Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 10:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ Xtremer's Ninth Hardstyle Mix
>> MP3 LINK (rechtsklik opslaan)

Tracklist:
01. Max Enforcer - Gold
02. Noisecontrollers - Summer In The City (Part I)
03. Hardstyle Masterz - Les Phases

Ik ben inmiddels verhuist naar zolder waar ik helaas iets minder ruimte heb om goed te kunnen filmen.
Volgende video wordt dan ook langer en waarschijnlijk met een groothoeklens (opzetstuk) voor mijn iPhone 4 gemaakt.
10 minuten is niet lang, maar wist nog niet dat je tegenwoordig langer dan 10 minuten kon uploaden :P .
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn comments, die weet je al! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

je moet ff een mp3 download link erbij knallen!
daardoor werd die van mij ookal weggehaald >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 11:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ_Xtremer schreef:

Tracklist:
01. Max Enforcer - Gold
02. Noisecontrollers - Summer In The City (Part I)
03. Hardstyle Masterz - Les Phases

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.


vindt de mix veel te kort om hem hier neer te zetten bij livesets
maar het mixen ziet er goed uit en klinkt ook goed
hoe kom je aan dat begin stukkie? zelf gemaakt of waar heb je dat vandaan gehaald?
klinkt namelijk best wel lekker
hoop nog eens een langere mix van je te horen die minstens een half uur is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

themaster schreef:
DJ_Xtremer schreef:

Tracklist:
01. Max Enforcer - Gold
02. Noisecontrollers - Summer In The City (Part I)
03. Hardstyle Masterz - Les Phases

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.


vindt de mix veel te kort om hem hier neer te zetten bij livesets
maar het mixen ziet er goed uit en klinkt ook goed
hoe kom je aan dat begin stukkie? zelf gemaakt of waar heb je dat vandaan gehaald?
klinkt namelijk best wel lekker
hoop nog eens een langere mix van je te horen die minstens een half uur is ;)


Ja ik vind het zelf ook jammer dat YouTube een limiet heeft. Ik gebruik het dan ook om een korte impressie te geven van waar ik toe in staat ben. Wegens tijdgebrek nog niet toegekomen aan het maken van een complete set.

Begin stuk heb ik zelf gemaakt (wel met wat hulp) met Adobe After Effects en wat Noisecontrollers samples en effects.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als je een complete set maakt gaat ie zeker mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 23:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ_Xtremer schreef:
themaster schreef:
DJ_Xtremer schreef:

Tracklist:
01. Max Enforcer - Gold
02. Noisecontrollers - Summer In The City (Part I)
03. Hardstyle Masterz - Les Phases

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.


vindt de mix veel te kort om hem hier neer te zetten bij livesets
maar het mixen ziet er goed uit en klinkt ook goed
hoe kom je aan dat begin stukkie? zelf gemaakt of waar heb je dat vandaan gehaald?
klinkt namelijk best wel lekker
hoop nog eens een langere mix van je te horen die minstens een half uur is ;)



Ja ik vind het zelf ook jammer dat YouTube een limiet heeft. Ik gebruik het dan ook om een korte impressie te geven van waar ik toe in staat ben. Wegens tijdgebrek nog niet toegekomen aan het maken van een complete set.

Begin stuk heb ik zelf gemaakt (wel met wat hulp) met Adobe After Effects en wat Noisecontrollers samples en effects.




Als je zegt dat je bijna nog geen tijd hebt gehad, vind ik dat wel erg aangezien je een booth koopt van €5000! :/

Ik werk ook heel veel als vakantiejob'r(horeca) en presteer het toch om telkens een nieuwe set te maken... :sleep:

Dit mag zeker geen excuus zijn, wat 3 maanden geleden zei je ook dat je geen tijd had! :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 23:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nice hoor, doe mij dat gear setje ook maar :) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjDeenite schreef:
Als je zegt dat je bijna nog geen tijd hebt gehad, vind ik dat wel erg aangezien je een booth koopt van €5000! :/

Ik werk ook heel veel als vakantiejob'r(horeca) en presteer het toch om telkens een nieuwe set te maken... :sleep:

Dit mag zeker geen excuus zijn, wat 3 maanden geleden zei je ook dat je geen tijd had! :yawn:


Als jij denkt mijn agenda uit je hoofd te weten vind ik het knap.
Buiten bijbaantjes, school, sport, feest en uitgaan houd ik mij ook bezig met de toekomst: het maken van grafische zaken voor klanten. Verder geniet ik van mijn vakantie en ga ik veel naar events.

Ik ben geen studio rukker die van 10 uur 's ochtends tot 2 uur 's nachts tracks en setjes maakt.
DJ en muziek is een hobby en soms besteed ik hier tijd aan. Dure set of niet, zolang ik het kan betalen valt er niets te klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 23:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

+1 voor patrick :d
Mijn mening over je filmpje(s) weet je, gewoon vet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 00:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je doet natuurlijk nog steeds wat je wilt, maar als je zon spullen hebt staan. en je nooit een uurtje tijd hebt om een setje te maken staan de dingen meer stof te happen dan wat anders.
Je zal vast wel stofkappen erop hebben liggen, maar voor je hobby hoor je normaal gezien ook een beetje tijd te maken... Of altans, zo ben ik toch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 00:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ_Xtremer schreef:
DjDeenite schreef:
Als je zegt dat je bijna nog geen tijd hebt gehad, vind ik dat wel erg aangezien je een booth koopt van €5000! :/

Ik werk ook heel veel als vakantiejob'r(horeca) en presteer het toch om telkens een nieuwe set te maken... :sleep:

Dit mag zeker geen excuus zijn, wat 3 maanden geleden zei je ook dat je geen tijd had! :yawn:


Als jij denkt mijn agenda uit je hoofd te weten vind ik het knap.
Buiten bijbaantjes, school, sport, feest en uitgaan houd ik mij ook bezig met de toekomst: het maken van grafische zaken voor klanten. Verder geniet ik van mijn vakantie en ga ik veel naar events.

Ik ben geen studio rukker die van 10 uur 's ochtends tot 2 uur 's nachts tracks en setjes maakt.
DJ en muziek is een hobby en soms besteed ik hier tijd aan. Dure set of niet, zolang ik het kan betalen valt er niets te klagen.[/]


Howhow, ik wou je niet aanvallen hè man! :surrender:
Ik zeg gewoon dat ik er nauwlijjks tijd voor heb... Maar het toch wel doe! ;) als je echts iets wil, moet je dat dan kan je dat en maak je er de nodige tijd voor vrij. Je gaat me nou niet zeggen dat je eens geen uurtje vrij hebt hè? :p maar goed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 00:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Speel ook wat meer met de platen, is veel leuker en maakt je set levendiger.
En nie alleen na de break inmixen...

Trouwens, ik heb ook nog nooit een uurmix van je gehoord.
Had je al welles hier wat gepost?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 08:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap jullie commentaar best hoor :P. Voel me ook niet aangevallen, maar het zit voorlopig nog even krap. De wil is er zeker, m'n laatst opgenomen setje was eind 2008 of begin 2009 haha. Check http://mixes.djxtremer.nl voor wat oude setjes.

@Silvio ik heb inderdaad nog niets gepost op HT, omdat ik hier nog niet zolang actief ben en nog geen set heb opgenomen.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle