop letten in het vervolg, of proberen inderdaad met die tekst een beetje te spelen.
Dat hij tijdens het inmixen van roots of evil nog terug kwam, was omdat Son of Torture nog doorliep. De tekst is dan ook een stuk van de outro ;) .
Misschien dat het tijdens Roots of Evil niet helemaal goed tot zijn recht komt.

pecola-tje schreef:
waaaaaarom die hele intro van Everything Changes? Leuke intro, maar hij haalt het hele tempo eruit zonder die intro luistert het veel lekkerder door!

Beter om die plaat in te mixen op de mid-intro dan of..?
Zal eens kijken hoe dat uitpakt, misschien in een van mijn volgende setjes.

Hoe dan ook, bedankt voor de reactie. Ik zal je punten meenemen voor in de toekomst.
Leuk om te horen dat het setje je wel bevalt in ieder geval! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ohja, dat is inderdaad stuk van de outro..ik zou dan gewoon Son Of Torture afkappen en de outro eruit laten.
als een outro niet overheerst vergeleken met de intro van de volgende plaat klinkt dat niet echt lekker, maar dat is mijn mening ;)

Everything Changes inmixen met intro is opzich niks mis mee, maar niet op deze plek in je tracklist. Op deze plek gewoon op de mid-intro proberen inderdaad! De intro zou ik alleen bij 1 van de eerste platen in een mix erin laten, maar vroeg Everything Changes in je setje betekent dat je daarna een gruwelijk harde set moet bedenken nog, en dat is ook weer lastig.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
ohja, dat is inderdaad stuk van de outro..ik zou dan gewoon Son Of Torture afkappen en de outro eruit laten.
als een outro niet overheerst vergeleken met de intro van de volgende plaat klinkt dat niet echt lekker, maar dat is mijn mening ;)


Omdat Roots of Evil dus al ingemixt was, wilde ik die tekst nog een keer terug laten komen maar dan niet al te overheersend.
Zal wel eens kijken of het op een andere manier beter klinkt, of inderdaad gewoon weg laten.

pecola-tje schreef:
Everything Changes inmixen met intro is opzich niks mis mee, maar niet op deze plek in je tracklist. Op deze plek gewoon op de mid-intro proberen inderdaad! De intro zou ik alleen bij 1 van de eerste platen in een mix erin laten, maar vroeg Everything Changes in je setje betekent dat je daarna een gruwelijk harde set moet bedenken nog, en dat is ook weer lastig..


Dat was dus waar ik ook een beetje mee zat, wilde niet vanaf track nummer 4 ofzo al alleen maar harde nummers hebben. Zal het eens proberen op de mid-intro met inmixen. :)
Scheelt ook wel dat ik dat nummer pas voor de eerste of tweede keer draaide toen ik dit setje op nam, kende hem nog niet echt goed qua intro en breaks etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand nog comments toevallig? :)
voor degene die interesse hebben, heb ik ook nog een cue file!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle