Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hallo
25-09-2010 was ik geboekt voor sound of the hill (afterparty)
Ik heb de avond geopend met deze set,het is juist heel wat anders dan ik normaal draai.
Maar daar leer je juist van lijkt me.
Sorry voor de eerste tracks me mixer stond in het rood had ik pas wat later door.
Enjoy

http://www42.zippyshare.com/v/82391644/file.html


Tracklist:
1. abyss and judge - shadows_2009
2. Dj thera vs geck-o feat wackiejacky - hysteria (dj thera remix)
3. activator presents jim noizer - dedicated
4. deepack and josh and wesz - durty
5. Frequencerz - indecent
6. Ivan Carsten - Freesound
7. scope dj - househeads
8. headhunterz - psychedelic-sob
9 toneshifterz - nightscape
10. showtek - fts_(original_mix)
11. Technoboy - Guns_'n'_Noses (Technoboy's Atomic Hard Mix)
12. Bruno_power - the_saint.mp3
13. Technoboy - Next_Dimensional_World

Ik moet eerlijk zijn het begint pas goed te klinken 4e track,gelukkig niet echt last mee gehad bij club de maaier.
GEAR : CDJ 1000 DJM700
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ga m meepakken ! zet alleen het lijstje wat netter neer als je wil die strepen zijn een beetje vervelend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 21:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sorry ik dacht dat het wel mee viel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 14:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

First of all probeer ik een goede feedback te geven waar je iets aan hebt dit omdat je dat ook bij mij hebt gedaan. Om te beginnen vind ik de opbouw een beetje raar je begint vrij hard en eindigd....... niet hard genoeg >.< naar mijn mening hea ;) je gaf aan dat je normaliter anders draait dus (Hoe draai je het liefst dan)? Ik heb hieronder bij iedere overgang een feedback gegeven.

1/2 Heerlijke overgang alleen jammer dat je zo'n openingsnummer gebruikt had liever iets anders gezien
2/3 Ging ook gewoon goed
3/4 Super :thumbsup: Enigste punt is wat ik al aan gaf dat je nu met Durty 7 komt en later met FTS had ze liever omgedraaid gezien
4/5 Staat ook weer goed op elkaar ;)
5/6 Wat een overgang :thumbsup:
6/7 Wat een lekker nummertje Housheads where you @
7/8 Heerlijke overgang alleen ik zou het mooier gevonden hebben als je net voordat Psychedelic erin gooit de vocal van housheads wat harder had laten klinken verders top :thumbup:
8/9 Beste overgang van je set ook leuk dat je de vocals van Nightscap ook wat eerder al naar voren laat komen :bomb:
9/10 Mixwerk weer dik in orde alleen wat ik hierboven ook al zei had ik hem wat eerder gezet ^^
10/11 Vond dat je hem een beetje laat erin gooit waardoor je ff een saai stukje krijgt maja mixwerk weer super :yay:

Verder ben ik niet gekomen hoop dat je hier alvast voldoende aan hebt. Je mixwerk is egt dik in orde zou dan alleen de vollegorde wat anders doen mjaa dat is kwestie van ff goed kijken :D Ik zou zeggen ga zo door!!! xd
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle